Nona, gefeliciteerd! Emma, jammer dat je straks 2 weken weg bent, jij bent altijd zo'n gezellige kwebbelkous!
ow nx bijzonders hoor beetje schoonmaak werk in de avonduurtjes.... ff iets bijverdienen..... al alysha iets groter is dan wil ik iets oor 2 á 3 dagen zoeken,maar nu nog ff niet bennu echt weg doeiiiii
@ Fruitdruifje ik heb geen Hyves! @ Mamanona super dat je aangenomen bent! Grrrr die ook...ik loop leeg ale:
@Mamanona Gefeliciteerd met je baan @Emma Ik heb je gevonden op hyves maar kan je niet toevoegen. Ik ben bijna van de af.Heb er drie dagen mee gezeten.
Vertel jij eens iets leuks haha. Heb je al gstemd? -> http://www.skyradio.nl/index.php?page=a ... llery/2429 8)
haha nou weet wel iets te vertellen, vond het zelf vanmorgen wel erg leuk Mijn opa is 81 geworden laatst en heeft een laptop voor zichzelf gekocht. Gisteren heeft mijn broertje internet erop gezet bij hem thuis. Vanmorgen kwam mijn opa ineens online op msn hahaha . Heb hem een foto van hem en de kleine doorgestuurd... hij vond het zooo leuk Hippe opa heb ik he, met msn?
heb me eigen ook aangemeld op hyves dus wacht even op toestemming of ik er ook bij mag. Hier weer een waardelozen nacht gisteravond om 22.30 de laatste voeding kwam ze o kwart over 2 weer. Pff ik hoop dat het de regeldagen zijn maar zoals altijd het zal wel weer goed komen. Mamanona gefeliciteerd met je nieuwe baan veel succes . Ik denk dat iedereen van het mooie weer genieten is dat ga ik nu ook weer doen lekker de tuin in
ze ligt nu net weer op bed dus het wordt voor mij het rondje van een uur of drie dus vandaar dat ik nu ff lekker de tuin in kan ik moet trouwens een donderdag weer gaan beginnen met werken
he ja ik zie het hoelaat is die van jou geboren Lianna om 10.32 ze woog toen 3700 gram en was 51 cm een maandag is ze voor de 2 prikken geweest en was ze 59 cm en 5800 gram. Tegen het werken ziet ik niet tegen op ik heb er eigelijk al wel veel zin in. Tuurlijk vind ik het jammer dat ik de kleine dan niet kan zien maar het is nog maar voor drie dagen hiervoor werkte ik fulltime. Heb een hoop leuke reacties gehad van klanten uit de winkel een hoop kaarten en kleertjes dus het zal de eerst komende tijd niet echt werken zijn in de winkel maar heel veel kletsen en foto`s laten zien. Ik ben nu echt de tuin in want het is veels te lekker hier om achter de comp te blijven zitten Tot strakkies