Ik denk ik ga het ook even proberen, maar wat een pokkesite zeg. Kan niet eens registreren/inloggen, dan krijg ik foutmeldingen.
dank je! enne.. je hoeft geen sorry te zeggen voor julentje hoor haha. nino heeft ook zo'n fase gehad en gaat waarschijnlijk vanzelf weer over moest er wel om lachen, helemaal omdat nino steeds naar julen stond te wijzen en nee schudde dat het niet mocht wat hij deed haha. wat fijn dat jullie lekker vakantie gaan, geniet er lekker van! en klote zeg dat miekjeman volgend jaar dan zolang van huis is
hey meis, ja was een klote dag, maar we hebben het weer achter de rug. ik krijg nino niet meer in een slaapzak, dus die ligt regelmatig zonder deken.
jeetje mili, wat een narigheid allemaal heel veel sterkte en, hoe moeilijk ook, probeer zoveel mogelijk rust te pakken he! dikke knuffel!
ik ben er ook weer lang mee aan het klooien geweest, maar je kunt op die site gewoon kiezen voor zwangerschapsbanner en dan aangeven hoeveel data je wilt ingeven. en bij de tweede datum kun je ook weer aangeven of het een zwangerschap, event of birthday betreft. op bump and beyond werkt het tenminste zo...
kdv belde dat ze nino een broodje pindakaas hadden gegeven en dat ie helemaal rood werd in zn gezicht hij krijgt van mij ook nooit dingen met nootjes enzo erin omdat een notenallergie al zo vaak voorkomt. net weer even gebeld en het werd al minder. gelukkig hadden ze hem te slapen gelegd in het klasje zelf en niet in het 'slaaphok' waar ie achter gesloten deur ligt. nu kunnen ze het beter in de gaten houden. arme pofke
Oh wat eng. Heb hier ook nog geen noten gegeven omdat ik zelf notenallergie heb. Deze week voor het eerst zonnepitten, en dat gaat goed. Overigens pinda's zijn geen noten, maar peulvruchten. Gaan die wel goed?? (Om die reden kan ik wel pinda's eten, maar die eet ik bijna nooit).
klopt, vriendin van mij ook zware notenallergie, maar pinda's geen probleem. helaas zit er in pindakaas ook vaak iets van nootjes.