heb volgensmij nog geen mail gehad voor de blije doos maar had ook per dag 1700 e-mails misschien gemist ..............
Okay, thanks. Ze bleek trouwens erg moe te zijn, maar de slaap niet te kunnen vatten, misschien was dat het wel .
Had ik dat nou maar eerder geweten. Ach ja.. 62 past haar wel goed. Daarom geloof ik ook niet dat ze zoals het CB zei 57 cm is. Ze heeft al een paar weken geen mt 56 meer aan. En met mijn eigen maatlint kom ik op 59 cm. Vanaf haar schouders lag Samantha goed gestrekt, maar haar nek zat helemaal in elkaar .
nou ik heb gestemt op de je zus hoor mama 1984 en verder weet ik t ff niet meer,doe 100.000 dingen tegelijk op t moment.... ben weer weg.... morgenVROEG een solicitatie toy toy toy voor mij !
@ Mamanona ik duim voor je! Sam zit al een tijdje in 62. Past niks meer van 56. Sommige dingen zijn 68 en van 62 zijn sommige dingen ook weer te groot. Die maten kunnen zooooooo verschillend zijn!
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH ik heb vanaf a.s. vrijdag 2 weken geen computer ! hoe moet dat zonder jullie en wat doe je ook alweer zonder computer ? oh ik heb echt ff dipje !
duim duim duim duim duim duim duim duim duim duimduim duim duim duim duim duim duim duim duim duimduim duim duim duiduim duim duim duim duimm duim duim duim duim duim duimduim duim duim duim duim duim duim duimduim duim
@Mamanona Veel succes morgen en toi toi toi Vandaag gaat het stukken beter met Bryan.Geen last van veel moeten boeren en hij heeft ook geen last van zijn buik gehad.Heb de dop en bodem los gedraaid van de fles en het gaat veel beter nu. Bryan ligt vanaf de fles van 7 uur al lekker te slapen en ik ben op de bank in slaap gevallen heerlijk even.Vanmiddag ook al op de bank geslapen.
Dan ga ik morgen dubbel van je genieten! En als je het niet meer trekt de komende 2 weekjes dan kom je maar mijn pc inpikken!