idd drama! Maar vannacht was het ietsjes betre...heb van wanhoop maar iets gedaan wat ik eigenijk nooit doe...en dat is haar bedje op onze kamer zetten en dat heeft geholpen..heb ze na half 3 niet meer gehoord.......Van 12 tot half 3 is ze wel wakker geweest en huilen huilen huilen....dus toen maar bij ons en toenw as het goed... Vannacht ff aankijken hoe het gaat, en misschien weer ff bij ons...ik heb geen idee..vannacht leek het niet om pijn te gaan maar angst meer......misschien is ze ergens van geschrokken op haar kamertje...en word ze iedere keer wakker ervan in droomtijd. Groetjes, Miranda
Ik heb vanacht goed geslapen het viel me niks tegen. wel even vreemd met uit stappen je rolt echt zo je matrasje af. Gisteren en vandaag gewerkt en het was erg druk. We waren met 7 man personeel. Dat is normaal maar we hebben 1 collega die doet bijna niks 1 bewoner wassen en daarna mensen eten geven. Terwijl de rest 5 of 6 mensen wast eten geeft, medicijnen deelt en nog tig meer dingen doet. Zegt ze zaterdag ook nog om 10.30 van ik heb hoodpijn ik ga naar huis. Ik hoop voor jullie dat ik er morgen weer ben. En ze werkt maar van 08.00 tot 12.00. Sorry hoor maar ik heb zo genoeg van. Als ze niet kan werken laat haar dan de ziekte wet ingaan dan wordt er tenminste vervanging geregeld. Ik ga dinsdag maar eens even met het hoofd praten want dit is niet de eerste keer dat het zo gaat.
Goede morgen! Ik kom ook nog eventje gedag zeggen. Heel druk de laatste tijd. Sorry! Vanmiddag wel een half dagje verlof om naar de gyn te gaan. Kan ik eindelijk ook eens langs de winkel waar ik nodig moet zijn.
goedemorgen @eekje succes bij de gyn vandaag. @ds wat een weekend zeg heb jij gehad,hopelijk gaat het gauw weer beter. nogmaals knap dat je het voor je kan houden. @lolly balen zeg dat een collega zo doet.Ik werk ook met een collega en die werkt tot half 11 's morgens maar die doet alles snel snel en niet goed.Een bewoner word niet geschoren bv.We hebben ook al een conflict gehad maar het is er niet beter op geworden. Hier vanmorgen al met manlief en bryan naar de dokter geweest.Manlief moet nu spoelen voor de aften en bryan heeft een kuur want zijn tandvlees is helemaal ontstoken en daardoor ook meer pijn.Hopelijk knappen ze gauw op.Ik heb een weekendje weg geboekt voor komend weekend,we zijn er wel aan toe na alle hektiek van de afgelopen weken.
goeiemorgen! ik probeer terug een beetje van de partij te zijn maar ben nog heeeel moe, dus 't is proberen zag mooie foto's van pooh en ja idd, ik vind ze ook op elkaar lijken de broertjes Fijne dag all Grts
owh redone meissie toch !! kan me voorstellen dat jullie wel heel erg toe zijn om er ff tussenuit te gaan vooral jij ook he ! de mama vangt toch meestal het meeste op aan zorg .. dus nu iedereen opknappen !!
nou hier een zeeeeeeeeer hangerig kind .. hij blijft letterlijk aan me hangen .. beetje erg druk en gezellig weekeind geweest .. dus hij ligt nu net op bed voor zijn middagmaf en van mij mag hij de hele middag wel blijven snurken .. gister was ook super gezellig maar 10 man visite en ze bleven ook allemaal lekker frietjes eten .. was toch wel druk ! dus de boodschapjes zijn binnen en verder gaan we het huis vandaag niet uit
@redone nou is je echt gengunt hoor een weekendje weg. Waar gaan jullie naar toe? @sabbe weer helemaal op geknapt na de griep? @emma hoiiiii gezellig hoor al die visite maar wel vermoeiend vooral voor de kleintjes. Hopelijk slaapt tim lekker een gat in de middag. @eekje hoe was het bij de gyn? En nog geslaagd in de winkel? @pooh is is het bij jullie? @nona hoiiii alles goed? @zuurtje en mgwc emma en alle andere moeders die bezig zijn met zwanger worden ik duim door hoor. Fabian begint sinds gisteren echt duidelijk mama te zeggen. Eerder kon hij het al wel maar deed hij het gewoon niet. Nu is het de dag mama, mama, mamamama. Erg leuk.
leuk hoor zoveel man frietjes te eten.Oh jee en tim hangerig,hopelijk slaapt hij een poosje en is hij weer zichzelf.
@lolly thanks.We gaan naar Emmen Parc Sandur van landal.We zijn er nog nooit geweest dus ben benieuwd. Leuk he dat mama .Hier is het vaak papa hahaha
hier is het ook de hele dag PAPA .. haha hij heeft er nu ook echt een spelletje van gemaakt... en mama is nog wel zo veel leuker hahahahahaha en ben benieuwd of het een mooi park is redone ik ken het niet maar zijn eigenlijk altijd mooie parken he ! zijn de kids wel naar school vandaag ?
nee het is herfstvakantie.Ze zijn de hele week thuis,wel lekker hoor geen gevlieg 's morgens. Bryan begint nu ook meer te praten erg leuk.Zingt steeds alleen maar het zinnetje poesje miaauw.En als hij nu naar buiten wil zegt hij mee kippetjes haha of mee koetjes.
@redone ik ken het park niet maar al die parken zijn goed toch. Ohhhh ja dat is ook zo het is herfst vakantie. Ik wilde nog een collega bellen en dat nog ik zal even wachten tot ze haar kids naar school heeft gebracht. Maar goed daar hoef ik dus niet meer op te wachten.
Hey, @ emma Hopelijk slaapt ie lekker en is hij straks weer de oude Tim.. Nou een gezellige dag gehad dus gister.. Altijd goed en idd 10 man is best veel.. @ Lolly leuk he dat ze zo beginnen te kletsen! @ redone ik ben er geweest mooi park zwembad is niet zo heel groot maar dat maakt niet uit toch.. En er is ook zo'n kidsclub ofzo doen ze hele leuke dingen.. Ik ben er jaren geleden geweest en we vonden het heel leuk ook erg mooie huisjes!! Tessa ligt op bed en heeft al 2 dagen koorts.. Ze is verder goed te pas eet lekker drinkt ook goed.. Weinig aan haar te merken.. Ze is wel iets hangerig maar dat is logisch..