@ DS hoe is het nu met je maag? Beterschap! @ Boja bijna lekker met verlof!! En mijn verlof zit er weer op...maf he @ Divi wat fijn dat het een mooie uitvaart is geworden! Knuffel! @ Nathalie wat ontzettend zielig weer voor justin!! Hoe is het vandaag? En hoe is het bij max verlopen? @ Mamavanjordy wat een schatje!! @ Divi ik moet nu nog nieuwe foto's maken van na. Ik zal ze binnenkort showen. Vanmorgen weer 1 eraf. Nu in totaal 12,5 @ Redone hoe was de spooktocht? Ging dat via een vereniging of school ofzo? Leuk hoor! @ Mona goeieavond! @ Emma super bedankt voor je smsje!! Ik ben net terug van een vipdagje beautyfarm dat ik van een lieve vriendin gekregen had...heerlijk gewoon. Er zat ook nog een drie gangen diner als afsluiting bij! Alleen balen dat ik een zieke sam achter moest laten. Gelukkig was mannetje wel gewoon thuis bij hem! Gisteren naar de huisarts gegaan en Bob zijn hoest was gelukkig niet ernstig en dat hij al 7 dagen niet gepoept had is vandaag opgelost, want hij heeft gepoept door de lactulose en dat de dokter wat gevoeld heeft wss...dat is een opluchting! Sam is vandaag op de vierde dag 39 koorts alleen nog maar zieker en at vanavond niet. Voordat hij naar bed ging toch maar pyamapapje geprobeerd en dat kwam (toen hij net in bed lag) er met een hoestbui weer helemaal uit. heel het bed verschoond en alles in de was en nu ligt hij te slapen. De huisarts kon niet zeggen of het gewone of mexicaanse griep is, maar hij mocht tot uiterlijk morgen nog koorts hebben en anders maandag terug!! Hoest was niet ernstig en verder geen oorontsteking of iets, maar gewoon griep. Ik hoop echt dat het morgen wat beter zal gaan, aangezien maandag mijn eerste werkdag is en ik het niet prettig vind om op mijn eerste werkdag na 5 maanden thuis een zieke sam achter te laten (gelukkig is mannetje op maandag wel thuis bij de kindjes altijd) Iedereen nog een fijn weekend!
Hey Pooh jij hebt dus een super leuke dag gehad.. Wat lief van je vriendin.. En die arme Sam nu duurt het wel een beetje te lang hoor.. Niet prettig al zolang koorts.. Drinkt hij wel een beetje dan? Sterkte hoor en hopelijk knapt Sam snel op.. Fijn dat met Bob alles goed was en dat ie eindelijk heeft gepoept..
@Mona, jaja gezellig was het wel... Ehhhh ik heb nog geen foto haha. Die zal ik morgen wel ff maken en plaatsen @Pooh, Dank je wel voor de knuf meis! Zooooooo wat ga je goed zeg met afvallen. Weer 1 kg eraf! Joepie!!! Hoeveel wil je nu nog kwijt? Ben erg benieuwd naar de foto's hoor Wat zal jij genoten hebben vandaag zeg! Heerlijk! Lekker even een dagje weg. Wat zielig voor Sam zeg dat hij zo ziekjes is.....Ik hoop dat hij snel opknapt meis. Stel als Sam nog steeds koorts heeft maandag dan wordt hij zeker getest op mexicaanse griep? Wat zal het voor Bob een opluchting zijn geweest dat hij vandaag gepoept heeft. Jij ook een prettig weekend meis!
goedemorgen @divi fijn dat de auto zo lekker rijd en zo stil.En nogmaals sterkte de komende tijd het is altijd een erg gemis je dierbaren. @pooh jeetje meis,hoe gaat het nu met Sam?Hoop dat de koorts weg is of in ieder geval aan het zakken is.Blij dat bob heeft gepoept.Maandag weer beginnen meis dat zal een beetje raar zijn of niet?Maar ook wel weer lekker denk ik.Als Sam idd maar niet meer ziek is ze zijn wel in goede handen maar toch wil je er zelf bij zijn. @mona hoe gaat het bij jouw? Nou hier hebben we een gezellige avond gehad met de spooktocht.Er waren verschillende meiden die niet meer verder wilden hahaha.Of ze liepen door sloten omdat ze niet meer door een tunnel durfden .Geweldig.Na afloop nog even met de groep naar de kroepg geweest.Straks met de meiden naar handbal en vanmiddag verjaardag dus vandaag ook een drukke dag.
