Pooh, fijn dat je zo een goeie 1e dag hebt gehad en dat het beter gaat met de kids. Nathalie, fijn dat het geen MG was! Lolly, slaap lekker Zuurtje, jippieee toch weer iets erbij...dacht dat je niet verder geholpen werd voordat je was afgevallen...nu ja dit gaat gewoon helpen!! die beeb die komt er snel aan! Zullen we samen voor een december kadootje gaan? Groetjes, Miranda
middag dames! heb niet zo veel tijd om langs te komen hier sorry... Is herfstvakantie he, en heb vier actieve bengels in huis Wel nog ff dit: goed pooh dat z'n koorts gezakt is nu. Is maar niks hoor, zo een ziek kindje. En succes voor de dames die zwanger willen worden. Ik gun het jullie van harte!!! Zo nog ff online en dan gaan we cakejes bakken, met dit weer geen buitenactiviteit. Ben ook weer eens ziek, mar niet zo erg deze keer, enkel hoofdpijn en keelpijn. Fijne dag all!!! Grts
ha meiden ik hoop dat ik hier nog even om een hoekje mag komen kijken. Ten eerste alle zwangere van harte gefeliciteerd en mamavanJ gefeliciteerd met je dochter. voor de meeste zie ik dat het bijna aan het einde loopt spannend hoor. Divi gecondoleerd met je oma fijn dat ze alles op haar manier heeft kunnen regelen en dat het is gegaan hoe zei het wilde maar veel sterkte met jullie. Wat ben je trouwens super afgevallen zeg ben ook net begonnen maar zo snel gaat het nog niet wat voor dieet heb jij gevolgt. Emma ik was net een weekje voor je in de efteling hadden jullie nog een beetje weer daar bij ons goot het hier namelijk de hele dag, waren ze nog wat langer geopend mooi is het dan allemaal verlicht he. Ben je ook nog naar het sprookjesboomtheater geweest, die was ook zo leuk kleine pop zat helemaal mee te doen. Nathalie gelukkig voor je moeder dat het niet M griep is maar ja dan is ze nog wel flink beroerd of gaat get al wat beter. Hoe gaat het met justin is het bloeden van ze oortjes al gestopt ja toch zeker. Wat jij een paar weken geleden had dat justin zijn lakentjes zo vol had gespuugd dat had kleine pop vanmorgen, niet zoveel als justin maar 2 spettertjes. Ze is al drie dagen aan het hoesten vanmorgen naar de huisarts geweest en idd een flinke geirriteerde keel wat vanzelf over moet gaan. Miekje hoe gaat het met julen is hij nog verkouden of gaat het ook aan de betere hand. Hoe voel je je voor de rest? Wat een geluk dat bojaman mocht weigeren en hoe gaat het met zijn vader? Redone gefeliciteerd met het behalen van je diploma super. Hoe het met je voet gaat heb ik niet meer helemaal bij gehouden maar ik hoop dat het er al weer wat beter meegaat. Mgwc lekker hoor zo opgeruimd huisje moet hier ook gaan beginnen maar zit net zo lekker kleine pop ligt nu net op bed als die me nu ziet wilt ze niet meer gaan slapen dusmaar even wachten tot ik haar hoort gaan snurken (verstopte neus). Zuurtje ik hoop dat het snel zal aanslaan en voor jullie (mgwc ook natuurlijk) snel een mooi kerstcadeau zullen krijgen. Pooh jeetje wat is de zwangerschaps verlof dan snel voorbij gegaan eigenlijk ben blij dat het sam alweer de betere kant opgaat en hoe gaat het met bob? Ds jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap hoop dat je niet al telang meer misselijk en vieze smaken hoeft te hebbben Mona en hoe was je eerste nachtje op je nieuwe matras nog een beetje kunnen slapen. Voor degene die ik ben vergeten sorry Hier gaat alles lekker kleine pop is nu bezig met de achterste kiezen misschien daardoor ook wel wat verkouden, wijst net als jullie kindjes een hoop aan en anders zet ze wel een keel op als ze iets wil hebben. Wil soms nog wel gefrustreerd raken en dit merk ik vooral als ze wat moeier gaat worden. Geeft af en toe nog een liefdesbeet ben blij dat de dikke truien weer uit de kast zijn want dan komt het niet zo hard aan. Fase alles zelf doen is hier ook aan de gang, maar als het niet lukt ojee. Vorige maand nog naar het ziekenhuis met haar geweest we waren in de tuin bezig loopt ze met een bloemetje in haar mond wat super giftig is niet opgeten alleen geproefd, toch voor de zekerheid naar het ziekenhuis gegaan daar heeft ze 2 spuitennorit gekregen en ze moest aan de hartbewaking, mevrouw dacht daar toch anders over en heeft die 6 uur lang lekker gespeeld en rondgelopen in bed die plakkertjes bleven dus niet zitten om het hartritme op te nemen. Uiteindelijk heeft ze er niets aan over gehouden en die plant is nu ook verleden tijd gelijk er uit geschept. Nou meiden dit was het weer voor even een fijne dag allemaal ik hoor een licht gesnurk boven en de strijk wacht dikke knuf
