Hey leuk dat je weer ff wat van je laat horen! Dat meen je niet traumaheli kan me voorstellen dat je van slag bent hoor..
nog 1 dagje!!! Lekker hoor Wat goed zeg van miekjebeeb!! toppie hoor en nu wel blijven liggen hahha werk ze morgen! En welterusten alvast..
heyyyyyyyyyyyyyyy goed van mij he! ik vind dat ik m'n best heb gedaan!! Hier alles prima en met Tessa ook.. Ik kan je niet vertellen hoe ondeugend ze kan zijn.. Soms wel lachen.. Maar niet altijd.. Hoe is het met Tim? En natuurlijk met jou?
@redone daar kon je ook bijna niet onderuit he met al die zieken bij jullie. Veel beterschap. @pooh ahhhh wat een leuke foto. En ook wel weer lekker om te gaan werken. @wichjuh jeetje dat is niet goed als de trauma er bij komt vreselijk zeg. Fabian gaat tegenwoordig altijd op de trap zitten en doet dan zijn schoenen uit. Nu verloos hij vanavond zijn evenwicht en viel voor over op de grond met zijn hoofd. (2 tredes hoog)Zo hoog is het niet maar toch. Hij huilen ik zal even bij hem kijken. Weltrusten en tot morgen.
lolly ..ach jee dat is altijd toch weer schrikken als ze vallen he !! hoe is het nu met fabian ?? ja hier is het ook lekker op de trede van de trap hangen .. en hij heeft nog wel een leuke stoel en mona hier alles ok ik ga nu lekker naar mijn bedje morgen en vrijdag lange dag werken en idd je hebt echt op iedereen een reactie gegeven ! toppie hoor ! en tja hier ook zeer ondeugend manneke en ik moet regelmatig mijn hoofd wegdraaien om niet te laten zien dat ik er zo om moet lachen .. stiekem zijn ze toch wel TE lief he ! nou meiden ik ga slapen ! zal er morgen en vrijdag niet zijn ik moet veel en lang werken ik lees stiekem wel een keer bij doeiiiiiiiiiiiiiiii
Mogge meiden, Miekje gaat haar laatste dagje werken.. Moest dat natuurlijk nog ffies inwrijven hier... haha... Emma: Jij bent echt een schat!!! Julen moet ik nu al 2 dagen achter elkaar wakker maken smorgens!!!! Hij slaapt zo goed sinds jij m toespreekt!! Dank je wel!! Kom ik ook meer aan rusten toe! Fabian: hoop dat t meevalt, en geef m maar een dikke knuff! Thnx voor de reacties op Miekjebeeb! Zo en nu ga ik Julen naar t KDV brengen en werken.. Daggggggggg tot later!!
Hier gaat het goed. Was gisteravond nog heel erg misselijk, en nu gaat het wel weer. Heb met een extra kussen geslapen. Wilde zo graag op mijn buik liggen, maar bij Samantha ging dat vanaf 4 weken ook al niet meer....
Brrrrrr bob is nu 4 maanden en je kan je toch niet voorstellen dat er zulke dingen gaan gebueren...hoe is het afgelopen? En hier ook altijd druk druk idd...
Hoe is het nu met fabian? Sam is afgelopen week van de bank gevallen met zijn hoofd op de grond...aaaaaaah zo zielig vind ik dat als ze vallen he...maar gelukkig lachen ze vaak al vrij snel weer...
Dit berichtje is voor straks als je weer thuis bent: JAAAAAAAAAAAAAA Lekker VERLOF!! Geniet er maar lekker van!! XXX
Goedemorgen @lolly Hoe gaat het met Fabian? @pooh Zielig he als ze vallen en dan met hun hoofd vooral.Gelukkig is het gauw weer over.Kan me voorstellen dat je je er weer op verheugd om weer aan het werk te gaan en 2 dagen is zo weer om. @miekje wat een lekker vooruitzicht je laatste dagje werken. @DS fijn dat het weer goed gaat.
Pff, mijn collega is vrij. De arts die de meeste patienten instuurt is op congress. Nog even, en ik val hier in slaap....
@emma werkse vandaag en morgen. @miekje joeeehoeeee laatste dagje werken. Heerlijk!!!!! @ds vervelend dat je niet mer op je buik kunt liggen @pooh redone sabbe middag Met fabian gaat het nu weer goed hoor. Maar hij huilde toch gisteravond niet normaal. Meestal is het zo weer over maar nu niet. Rond 23 uur werd hij wakker en begon weer te huilen maar volgens mij is hij toen gewoon wakker geschrokken en kwam dat niet van de val. Zo ik ga zo weer werken van 14.30 tot 23.00 en dan lekker weekend. Wij gaan zaterdag lekker shoppen in zwolle. Gaan jullie nog leuke dingen doen in het weekend? Misschien tot vanavond en anders tot morgen. Doeiii