Denk niet dat dat geloofwaardig overkomt, tenzij ik erbij zeg dat ik zwanger ben, maar dat mogen ze pas een maand na het uitje weten.
hooooooooooooooooooooi allemaal zo de boodschappen zijn weer binnen en huishouden is weer half gedaan ! ik kwam gezellig onze Pooh met haar OOOOOOOOOOOOOOOOOOH zo twee knappe mannen tegen hahaha en meiden ze zijn in het echt NOG knapper dan op de foto ! en WOUW spetter dat je bent wat ziet die pooh er toppie uit ik moet echt eens een schop onder mijn hol hebben en gaan lijnen .. zucht .. er komt nu een vriendin een bakkie doen .. gezellie en dan hoop ik nog een uurtje niks want mijn keel blijft vervelend doen en ik moet morgen weer zo'n lange lange dag want een collega van me is haar vader onverwacht overleden dus morgen extra werken en volgende week ook .. tja je moet elkaar helpen he divi meis succes vanavond bij je oma .. idd wat gaat het nu snel pff toi toi en laat maar weten hoe het was en goed dat je oom zo'n matras krijgt ! ik zag dat de kids lekker hebben geslapen vannacht toppie zeg en tja verschonen pff ik doe het meestal op de bank beneden en als hij TE moeilijk doet dan maar 5 min in zijn blote kont hoor verder zou ik idd niet in de achtbaan gaan als je net zwanger bent en gewoon zeggen dat je moet spugen van die dingen dan dringt er niemand meer aan hihi zo en nu snel de thee aanzetten tot straks all ... dikke knuf
hey meiden ik heb een vraag!Ik heb maandag een presentatie en ik wil een powerpoint doen maar nu krijg ik het niet op een usb stick.Iemand een idee hoe ik de voorstelling op de usb stick kan krijgen?
JAAAAAAAAA die lange lappen text van divi heb ik gemist! Vond het ook heel gezellig zaterdag! Maar wat afschuwelijk dat het zo slecht gaat met je oma en oom Van je oom wist ik al maar van je oma nog niet, veel sterkte voor jullie meis! Enne... die laatste drie kilo mag je skippen hoor, blijft geen divi meer over anders! Ik heb je natuurlijk gezien zaterdag en je ziet er geweldig uit! Niets meer aan doen zou ik zeggen. Ik moet je nog wel even vragen of je dat precies gedaan hebt enzo. Vertelde het aan een vriendin van me en die is meteen als een bezetene aan het googlen gegaan haha maar eiste dat ik meer info van je zou vragen!
ik weet niet hoe lang nino nu is, we zijn nog niet bij het cb geweest. 2 maanden geleden bij de KA was hij 80,5 cm en 10,5kg, maar ik zie wel dat ie weer gegroeid is. zijn alle kindjes trouwens met 1,5 bij het CB geweest? ik heb er nog niets over gehoord...
dank! nog 2,5 week werken en dan verlof, jippie! ja je voelt echt ineens veel verschil in temp buiten he, het wordt echt winter nu
@miekje ja tante emma heeft goed werk gedaan hoor. Wat krijg je dan voor functie? @redone hoe gaat het nu met bryan? Heftig hoor zeker bij jonge mensen met jonge kinderen. Over de powerpoint met je niet bij mij zijn sorry. Waar gaat je presentatie over? @divi we hebben een collega die zat 2 jaar in de ziektewet en die moest of ander werk zoeken of weer volledig aan de bak. Ze is alleen en heeft besloten om uit de ziektewet te gaan en weer volledig te gaan werken. Maar ze wast bijvoorbeeld maar 1 bewoner en dan gaat ze de huiskamer in. Dus van het weekend moesen 6 collega's de benen onder het lijf vandaan rennen om alles op tijd af te krijgen en die collega zit niks te doen in de huiskamer. En dan ook nog om 10.30 zeggen van ik ga naar huis want ik heb last van hoofdpijn, ik hoop voor jullie dat het morgen over is. Nou ik had het zo gehad met haar. Want dit gebeurd dus elk weekend dat zij werkt. En zij zit ook nog eens in mijn werk weekend waardoor ik haar elke keer weer tegen kom. Ik heb aan gegeven dat ze dan beter door deweeks meer kan werken want dat heb je meer personeel en kun je dat beter op vangen. De