Iedereen veel plezier met visite! Vanochtend hier een huis vol en broodjes gegeten en vanmiddag hetzelfde... Wat gezellig dat jullie weer een meeting hebben gehad! Leuke foto!!
Goedemiddag allemaal, Ja ik ben hier ook weinig geweest heb gister gewerkt.. En sávonds een feestje gehad.. Was van buren die waren 25 jr getrouwd was erg leuk er was een dj dus mona is helemaaaaaaaaaal los gegaan!!!!
ahhah Ja als er dan ff niemand is denk je ook saaaaaaai maar ja net wat je zegt het is hier de laatste tijd weer gezellig druk!!!
aaa wat sneu voor bryan fijn dat je het middel zo op kan halen.. En je bent weer druk druk hoe gaat het verder met je?
Met mij gaat het wel goed.Je blijft maar bezig he en rust heb ik niet echt maar dat komt wel weer.Vandaag heb ik alleen bryan thuis.De andere kids zijn een dag met mijn oom en tante weg.Maar ja ipv dat ik lekker kan uitrusten ga ik met de slaapkamers aan de gang.Vooral sven zijn kamer is een zootje.Maar die is nu weer netjes en alle kleren weer schoon en in de kast. Dus lekker uit je dak gegaan.Gezellig hoor.
Eigenlijk moet je dat niet doen he en wel je rust nemen maar ja ik snap je wel en het is nu wat makkelijker omdat je nu de tijd er voor hebt.. Leuk dat je oom en tante de kids hebben meegenomen!!
Tis geel met zwart en rijdt op een motor- Maja de Biker Tis geel met zwart en gaat vaak naar de Chinees- Maja de Sambalbij Tis geel met zwart en gaat niet onder een ladder door- Maja de Bijgeloof Tis geel met zwart en gelovig- Maja de Bijbel Tis geel met zwart en heeft meerdere namen- Maja de Bijnaam Tis geel met zwart en maakt een trui Maja de Brei Tis geel met zwart en heeft geen seksuele voorkeur Maja de Bisexual Tis geel met zwart en verlinkt Kermit de Kikker Maja de Bijnaaier Tis geel met zwart en moet vaak na schooltijd blijven Maja de Bijles Tis geel met zwart en intelligent Maja de Bijster slim Tis geel met zwart en zit ergens bij Maja de Bijlage Tis geel met zwart en vlijmscherp Maja de Bijl Tis geel met zwart en woont in Adam Maja de Bijlmer Tis geel met zwart en neem afscheid Maja de Bijbye Tis geel met zwart en zit naast een bestuurder Maja de Bijrijder Tis geel met zwart en heeft een hartoperatie gehad - Maja de Bypass Tis geel met zwart en vrolijk Maja de Blij Tis geel met zwart en staat op een menukaart Maja de Bijgerecht Tis geel met zwart heeft geen werk maar wel inkomen Maja beunt Bij Tis groen en naait Maja de Bij erbij Kermit de Verklikker Tis groen en wil promotie Kermit de Hielenlikker Tis groen en wacht tot iets dood is Kermit de Lijkenpikker Tis groen en zit op een stokje Kermit de Satéprikker Tis groen en blikt je in Kermit de Inblikker Tis groen en aan het eten Kermit de Bikker Tis groen en komt aan Kermit wordt Dikker Tis groen en raast Maya voorbij Kermit goes Quicker Tis groen en kleptomaan Kermit de Pikker Tis groen en plakt op een banaan Kermit de Chiquita sticker Tis groen en heeft de Mexicaanse griep Kermit gets Sicker Tis groen en pyromaan Kermit de Fikker Tis groen en hangt over je kont Kermit de billentikker Tis groen en zit achter een naaimachine Kermit de stikker Tis groen en heeft een grote bek - Kermit de brulkikker
meis meis wat heb je toch je handjes vol ! hopelijk ben je nu klaar met opruimen en doen en toch nog ff aan het bijkomen ... wanneer moet je weer werken .. half volgende week toch ? nog wel wat vrij hoop ik
ja volgende week donderdag even 5,5 uur werken en dan ben ik weer een week vrij.Had anders 15 dagen vrij gehad maar ze konden niemand krijgen voor die donderdag dus ik zei dat ik wel kwam werken. Haha wat dacht je gooi er wat mopjes tegenaan?
Ziek . Gister was echt vaag. Eerst vrijdagavond kon ik niet mee met bedrijfsuitje vanwege afspraak bij vk. Toen had mijn vk de af'spraak verkeerd genoteerd in haar agenda. En was ze er dus niet... Ze kwam zaterdagochtend ff langs, met duizendmaal excuus. Toen naar mijn ouders om te helpen, waren ze buiten gesloten uit hun huidige woning. Sleutel weigerde dienst. Uur lang inbreker gespeeld en terwijl mijn moeder de woningbouw belde. Het advies kreeg de politie te bellen, en de agent (bleek later) gewoon in de gouden gids een slotenmaker zocht.... Samantha die het koud kreeg, DSman die steeds geïrriteerder raakte, en ouders die staan de debatteren met wiens gsm (abo vs prepaid) ze de slotenmaker zouden bellen. Dus heb ik maar gebeld....... De vierde kon komen...... Klussen ging niet door, niemand had nog zin. Dus weer naar huis. En nu ben ik ziek. Ik heb nog net geen verhoging (zit nog onder 38), maar maak me wel veel zorgen over kleine spruit. Heb maar vast PCM ingenomen, want krijg altijd 's avonds koorts....