@redone moet jij ook stelling presenteren? Ik had toen de stelling; Mijn familie moet zelf koffie pakken want de zuster is daar te lui voor. @mili je mag mijn nummer wel hoor. Zal eerst even verder lezen of je inmiddels al iemands nummer hebt gekregen. Je hebt pb. @emma hoe was de visite? @eekje hoe was het zwemmen? Vandaag een dagje gewerkt van 07.00 tot 16.30. Nu lekker de hele week vrij en dan van het weekend weer werken. Dagdienst. Ik heb tijdens de mazzeldagen bij prenatal de combi sleeper besteld. Kreeg vandaag bericht dat ie binnen is. Morgen of woensdag maar even ophalen. Hebben meer meiden deze slaapzak voor de kids? En welke zak gebruik je nu de onderste of de bovenste zak?
ik heb een gewoone ... wat is nu eigenlijk het verschil en owwwwwwww nu vrij tot aan het weekeind wat zalig ik zal aan je denken als ik morgen 12 uur werken ben
Een combi sleeper is een 4 seizoenen slaapzak met twee zakken. Ik zal ook aan jouw denken als ik lekker een kop koffie drink en met Fabian het zandkastel aan het kijken ben
Hier heeft sam vanmiddag voor het eerst in zijn leventje ook gespuugd met 3 volle bogen heel de keukenvloer vol. Zoooo zielig is dat he. Gelukkig gata het met Jana ook beter nu. sam was meteen na het overgeven weer vrolijk...wss teveel druifjes gegeten want alle velletjes kwamen er mee uit.
Ik ga ook naar bed. Voel me net een dweil. Misselijk, moe, en absoluut geen energie..... DSman heeft net slechts nieuws gehad over een geleverd product. Het werkt niet, en morgenochtend hebben ze het nodig.... Dus die zit nu aan de telefoon, hopelijk is het op te lossen... Ik ben morgenochtend ff niet online trouwens, we krijgen nieuwe stroommeter, dus ff geen stroom. Zo maar ff gsm opladen, anders zijn we niet eens bereikbaar. Duurt hopelijk niet zo erg lang.
pooh arme sam ... gelukkig is het weer over en tja tim eet ook zo graag druifjes ! lekker hoor ik heb er vandaag weer gekocht !!