ja idd vanaf november. Ik ga hem wel laten gaan, samen met de andere twee naar t kleuterklasje, lijkt mij wel leuk Maar nu nog wat bij mama blijven mijn knuffelbeertje
ik kan bryan nu al opgeven voor de peuterspeelzaal.Hier kan het vanaf anderhalf en word dan geplaatst met 2 jaar.Maar sta nog in twijfel wat ik ga doen want hij gaat ook al naar de creche.
onze Jesse zal er goed bij varen denk ik. het is een schat van een manneke, maar echt een moeilijk karakter, kan moeilijk delen en zo en is minder sociaal als broer en zus. Ook is hij een echt mama's kindje en heeft erg vaak angst van vreemden. Daarom zal schooltje hem goed doen. maar het is natuurlijk nog meer als een jaar, kan tegen dan al heel wat veranderd zijn Laura & Jarne gaan alleszins heel graag en zijn zelfs erg boos als ze een keer niet kunnen of mogen gaan
Jana is nu zo'n 87-88 cm (denk ik) en weegt net over de 13 kilo. Is groter dan de meeste leeftijdsgenootjes bij de onthaalmoeder/zwemles/... Maar kan natuurlijk nog niet zoveel als de oudere kindjes (die even oud lijken). Vind dat persoonlijk wel een nadeel eigenlijk. Jana mag ook volgend jaar november naar school en dat zal vast wel lukken. Maar dat zien we dan nog wel...
Tessa is 82 cm en 11.3 kilo.. Ze was wat klein zei die mevrouw maar met haar gewicht erbij was het precies goed..
Ja leuk he ik vind het ook zo gezellig dat het weer leeft hier! Groot gelijk hoor dat je lekker thuis was met de verwarming aan.. Ik heb gewerkt dus moest er wel uit maar ik vond het niet echt lekker stond ook zo'n wind.. Maar er waren bij ons wel mensen die op het terras gingen zitten dus in het zonnetje was het misschien wel lekker..
Haha ja de dvd's vind ze ook erg leuk.. Enne vanavond ging Tessa ff koffie voor me zetten als verassing denk ik want ik zag haar niet en toen keek ik achterom en had ze de koffiepad al in haar mond en zat alle koffie inmiddels in haar mond Was toch niet echt lekker hahhaha beetje yogi spoelde alles weer lekker weg.. En toen heeft ze me geholpen met koffie zetten.. (op het knopje van de senseo drukken) Wat goed van Julen dat ie goed heeft geslapen kom je zelf ook ff bij heerlijk
Mooi dat het eetbaar was hahah en hoe is het gegaan bij de tandarts of moet ik nog ff verder lezen? Hoe is het met je misselijkheid?
Goedenavond meiden, Mona: Oh oh oh, dus Tessa nu al aan de koffie... Dat wordt nog wat! Heb je d'r weer koffievrij kunnen maken?? Nee we hebben uiteindelijk niet meer gefietst, niet vanwege de 'kou', maar omdat t zo ontzettend hard waaide en ik dat niet lekker fietsen vind. Heb wel een muts en handschoenen gescoord inmiddels. Nu nog een sjaal (bijpassend) zoeken. Julen valt nl met hoofdmaat nog in 86, maar zijn handen zijn 'klauwen' dus daarvan heeft ie een grotere maat nodig. En ja dat is nu net de overstap naar de 'grotere jongens', dus niet hetzelfde setje. Gelukkig matcht t wel, alleen dus nog op zoek naar een sjaal (aquablauw of donkerbruin)... Emma: Jaaaaaaaaaaaaa, je bent eindelijk vrij nu.. Mag ook wel na zo'n mega lange dag!! Ga jij maar lekker uitrusten!! Eekje: wat fijn dat het allemaal goed was bij de GYN! Wat grappig is dat verschil tussen NL en Belgie he, hier gaan ze pas naar school als ze 4 zijn. Bij jullie als ze 2,5 zijn.. Hier gaat Julen naar t KDV, en ga daarnaast geen Peuterspeelzaal doen, vind dit wel genoeg voor 'm.