Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    Tim zit in maat 62 en ik ben net over gestapt naar de maat 3 van de pampers !

2. Dalillah

Dalillah Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.210
    0
    0
    Haha ja! Tief s lekker fijn op! M'n dochter en ik schrokken ons de pleuris, ze stond aan te bellen alsof er geen morgen meer is. Als ze de baby wakker had gemaakt dan was ik héél erg boos geworden!

Vond 't zielig om te zeggen dat ze helemaal niet meer terug hoefde te komen omdat ze er best lief uitzag, maar wie weet, schijn bedriegt! Als ze zich zo gaat gedragen zoals die 'dame' die bij jou over de vloer kwam, dan schop ik d'r de deur uit :)

3. Dalillah

Dalillah Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.210
    0
    0
    Wat is die Nutriton trouwens een ranzig goedje. Krijg dat papje maar moeilijk bij d'r naar binnen.

4. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Justin stikte er bijna in,heb het daarna niet meer gegeven.
    (is overgens ook niet meer nodig)

5. Dalillah

Dalillah Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.210
    0
    0
    Keziah is meer bezig met 'hoe krijg ik het zo snel mogelijk uit m'n mond', dan dat ze het op eet.
    Ze heeft nog niet echt door hoe ze van een lepeltje moet eten (duh) en duwt het dus naar buiten met d'r tong.

6. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    wij zitten al een tijdje in maat 3. Het verschil zit hem in de mate waarin dat de luier dunne poep kan absorberen. PErsoonlijk vind ik de pasvorm van de 'gewone' net wat fijner, sluit iets beter aan bij de benen (minder poep langs de rand)

7. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    143
    63
    20juli was er plaats om te dopen eerder niet

hier trui maat 56/62 met mouw omgeslagen en broek 56

8. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Zo daar ben ik ook weer even..
    Ons kereltje heeft maat 68 van truitje.. en een paar 62 maar word nu krap.. broekje past hij wel maat 62.
    Luier heeft hij ook maatje 3.

@dalillah.. haha kan me voorstellen dat je schrok..

9. nessie

nessie Actief lid

4 jun 2007
    126
    0
    0
    Brugge
    Bestaat er een maat drie in de newborn pampers? Ik heb deze nog nooit gezien enkel die grote dozen.
    Ik ben de nummer twee aan het opgebruiken maar ik vrees dat nr. 3 de lopende ontlasting niet zal kunnen opnemen (nog meer was...)

Daarjuist had Maurootje een ontploffing in zijn pamper. Hij ging helemaal vol en dat al voor de tweede maal vandaag!
    Zo geraakt de wasmachine snel vol!
    En het ergste van al is dat mijn zoon met een big smile naar mij zit te kijken als hij een volle pamper heeft :confused:

Nog eventjes een foto van ons Maurootje.

10. Dalillah

Dalillah Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.210
    0
    0
    Mama1984, had zonet gestemd voor je zusje trouwens (vergeten te melden :) ) Filmpje zag er leuk uit!

Nessie, wat een lieve foto! Ja, Keziah heeft ook een big smile na het poepen, alsof ze wil zeggen 'zo, dat lucht op' :)

11. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Zou lekker zijn als 56/62 bestond... maar heb ze nergens aangetroffen. Dus hier hebben we 62 en 62/68... :rolleyes:. Van alles eigenlijk. Alleen de spijkerbroekmodel broekjes zijn in mt 62 nog te groot.

12. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    New Born zou absorberender zijn wat de ontlasting betreft. Ik gebruik hier de Baby Dry... die absorbeert hier thuis net wat beter. We zitten idd in mt. 3

13. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Welke absorbeert dan beter?
    Die "gewone"?
    Heb hem sinds vandaag pas in maatje 3 gehesen en nog geen poepluier gehad tot nu toe..
    Ben benieuwd of het erin blijft :)
    Anders heb ik nog een paar maatje 2 liggen.

14. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    nou ik heb met maat 2 en 3 van Pampers dat het er lekker naast schiet op het moment !
    weet ff niet wat ik nu het beste kan gebruiken ... en idd de wasmachine kan het zo niet bijhouden
    ff posi doen ! goed voor conditie wasmachine staat op zolder !

15. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Ik ga ff kijken of ik de was kan vouwen of koken ofzo... na toch weer erg huilerig geweest te zijn viel mijn kleine meid op mijn schouder in slaap. Ik heb haar in de kinderwagenbak gelegd, staat hier naast me :). Ze pruttelt nu en dan nog wat protesten, maar is te moe om het echt hoorbaar te maken...

Ze heeft vandaag nog niet gerust, terwijl ze nu meestal aan haar tweede slaapje toe is. (Nu zijn we wel erg laat opgestaan dit keer.... ik was heel erg moe nog van gisteren... ).
    Misschien dat ik haar straks toch nog ff wat druppies van Tujababy moet geven. Ik vind haar nog niet 100% de oude...

Oh ja,.. volgens mij is het arme kind verkouden. Tijdens het drinken bleek haar neus dicht te zitten, dus heb ik met babywattenstaafjes en fysiologisch zout haar neusje gereinigd (vind dat ballonnetje maar eng dus die gebruik ik niet). Niet lang daarna, weer een hoop snot, en ze hoest nu en dan... gewoon zomaar...als ze ergens ligt.

16. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    In de BabyDry zit een extra absorptie laagje (blauw). En er zitten meer in een pak dan in de NewBorn :)... 9 meer geloof ik.

En nu ga ik echt wat doen, voor ze weer wakker is. (Ze slaapt gem. 3 kwartier).

17. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Hoi meiden,

Nou ik heb een poging gewaagd om alles bij te lezen, maar wist niet meer waar ik gebleven ben dus val hier maar weer in.

Ben weer aan het werk en dat merk je dus echt wel. Jullie kleppen zoveel dat ik het niet kan bijhouden hahaha. Heb het wel reuze naar mijn zin weer met werken. Ben nu aan het kramen bij een schattig klein meisje. Maar is wel weer wennen hoor om weer aan het werk te zijn. Ook een hoop geregel s'morgens voordat we klaar zijn.

Hier zitten we in maatje 2 van de new baby en maatje 62 qua kleertjes maar dat moet ik meestal omslaan.

Verder gaat het hier goed.

18. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Leuk , dank je :D

19. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    hier precies hetzelfde!

20. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    oh shit....dat heb ik vanmiddag ook net gehaald!

En wie gaf haar babe nou Gaviscon? Ik heb de apotheker vanmiddag gebeld en die stond er niet van te springen om dat aan een babe te geven!

Deel Deze Pagina