Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Werd vanmorgen wakker met maagpijn :(, en heb nu gewoon een zere onderbuik. Met name met staan en lopen. Leuk zo, op mijn werkdag. Ik zou eigenlijk mijn warme bedje in willen met kruik. Maar ik wet eigenlijk niet of een kruik mag, en tja, mijn warme bedje staat ook niet hier.

Samantha was vroeg op. Riep dat Nijntje moest poepen, maar toen ik voorstelde om Nijntje dan op het potje te laten zitten, bedacht ze zich.

2. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    Hey meiden,

Ik kom weer even om de hoek kijken. Paar dagen niet geweest en zit nu op mn werk dus kan niet alles bijlezen nu.

Hoop dat alles goed gaat met iedereen en binnenkort ben ik hier weer veel vaker hoop ik!

Knuf!

3. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Ha goedemiddag meiden,

Ik wil jullie hartstikke bedanken voor het meeleven en de erg lieve berichtjes! Dat heeft mij ook zo goed gedaan. Sommige meiden hadden op hyves ook een berichtje gekrabbeld, gesmst en van een paar meiden kregen we een kaartje. Helemaal super, dank jullie wel!

Vorige week is mijn oma overleden.
    Afgelopen maandag was het condoleren en het was zooooo druk en iedereen was zo verdrietig.
    Afgelopen dinsdag is mijn oma begraven. Ze is bijgezet in het graf van mijn opa.
    Het was een verschrikkelijk mooie dienst. Achteraf........ heeft mijn oma heel haar begrafenis ZELF inelkaar gezet.
    Bijna alles heeft ze zelf nog geregeld. Een paar weken voordat mijn oma overleed is de dominee bij haar langs geweest en heeft ze alle liedjes uitgezocht die ze op haar begrafenis gezongen wilde hebben.
    Ze was ook een erg grote fan van Frans Bauer, dus er moesten ook liedjes gedraaid worden van Frans.
    Toen mijn oma in de aula werd gedragen werd er een liedje van Frans Bauer gedraaid, moeder ben je niet voor eventjes.
    Een paar tantes en mijn oom hebben nog een stukje voorgelezen.
    Toen we mijn oma naar het graf gingen begeleiden werd het liedje van Elton John gedraaid, Candle in the Wind.
    Deze heeft ze ook nog zelf uitgezocht. Pfff wat kreeg ik het te kwaad zeg toen ik dit nummer hoorde.
    Iedereen kreeg een mooie rode roos om op mijn oma's kist te leggen na het afscheid. En op het graf werd ook een liedje van Frans Bauer gedraaid namelijk, op rode rozen vallen tranen.
    Ik vond de begrafenis zelf erg zwaar. Dit omdat ik wist dat mijn oma heel haar begrafenis en wensen zelf had samen gesteld.
    Mijn zus werkt in een tuincentrum en heeft voor mijn oma een bloemstuk gemaakt. Ze was helemaal gek van katten en honden dus heeft mijn zus een stuk gemaakt met haar lievelings knuffel van een poes. Deze heeft ze verwerkt in het bloemstuk.
    Mijn oma wilde graag dat deze ook met haar meeging.

Ik kan nog helemaal niet geloven dat ze nu echt overleden is. Het is echt een gemis. Normaal belde ik mijn moeder op iedere dag hoe het met oma is. Het is zo raar. Of ik ging er 1 a 2 keer in de week heen.... Het is zo onwerkelijk.

Zondag wordt er nog een kerkdienst gehouden voor mijn oma in haar ouderlijke woonplaats en daarna gaan de tantes en ooms naar haar ouderlijke huisje om het huisje leeg te halen.
    Dit zal ook nog wel de nodige emoties opleveren denk ik.

Ik ga vanavond eens ff bijlezen en reageren meiden.
    Nogmaals dank jullie wel!

Tot vanavond
    liefs.

4. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    hahah oke dan ben ik weer bij ;) alles oke verder? hier redelijk....stent plaatsen bij schoonmoeder is gelukt met veel pijn en moeite. Ze had te weinig roesje gehad en te weinig pijnmedicatie. Dus ze heeft alles gevoeld en was heel moe....

5. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Yep erg spannend. Voel me redelijk, op mn BI na. Ukkie mag ook wel komen hoor vanaf wk 37 :D Met mn schoonmoeder is erg dubbel, gaat niet goed met haar dus dat is emotioneel wel vermoeiend voor ons. Die dubbelheid van een kindje voor ons en haar leven wat op zal houden :(

6. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0

leuk!!!!!:)

7. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    @ Redone: fijn dat het werkt de AB!!!

8. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Spannend hoor...ik hoop dat het snel weer beter mag gaan :)

9. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Kutdag!!!

Max en Justin allebei buisjes vandaag en bij justin traden natuurlijk weer complicatie's op:(

Bekijk bijlage 24982

Moet hem nu goed in de gaten houden dat het niet erger gaat bloeden anders moet ik terug naar het ZKH

Voor de rest gaat het allemaal klote
    Mijn moeder is heel ziek,al een paar dagen....getest op Mexicaanse griep......Maandag krijgt ze pas de uitslag.....is afgelopen woensdag al getest.....is echt heel erg ziek.......ze is thuis maar moet in quarantaine blijven.....

Ben weer snel weg naar mijn kindjes

10. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Hoi meiden,

Ik wilde even zeggen dat wij afgelopen zondag de trotse ouders geworden zijn van onze mooie meid Evi. Ze is geboren om 20.58 uur na een lange aanloop (weeen al vanaf zaterdag middag maar te onregelmatig, zette door zondagmiddag, daarna ging het behoorlijk snel.) Ze weegt 3150 gram en is ongeveer 48 cm.
    Ze had alleen een wat slechtere start. Ook in het vruchtwater gepoept. Na de bevalling reageerde ze niet voldoende en huilde amper, zag ook wat blauwig. 7, 7 en gelukkig na 10 minuten een 10 als apgar. Zijn 1 nachtje in het ziekenhuis moeten blijven ook daarom. Hier thuis doet ze het best goed. Heb alleen weer ontzettend veel melk (weet niet of jullie dat nog kunnen heugen van Yannick destijds) en ze verslikt zich dan ook regelmatig. Geef ook maar 1 kant en ze drinkt max. 10 minuten vaak met regelmatig loslaten dan ook. Ook na de voeding lijkt het niet allemaal lekker te zitten en huilt ze best veel. Dus maandag komt de lactatiekundige even langs. En anders misschien nog een osteopaat want ze is uiteindelijk ook nog snel geboren. Heb 10 minuten geperst waarvan 3 of 4 persweeen maar.
    De boys zijn helemaal verliefd op hun zusje en zijn er ontzettend lief voor. Yannick beseft het nog niet echt, en aait soms nog wat hardhandig maar hij wil er wel steeds bij zijn haha.
    We genieten. Ze heeft trouwens een bos met haren.

Hier een foto.

Bekijk bijlage 25045

11. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Wat een prachtig meisje MvJ
    Van harte gefeliciteerd!
    Lekker genieten nu

12. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    goedemorgen

@mamavanjordy
    gefeliciteerd.Mooi meisje hoor en wat een haar geweldig.

@nathalie
    hoe is het met justin gegaan gisteravond en vannacht.Hopelijk heeft hij geen nabloedingen gekregen.Sterkte met justin

@pooh
    hoe was het bij de huisarts met je mannen?

@milli
    thanks ik ben ook erg blij dat de ab zo goed aansloeg.Ben nu al bijna 2 dagen van de pijnstillers af dus gaat de goede kant op.
    succes met de laatste loodjes meis

@boja
    bijna verlof lekker hoor,jij ook succes met de laatste loodjes.

@miekje]
    jij hebt nu verlof toch?jij ook succes de laatste weekjes meis

13. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Goeiedag :D

14. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Goedemiddag meiden,

@Pooh,
    Hoe is het met de jongens? Gaat het al wat beter?
    Hey wat ga jij goed ook zeg met afvallen! Echt super!
    Heb je geen foto hoe je was en hoe je nu bent? Ik ben wel benieuwd eigenlijk

@Redone,
    Hoe is het met jou meis? En hoe was de uitslag van de botscan van afgelopen donderdag?
    Hoe is het met de kids?

@DS,
    Hoe is het met jou? Nog last van misselijkheid vandaag?
    Ik zie in je onderschrift dat je 9 Nov de eerste echo hebt? Spannend zeg!
    Hoe is het met Samantha?

@Miekje,
    Hoe is het met jou meis? Ben je weer wat opgeknapt? Ik las dat je niet zo lekker was van de week?
    Pfff meis wat een narigheid zeg van je schoonvader. Wat zielig!
    Ik wil je daarom een hele hele hele dikke knuf geven! Ik denk aan jullie meis. Heel veel sterkte.
    Ik las op hyves dat je a.s. week een heerlijk midweekje met vakantie gaat? Waar gaan jullie heen?
    En hoe is het met Julen? En met de kleine in je buik?

Zooo wat een gave muurschilderingen zeg!

