aaa is ie zo verdrietig? Het is ook zo'n gedoe he uitkleden luier af luier aan broek aan.. Tessa zet hem op het lopen als ik haar luier wil doen..
heyyy jij bent weer goed bezig!! was het gezellig met je vriendin? En jij weer een lange dag morgen? Vind ik ook hoor als het kan moet je elkaar zeker helpen..
Wat goed van Nino dat is zeker stoer nieuws!!! hahah lachen dat als ie in z'n luier aan heeft en poept dat ie verbaasd is dat er niets in ligt.. Maar hij heeft wel door dat z'n luier dan af moet.. Knap hoor..
tjeeee dat is ook wel errug heftig ook !! hoop dat het goed af gaat lopen en gelukkig gaat het bij jullie zelf wel goed
werk ze morgen nog een daggie en dan eindelijk lekker zwaar verdient verlof !! en wat top dat karatebeeb nu eindelijk gehoorzaam is haha en ik heb stiekem weer met julen sms't dat hij weer zo braaf moet zijn vannacht en dat hij een kanjer is ! oh en ik had een huisje gemaakt .. met een deurtje en alles moest er dan in maar dat paste niet dus verwoeste hij het maar .. tssss
go mona go mona go mona !! maarrehhhhhhhhhh hoe is het met jou ?? en met ondeugende tessa .. haha wat een deugnietje is dat zeg