@ Mona knuffel! @ Divi ik wil terug naar 57. Dus dan ben ik 20 afgevallen en kan ik al mijn kleren weer aan! @ Redone veel plezier bij de handbal en op de verjaardag! Goeiemorgen!! Vandaag heeft sam sochtends weer 38,5 en zal in de loop van de dag wel weer boven de 39 uitstijgen. Gisteren bijna niks gegeten. Nu een beetje pap. Ik heb toch echt sterk vermoeden voor mexicaanse griep. mijn man is ook goed zek aan het worden. Ik zit nog in dubio. Huisarts zei dat hij tot of tot en met zondag koorts mocht hebben. Als hij vandaag niet eet ga ik vanmiddag naar huisartsenpost en anders mannetje morgen als ik werken ben naar de huisarts...hij is sinds gisteren zieker als de rest van de week met de koorts...pfffff zo zielig! Fijne zondag allemaal!
Mogge meiden, @ Divi: meis wat een mooi afscheid heeft je oma gehad. Erg fijn! Jep, hier een bak ellende gehad ivm schoonpaps afgelopen week. Maar hij heeft nu wat meer hoop, omdat ze gaan bestralen (in de hoop dat de functie van zijn been en arm wat hersteld, dus niet om te genezen; dat gaat niet meer). Hij heeft nu iig het gevoel dat er wat gedaan wordt, en dat maakt dat hij gelukkig hoop krijgt. Nu hopen wij dus met z'n allen dat de bestraling daadwerkelijk ook er voor gaat zorgen dat er wat functie terug komt. Maar dat weten we natuurlijk niet zeker.. Donderdag heeft hij alle bestralingen gehad en dan is t wrs dat hij naar een verpleegtehuis gaat omdat hij 24 uurs zorg nodig heeft (zeker als hij niet kan lopen). Zijn vrouw is zelf niet in staat om de zorg over te nemen. Maar goed, vandaag komt mijn mams langs en gaan we ff op bezoek. Das wel makkelijk van 'naast t ziekenhuis wonen', kan er gewoon naartoe lopen. We gaan morgen naar Landal/ Parc Sandur. En Redone was zo lief om t park te testen voor me, en was helemaal goed! Wat super zeg een nieuwe auto.. Wat voor 1???? Ben wel nieuwsgierig!! @ Pooh: idd gewoon bellen hoor met die HApost! zeker omdat Sam nog zo jong is, en het al een week niet lekker gaat! Hier ook een hoestende/snotterige Julen. Maar nog geen koorts.. Ben begonnen met hoestsiroop, LUUF en neusspray en het lijkt wel los te komen nu.. Lekker een Vipdagje beauty-en!! @ Emma: Joehoe meis... Ik mis je wel hoor! Nu je zo druk bent deze week.... Hoop dat je een leuke verjaardag hebt gehad en Tim lekker gelogeerd heeft!! We keep in touch hoor van de week!! @ Mona: Hoest met ondeugende Tessa?? En met Mona zelf.. Fijn weekend gehad? En vandaag nog plannen?? @ Lolly: ahha, je was dus erg druk.. Hoop dat het snel wat rustiger wordt! @ EEKJE: waar ben je?????? @ Zuurtje: is idd naar als iemand opgeeft.. Brei ze! @ Mgwc: Hey meis, hoest met jou?? Ben je al bijna de 3 weken pil slikken voorbij?? @ Redone: oehhhhh een spooktocht!! Wow en eng dat ze t vonden lees ik.. haha, je bent dus goed in spooktochten uitzetten.. Mmmm door sloten heen gaan... Zouden ze vast wel koud zijn geweest.. En vandaag wederom een drukke dag, maar wel gezellig lees ik! Fijne dag! @ DS: Hallo.. Leuk dat je even gedag komt zeggen.. Hoest verder? En heeft