@Mona,
    Hoe is het met jou en met Tessa?

@Emma,
    Hoe is het met jou meis?
    Jij ging lekker shoppen vandaag he meis? Ben je nog geslaagd?
    En hoe is het met Tim?
    Ja kom eens op met de foto hihi.

@Mili,
    Jeetje meis wat spannend. Je gaat bijna bevallen........
    Hoe is het voor de rest met jullie?

@Lolly,
    Hoe is het met jullie?

@Boja,
    Hoe is het met jou meis? Je hebt nu lekker verlof he?
    Lekker hoor!
    hoe is het met Nino? En de kleine in je buik?

@Nathalie,
    Hoe is het met de jongens?
    En met je moeder?

@MamavanJordy,
    Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie mooie meisje Evi!
    Wat een knap meisje zeg! En wat een mooie bos haar!
    Lekker genieten meis!
    Gaat het met jou een beetje?

-----------------------------------------------------

Heb gister al een heel verhaal getikt op pagina 6110.

Wat is het hier rustig?

Hier eigenlijk weinig nieuws uit huize Divi.
    Vanmorgen heeft Diviman de nieuwe auto opgehaald. Wat een superding zeg!
    Vanmiddag maar eens ff een rondje rijden.

Voor de rest gaat het wel goed eigenlijk.

15. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    @Divi
    En hoe reed de auto?Heb je een mooi rondje gereden?
    De uitslag van de botscan was niet goed.Ik heb er iets zitten en de orthopeed denkt aan een scheurtje of kraakbeenbeschadiging.Eind november heb ik een mri-scan en 8 december de uitslag hiervan

16. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    hey meiden

vanavond heb ik een spooktocht en griezelig dat hij word hahaha.We organiseren hem zelf dus dat word een leuke boel.

17. Mona79

Mona79 Fanatiek lid

2 sep 2007
    1.437
    0
    0
    Van harte gefeliciteerd en wat een prachtige dochter!!! Super mooi meisje.

18. Mona79

Mona79 Fanatiek lid

2 sep 2007
    1.437
    0
    0
    Hey meis ik heb je verhaal gelezen.. Heftig hoor ook met die muziek.. Die ze zelf heeft uitgekozen..Het zal heel raar voor je zijn dat ze er niet meer is.. Maar in je hart is ze bij je hoor.. Knuf voor jou..

=============================

En hier is alles goed hoor thnx.. En heb je al een rondje gereden in de auto???

19. Mona79

Mona79 Fanatiek lid

2 sep 2007
    1.437
    0
    0

whieeeeeeeeeeeee eng hoor!! Vertel je nog hoe het was??

20. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    @Redone,
    Heel veel plezier vanavond met de spooktocht! Eng hoor, haha het zou niets voor mij zijn. Ik zou het echt in me broek doen haha haha......
    Veel foto's maken hoor, en showen, ben benieuwd.

Ow jeetje zeg, balen dat de botscan niet goed was. Maar er is nu wel wat uitgekomen.
    Heb je nog veel last van je voetje?
    hoe zou die beschadiging erin kunnen komen?
    Dikke knuf meis!

En hoe is het met de kids?

@Mona,
    Ik ben blij dat alles goed met jullie gaat!

Thanx meis!
    Ja het was zeer heftig. Zeker ook omdat ze bijna alles zelf had uitgekozen.
    Ik vind het zooo raar dat ze er niet meer is en ook zo onwerkelijk. NOrmaal belde ik mijn moeder iedere dag op, en hoe is het met oma? En ik ging er 1 a 2 keer in de week naar toe. En deze momenten mis ik echt.
    En zeker weten meis! Ze is in mijn hart! En daar gaat ze nooit meer uit!
    ---------------------------------------------------------

Jaja vanmiddag natuurlijk ff rondje gereden in de nieuwe auto.
    We hebben 1 autostoeltje dus die moesten we ook even omzetten.
    Eerst even langs Diviman zijn ouders, toen ff langs Divi haar ouders. Ze vonden het ook een "prachtbak" hihi
    We zijn nog ff bij mijn ouders een bakkie wezen doen.
    En toen ging Divi terug rijden... pff vond het best eng hoor haha. Maar o o o wat rijd die auto goed. Dat is wel wat anders vergeleken met mijn auto.
    Een paar weken geleden hadden we Minimeeting in Utrecht van de Maart-Mama's, wat een herrie maakte mijn auto zeg op de snel weg. Toen ik thuis kwam zaten gewoon mijn oren dicht haha.
    Deze auto hoor je zowat niet, echt beter!

Deel Deze Pagina