Hey Mona, Ik zal eens spitten tussen mijn foto's, heb ze (de muurschilderingen) nl al wel eens gepost, maar dat zal vast zijn geweest toen je nog niet meekletste met ons.. Ja echt super naar.. We hebben t idee/gevoel dat schoonpaps het aan t opgeven is.. Soms zegt hij letterlijk tegen 1 van zijn kids dat hij er geen zin meer in heeft/geen toekomst meer heeft. Kortom.. moeilijk dus..
goedemorgen @miekje jeetje zeg wat naar van je schoonpaps.sterkte voor jullie meis. Ik knap op.Heb vanmiddag de laatste tablet van de ab en het gaat de goede kant op.De dikke bult aan mijn wang/keel is gelukkig weg en de pijn is nu ook veel minder.
Ze zijn super leuk zeg!! Ze komen me ook niet bekend voor.. Vreemd ik ben vanaf sept 2007 geregistreerd en vanaf die tijd klets ik hier mee.. Maar waarschijnlijk niet zoveel ofzo.. Ze zijn heeeel leuk in ieder geval!!
piep wie het vroeg (denk mona) mijn nieuwe hobby is breien ben nu aan een sjaal voor ybe bezig en daarna een voor ynse daar na wil ik me aan een trui wagen voor de kids miekje wat moeilijk zeg als hij de moed laat zakken
Jammergenoeg gisteravond 39,5 en vanochtend 38,5. Hij hoest ook al heel de week veel. Huisarts belt dadelijk. Hopelijk geen mexicaanse griep, maar volgens mij zijn ze daar zieker van!
Hey zuurtje wat leuk!! Heb je het jezelf aangeleerd of heeft iemand je opweg geholpen? Dus je bent er lekker druk mee leuk hoor! Komen vast nog wel foto's toch.. Maar een trui dat lijkt me niet zo makkelijk heb je dan een voorbeeld ofzo? Met je kids alles goed verder?
Miekje nogmaals heel veel beterschap voor je schoonpapa en wat fijn dat hij nu nin jullie stad zelf in het ziekenhuis ligt! En hopelijk is je hoofdpijn over! Hoe is het met miekjebeeb? Bewegelijk?