S de strijd al opgegeven (ivm ontlasting) @ de rest: Hallo goedenmorgen! @ Plannen van vandaag: Tassen inpakken, laatste wasjes draaien en ophangen, beetje opruimen nog, dweilen, Mams op bezoek krijgen met de Babs (= pup van mijn ouders), met mams en Julen op ziekenbezoek bij schoonpaps, boodschapjes doen (ja hier zijn bijna alle supermarkten gewoon open op zondag). schaatsen kijken etc etc.. Dus zat te doen dacht ik zo.. Oja en t belangrijkste: Mijn lieve Miekjeman missen... Trek t slecht vandaag (komt vast in combi met de hormonen) Was gisteren bye the way nog op een babyshower.... ergens in de hoofdstad van NL, mogen jullie raden bij wie dat was... hihi..
@pooh je hebt groot gelijk dat je naar de post gaat. @miekje en hoe was de babyshower? Veel plezier volgende week. De meiden hebben gewonnen met handbal.Ze waren helemaal happy.Wel nipt met 1 punt verschil maar dat geeft niet.
Alles gelezen, en alles weer kwijt. Wic: Hoe was je concert? Fijne avond gehad?? Redone: Da's minder dat de scan niet zo goed was. En de MRI moet dus meer uitwijzen? Pooh: Vervelend dat ze nog ziek zijn. Mieke: Maak er een leuke dag van. En het zou fijn zijn als hij weer even iets kan doen. Samantha heeft de strijd verloren en twee dagen achter elkaar gepoept. De tweede keer kon ik haar meteen onder de douche zetten . Alles zat onder.... leuk al die stukjes... Divi: Knuffel
Och arme samantha! Nu hopen dat ze het door krijgt en gewoon lekker gaat poepen wanneer ze moet........
Allereerst gecondoleerd meid met het verlies van je oma..ik las het net..Heel veel sterkte. Klopt haha ik kan elke moment gaan bevallen, najaa haha elk moment maar t mag van mij komen als ik 37 wk ben. Ben er zat van haha. Hier gaat het redelijk, mn schoonmoedre is ernstig ziek, heeft kanker wat terug is gekomen en al uitgezaaid is. Is dus de vraag of ze onze tweede uk wel zal zien.... Heel dubbel hier dus en op een rare manier bezig met zwanger zijn en dingen regelen enzo. Maar goed verder gaat het hier wel goed. Knufffff, Mili
@ds hoe gaat het? Nog steeds zo moe? Nou fijn dat samantha gepoept heeft. Hopelijk heeft ze het nu door. @pooh hoe gaat het nu met Sam? Ben je nog bij de dokterspost geweest of wacht je morgen af? Jeetje jij gaat hard hoor met aafvallen. Goed bezig hoor. @redone hopelijk kunnen ze wat meer zien op de mri scan. Goe man dat je meiden gewonnen hebben. @divi hoe was de kerkdienst vandaag? Fijn dat de nieuwe auto goed bevalt. Wat voor auto is het als ik vragen mag? @nathalie jeetje dat ziet er niet goed uit met het oor van justin. Hoe gaat het nu? @miekje jeetje wat een narigheid allemaal. Heel veel sterkte voor jullie. Zo ik was er ook weer. Ik lees wel met jullie mee maar ik had de afgelopen dagen niet echt veel puf om te reageren. Ik was vooral erg druk met werken. Het was de afgelopen 2 weken echt gekken werk. Hopelijk wordt het nu weer wat rustiger. We krijgen morgen ons nieuwe bed. joepppieee ik verheug me er echt op. Nu nog 1 nachtje op de grond slapen en dan heerlijk in de boxspring hmmmmm.
