mieden hebben jullie wel eens iets besteld via "Lief" vind het zo super om voor vaderdag dezelfde shirts te bestellen ! maar vraag me af voor mijn man of de shirts klein vallen ... hij is niet dik gewoon normaal maar ... haha ff opscheppen ... heeft altijd een maatje groter nodig voor zijn gespierde armen ! jaja ! en als je iets besteld hoe lang het ongeveer gaat duren ! want dan laat ik het wel bij mijn pa en ma aankomen ! haha
mijn ervaring is dat de newborn niet meer absorbeert als andere luiertjes. Ik gebruik ook maatje 3 oftewel de gewone pampers baby dry oftewel huismerk van delhaize. Voor m'n oudste zoontje heb ik de europrofit luiers die zijn spotgoedkoop, ik geloof de goedkoopste op de markt (7 EUR voor n groot pak) en het zijn de enige waar hij tegen kan (van de pampers krijgt ie uitslag), dus mooi meegenomen.
hier gebruiken we huggies de maat 3 t/m 6 kg zal maar nog voor ff zijn want die beginnen ook al wat krap te zitten Der kleding gaat nu naar 62 maar de broekjes zitten nog op 56, al had ik vandaag wel een broekje met hoog water in het dorp dus gelijk maar bij de rest gedaan die ze niet meer aan kan. Pff nog een paar dagen en dan zit me verlof erop we gaan een donderdag weer beginnen dus morgen wordthet echt af gaan tellen. Ben benieuwd hoe het zo allemaal gaat verlopen nou eet ze allemaal voor nu of straks en ik lees het allemaal wel weer bij Hier trouwens ook de brief gehad voor de blije doos op te halen bij prenetal ga ik maandag ff doen ben benieuwd wat erin zit
maatje 2 hier gebruik ik ook nutriton en dat gaat goed hoor met de voeding naar binne doe eersst voeding warm maken dan pas nutriton erbij en schudden en klaar
hier maatje 2 babydry, net op over gegaan. Had echt nog lang maatje 1 nodig (van de new born dan) Kleding 56/62. 50/56 rompers zijn echt aan de kleine kant. Dus heb net wat nieuwe bijgehaald (had al wat 62 liggen) Hier waren de babydozen op bij de Prenatal, dus dat is weer wachten.
Ik ben toch nog niet gegaan naar de prenatal... doen we van het weekend even samen. Ben benieuwd of daar de baby doos nog is dan
hey... nou heel wat bij moeten lezen zoals altijd zag mooie fotos voorbij komen.. yorgos heeft maatje 56/62 en draagt maatje 1of 2 2 beter maar heb nog wat van maatje 1 ligen dus die doeik nog maar aan :Wink: nathalie: hoe maka je die banners? welk programma? her gaat t were beter.. gelukkig.. yorgos heeft iok best goed geslapen dus ben aardig opgeknapt
Cristel ik maak dat met paint shop pro Hier kun je de proefversie downloaden: http://www.corel.com/servlet/Satellite/ ... 2796555406
ik ben een middagje weg en weer een aantal pagina;s bij te lezen... ga ik even doen en reageer dan straks wel ffkes ga nu eerst Millie & Lyshaatje in bed stoppen....