@ emma Dat is idd nog wel een eindje weg ja.. Hoe is het verder met jou? Nog steeds zo druk?? @ nathalie gelukkig geen Mex.Griep.. @ Lolly nou nog vroeg naar bed gegaan?? Beetje jammer dat ze het verkeerde matras leveren.. Helemaal als je zo'n heerlijk zacht matras verwacht en dan zo'n harde krijgt.. Maar wel goed geslapen? Je kon nu je bed niet uitrollen he! hahahh Je moet er nu weer uitstappen @ zuurtje Hopelijk snel goed nieuws voor jou! @ mgwc ja was ik dicht bij jou??? hahah Ik ben daar nl niet helemaal bekend..Hoe gaat ie verder met jou? @ sabbe een beetje ziekjes bah niets aan.. Nog wel cake gebakken met de kids? Jammer dat het geen mooi weer is voor de kids.. Maar dit vonden ze vast ook heel leuk! @ meelanie hahha Lolly had een nieuw matras niet ikke maakt niet uit hoor..Enne dat was even schrikken met je dochter.. Jeetje zeg.. Gelukkig heeft ze er niets aan over gehouden.. @ pooh Hoe gaat het met je mannen? De koorts bij Sam was gezakt he? Gelukkig maar hij heeft het toch wel flink te pakken gehad zeg.. Met Bob ook alles goed? @ divi hoe is het met jou? Gaat het een beetje.. En met je meisje ook alles goed? @ miekje hoe is het met jou? En met Julen ook alles goed? Hoe gaat het met je schoonvader nu? @ redone hoe gaat het met jou? Heb je al een datum voor de mri-scan? Eind november toch ongeveer? Met je kids ook alles goed? @ Ds hoe gaat het met jou? Weet je al wat je doet met het personeelsfeest was het toch? Ga je mee of toch maar niet? Hoe is het met Samantha? @ mili hoe is het met jou? En met je meisje? En natuurlijk je beebje? @ Boja hoe gaat het met jou? Al snel verlof? Met Nino ook alles goed? @ mamanona we missen je hier? Hoe gaat ie verder? Met de meiden ook alles goed? Als ik iemand vergeten ben sorry Ik heb m'n best gedaan.. Hier alles goed.. Alleen monaman ziek.. Gaat nu weer een beetje beter.. Ach ja volgens mij heeft iedereen het zo'n beetje wel te pakken gehad..
Valt mee hoor we stonden in twijfel of we deze zouden nemen of de soepele uitvoering. Ze belden vandaag op en het ,atras kon wel geleverd worden in de soepele uitvoering maar dan krijgen we twee 1 persoons matrassen en nu hebben we een twee persoons matras. Ik weet nog niet wat we doen. IK denk dat we deze houden. Hoe is het met jullie?
We moeten er bijna uit springen. Wel lekker hoor zo'n hoog bed. Beterschap voor manlief hopelijk knapt hij snel weer op.
Wij mogen op het werk ons laten inenten tegen de mexicaanse griep. Maar sta nog in twijfel. Ze spuiten toch wat in je lichaam waarvan ze de uitwerking nog niet weten. Maar aan de andere kant ik wil het niet op mijn geweten hebben dat ik Fabian of andere mensen er mee aansteek. Moeilijk moeilijk....... Ik ben nu geneigd om de injectie toch te nemen. Wat zouden jullie doen?
@mona ja 25 nov heb ik de mri-scan.En dan 8 december de uitslag.Vanavond een drukke avond gehad met veel heen en weer geloop en kan mijn voet aardig vernemen dus das minder. Jeetje manlief ziek?Das niet zo fijn.Gaat wel erg rond volgens mij ahahah zegt iemand waarbij iedereen al ziek is geweest thuis. hoe gaat het met je meissie?
Ik ga samen met Max de Mexicaanse inenting wel halen. Ik hoop echt dat de rest van mijn kinderen ook snel geent mogen worden
Ik ga de prik niet halen, mag niet in dit stadium van de zwangerschap. (En ik wil hem eigenlijk ook niet...) Heb niet bijgelezen, sorry dames. Vandaag voelde ik me al weer beter, maar ik begin wel de zenuwen voor de echo te krijgen. Morgen een dagje werken, zie er zo tegen op. Denk dat ik donderdag het uitje laat schieten. Gewoon lekker vroeg op bed ofzo...
middag! cakejes zijn eg lekker geworden Ben ondertussen wel nog beroerder als gisteren . Ik word het ziek zijn echt wel moe, heb 0,0 weerstand. Er moet maar één van de kindjes snot hebben en ik ben ziek . Heb het al al gehad sinds september, griep, buikgriep, keelontsteking, verkoudheden,... Pffff Hier krijgen mannetje en ik als risicogroep wel de inenting, volgende week woensdag al. Heb er een beetje schrik voor. Maar heb nog meer schrik om die griep te krijgen dus... En al helemaal om vb. Laissje ermee aan te steken of zo. Ik heb enkele weken terug griep gehad, maar ze konden toen niet zeggen welke griep het was... Grts
Hey redone ja dat is zeker minder nu je weer meer last hebt van je voet maar wel logisch als je veel hebt gelopen.. M'n mannetje gaat morgen weer aan het werk en met Tessa ook alles goed!!
Dat is niet fijn dat je nog beroerder bent.. Je bent er dus erg vatbaar voor.. Volgende week al enten dat is snel..
heyyyyyyyy meiden wat een drukte hier in huis .. maar nog ff volhouden de kalender wordt minder vol gister salsa weesten dansen met 30 collega's en daarna uit eten was super leuk vandaag met tim naar cb geweest en hij weegt nu 9880 en is 86 cm lang ! hij volgt zijn eigen lijn en heeft zich super goed ontwikkeld ! leuk om te horen verder ben ik gesloopt nu dus ga eens een uurtje niks doen nu