je gaat gewoon naar tickers, pregnancy tickers. no of dates to be added doe je 2. dan kies je de ticker die je wilt en vervolgens kun je aangeven wat je in het tweede veld wilt hebben, dus samantha's birthday.
Doe maar die groene bolletjes, en dan het witte margrietje. Samantha 7 maart en uitgerekende datum houd ik nog ff 17 juni aan.
Idioot zeg, dat het bij de 1 wel en de ander niet lukt. Hier dus ook gewoon geen tweede optie. Bij kiezen heb ik alleen een 1 staan. Ben jij ingelogd Boja, of doe je het zonder inlog? Ben benieuwd of dat er voor nodig is, voor de meerdere data zeg maar.
ik ben ingelogd. ik kon het eerst ook niet vinden, maar ik deed het steeds verkeerd. vorige week ergens het licht weer gezien en ineens lukte het wel
ik zal ff uitloggen, kijken of het dan inderdaad niet meer lukt. gedaan en inderdaad, zonder in te loggen kan het niet!
Ik heb al geprobeerd inlog te maken, maar dan krijg ik foutmelding en kan ik niet verder. De hele site crahst en doet vervolgens niks meer. Ff warme choco maken.. .
ah, je hebt hem er al ingezet is ie goed zo? ga jij maar lekker aan de choco. ik ga weer even wat doen, zit hier gewoon in de baas zn tijd tickers voor jou te maken hihi, kan natuurlijk niet he
Ja, hij's goed zo... als de site het zo weer doet zal ik ff kijken f er nog andere achtergrondjes stonden, want ik kon ze al niet meer zien, deze had ik gewoon onthouden.