hey meiden ik vlieg ook ff voorbij ik ben zoooo moe heb een beetje een TE drukke week gehad geloof ik .. maar morgen lekker thuis en dan eens niks doen want dinsdag ook weer weg met mijn werk savonds na het werk ff kijken ik heb bijgelezen maar ai ai ik neem niet veel op lolly ook zo druk geweest .. lekker rustig aan doen dan miekje super fijne vakantie ! geniet er maar lekker van .. jullie hebben het zo verdient ! en top dan M dan ook zo weer thuis is divi lekker in je auto aan het rijden ?? en hoe voel je jezelf nu ? gaat het allemaal weer een beetje en met demi ? pooh morgen super veel succes op je weer eerste werkdag na je verlof ! en ik hoop echt dat de koorts morgen weg is bij sam zodat je ook met een gerust hart kan gaan werken redone wat top dat de speurtocht zo leuk is geweest ! super zeg en ai ai je hebt ze wel erg bang gemaakt he hihi en van harte voor de meiden ! knap hoor ds wat fijn dat kleine S nu eindelijk gepoept heeft arm meissie dat moet wel opgelucht hebben mcgw hoe is het bij jou ? en met je meissie nona alles wel goed ? ik zie dat ik geen vriendjes met je meer ben op hyves .... mili doe je wel rusig aan !! en echt aftellen nu he .. super spannend boja jaaaaaaaaaaaaaaaa de laatste week ! meid super dat je het allemaal vol hebt kunnen houden en ik ga dag voor dag met je mee aftellen ik heb trouwens gister zelfde stoere shirt als nino gekocht die hij aanhad op de meeting mona hoe is het allemaal met jou ? en met je mooie meissie ?? zo en sorry als ik iemand ben vergeten
Samantha lijkt wel een stuk vrolijker. Alleen hen ik vandaag weer een vieze smaak dag... helaas. Gelukkig volgende week ook maar 1 dagje werken. Weet alleen nog niet of ik onder het bedrijfsuitje vandaan ga proberen te komen. Volgens mij vind ik Kaasfondue helemaal niet lekker, en om nou energie op te brengen voor Amsterdam Dungeon....
We zijn net bij de huisartsenpost geweest en het schijnt gelukkig geem mexicaanse griep te zijn, maar het hardnekkige virus dat veel mensen hebben. Dat hij nu 2 dagen weinig gegeten heeft was niet zo ernstig. Als hij maar drinkt. Hij mag hooguit nog 3 dagen de koorts hebben en anders moeten we weer terug. Vanavond na het badje spuugde hij weer dorodat hij zo hard moest hoesten. Zo zielig he...maar ik ga nu in ieder geval geruster naar mijn werk morgen. Gewoon uitzieken dus.... Morgen eerste werkdagje....gelukkig een heel rustig dagje en geen lessen die ik moet geven. maandag is altijd rustig. Wel veel ontwikkelwerk, maar dat is ook leuk. Fijne avond nog!
@ Emma wat leuk dat jullie ene leuke dag gehad hebben in de efteling!! Super lieve foto van jullie bij de paddestoel Bedankt nog voor je smje...nu ik je hier zie laat ik het even bij het typwerk hier knuffel! Dinsdag probeer ik weer te reageren!
@emma wat een leuke foto's hee super mooi mannetje. @pooh ohh gelukkig dat het niet de mexiaanse griep is. Veel plezier morgen op jee eerste werkdag!
leuke foto's! Pooh gelukkig geen mex griep....maar wel balen dat hij nog steeds ziek is.... Oh zijn er hier trouwens mensen geinteresseerd in kinderboeken van de kameleon reeks? Sommige sparen die...zijn leuke boeken...maar niets voor een meisje hahaha. (tenminste ik vond er niets aan...) Groetjes, Miranda