zorgcoordinator van haar wilde het gesprek geen eens met haar aan gaan want dat heeft ze dus al tig keer gedaan. Nu gaat het afdelingshoofd met haar praten. Ik denk wel dat er wat gebeurd. Hee jij bent goed geslaagd zich. Die jeans legging vind ik zelf ook zo leuk. Ik ga er binnenkort zelf ook maar eens eentje halen. Jeetje wat heftif zeg met je oma en je oom. Veel sterkte meid. Zo hee jij hebt goed je best gedaan met afvallen super hoor. @mgwc fijn dat het beter gaat met alyssa. Zindelijksheids taining doen we nog niet echt aan. Als ik naar de wc ga dan wil Fabian wel mee en dan gaat hij ook altijd zwaaien als ik door trek. Ik zet hem nog wel eens op het potje voor de tv met een bekertje drinken. Maar tot nu toe komt er niks hoor. @zuurtje goedmiddag! @sabbe middag @ds nee aar ben ik nog nooit geweest. enne ik heb ook niks met 8banen dood eng. Natuurlijk is zeggen dat je bang bent voor 8banen een goede reden. Zeg ik ook altijd hoor. Knappe kerel die mij in een 8baan krijgt. @emma hoiiii alles goed? Fabian wil nog wel verschond worden op de commode maar tanden poetsen...... Wat een drama. we hebben hem echt in de houtgreep anders wil het gewoon niet. Vanavond veraardag mijn schoonvader is jarig. Dus gaan we even een bakkie doen. Vrijdag houdt hij de verjardag voor de familie dus worden we daar weer verwacht. Pfff wordt er af en toe een beetje moe van. Mijn schoonmoeder is 5 oktober jarig. Ik heb ze gelukkig al zo er gekregen dat ze de verjaardag samen houden. Scheeld al weer 1 verjardag. hihihi
Fabian wel wij hebben die keer er voor een afspraak gemaakt. Met 2 jaar krijg je een oproep om te komen.
hey girl! niet veel gedaan behalve verf ingeslagen voor nino's kamer, beebs kamer en spuitbus voor tafeltje met stoeltjes voor nino. heb bij ikea namelijk een setje van een tafel met 2 stoeltjes gekocht voor maar 20 euri, onbehandeld hout dus die gaan we zilver spuiten. (ik spreek altijd van 'WE' gaan dit en dat doen, maar uiteraard voer ik niets uit en mag Bojaman al het werk op zich nemen hihi)
Waar ken ik dat toch van Maar eh leuk hoor. Zag vorige week bij de prenatal ook zo'n soortje setje maar dan voor 50 euro!!!
@boja ik zie dat je al 31 week bent jeetje wat gaat dat hard. Hoe gaat het nu en met het ziekzijn?en met Nino? @lolly Gefeliciteerd met je schoonvader. De presentatie gaat over medicatiefouten.Er word zo vaak medicijnen vergeten bij ons dat is niet normaal.Ik heb daar een hele verbeterplan over gemaakt en maandag is de laatste schooldag en de presentatie dus.Op papier is hij al goedgekeurd door zowel leraar als praktijkbegeleidster dus zo veel kan er niet meer mis gaan en heb ik 9 november mijn evv diploma.En dan is het eerst gebeurd met cursussen volgen.Ik wil wel graag de verpleegkundige opleiding gaan doen maar dat doe ik later wel denk ik.
haha, stamppot zonder aardappels, handig ik vind die poeder aardappelpuree trouwens van maggie heel goed te eten, ,had ik nooit verwacht! 86cm is toch best lang of ben ik nu echt in de war? ben jij bij het cb geweest met 1,5? wat vervelend trouwens dat je zo misselijk bent.
Goed onderwerk hoor. Word het zo vaak vergeten dan? Moeten jullie ook elk tabletje controleren en apart af tekenen dan. Wij namelijk wel.
ik laat nino lekker op de creche. psz is toch altijd maar halve dag toch of ben ik nu in de war? en hier gaan ze meestal met 2,5 jr dacht ik.
Je kan hier kiezen om naar het cb te gaan of dat je deelneemt aan een groepsconsultatieburo en dan komen er ouders en kinderen van rond de anderhalf en kan je ervaringen delen.En dat was afgelopen vrijdag maar ik moest toen naar het ziekenhuis en dacht dat manlief het cb zou afbellen maar dat heeft hij dus vergeten.Kreeg ik vanmorgen een oproep voor 21 november voor de groepsbijeenkomst.