Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dalillah

Dalillah Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.210
    0
    0
    Nee, ik werk niet. Ben huismama 8)

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik moet 17 juni weer beginnen, maar dan tot 10 juli en dan ben ik weer 7 weken vrij! Lang leve het onderwijs!

Zo en wat lees ik allemaal lekkere doorslaap verhalen.
    Hier niet hoor helaas.. ja tot nu toe 2 keer hahahah. Hier om half 11 laatste voeding en toen kwam hij weer om 3 uur.

Hij zit nu in de wipper naast me op de bank, want meneertje heeft geen zin om in de box te spelen. Hij heeft een uurtje geslapen, toen ging ik snel opruimen, eten, wasje aanzetten.

Vraagje, slapen jullie kindjes in de avonduren? Dus bijvoorbeeld eten rond 7/8 en dan naar bedje? en dan weer wakker voor de voeding rond 11/12 uur?
    Dean is vaak nog zo wakker savonds.

3. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    @Nona : gefeliciteerd met je nieuwe baan!

Ik had vanmorgen een collegaatje op bezoek met haar kindjes. Grappig, ze is 2 dagen na mij bevallen met een keizersnee omdat beebje stuit lag en we lagen 1 nacht tegelijk in het ziekenhuis.
    Vanmorgen de 2 meisjes naast elkaar in de box gelegd; echt grappig ! En wat zien ze er mega-verschillend uit !
    Overigens is haar beebje met ong. dezelfde lengte iets van een pond zwaarder, kan je zien ook :D
    Leuke fotootjes gemaakt !

4. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    :D grappig he!

Nona gefeliciteerd!

5. Dalillah

Dalillah Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.210
    0
    0
    Hier begin ik trouwens te merken dat de behandeling van de osteopaat begint aan te slaan! Eergister begon het, toen was ze ineens een stuk rustiger en sliep meer. Gister was ze nog rustiger en sliep ze nog meer en heeft zelfs de nacht door geslapen. Ze huilt nog maar weinig, drinkt veel beter en lacht ook meer! :D
    Kan er nu echt veel meer van genieten en ben echt super blij dat ik naar de osteopaat ben geweest! Kan het iedereen aanraden!
    Nu maar hopen dat het zo goed blijft gaan en vrijdag heeft ze haar 2e behandeling, ben benieuwd!

6. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Even een vraagje:

Faylinn hier spuugt nog wel eens een uur of later na de voeding. Soms echt van die dikke brokjes melk, soms alleen maar waterig spul. Voeding van 10.45, kwam rond 13 nog wat waterig van uit.
    Herkent iemand dit, is dit erg? Is het normaal of moet ik er wat mee? :(

7. Dalillah

Dalillah Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.210
    0
    0
    Dat had Keziah dus ook heel erg! Nu nog steeds wel een beetje, maar gaat wel beter nu, sinds ik haar hoofdeinde van het bedje wat omhoog heb gezet! Ook is het belangrijk om haar goed te laten boeren.
    Ruikt ze dan ook zuur uit haar mondje trouwens? Of heb je het gevoel dat het haar pijn doet?

8. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    Bryan is ook vaak 's avonds wakker.Vanaf ca 7 uur tot ca 22 uur.Gisteravond toevallig niet toen sliep hij van 19 uur tot 23 uur.

9. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ik herken het niet, dus kan je niet helpen sorry!

10. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    Bryan heeft dit ook wel eens.Vooral met een boertje.Of als hij de hik krijgt.

11. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    @Meelanie Ik heb je geaccepteerd op hyves bij maartmama's 2008.

12. nessie

nessie Actief lid

4 jun 2007
    126
    0
    0
    Brugge
    dalillah: Hier vanavond naar de osteopaat met Maurootje en hopelijk heeft het effect want slapen wordt niet meer veel gedaan en 's avonds hem in slaap krijgen is gekkenwerk.
    Als ik hem in bedje leg schreeuwt hij tot hij zich verslikt.
    Ik heb hem dan bij me gehouden in de donkere kamer en hij was mijn hand open aan het krabben. Echt niet meer normaal.
    Een eindje geleden hadden we daar totaal geen last mee.

Soms weet ik niet meer wat ik moet aanvangen.
    Iemand tips om het in slaap geraken te vergemakkelijken?
    Ik zit ermee in dat ik hem ga verwennen door hem op te pakken en dat hij nooit alleen in slaap zal geraken.
    Ik kan moeilijk dag en nacht gaan wandelen hé.

Nu is hij eventjes bij mijn moeder om te wennen want dinsdag is hij er de hele dag en zijn wij een dagje naar Londen.
    Het doet raar om 'kinderloos' te zijn.
    Ik zal alvast beginnen afkolven voor dinsdag.
    Ik begin me stilaan een koe te voelen :)
    MEUH

tot later
    nessie

13. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ok dan. Ik sta in dubio, moet ik nu al proberren er regelmaat in te krijgen? Dus Dean in bad en naar bed na de voeding van 7/8 of maar gewoon vanzelf laten gebeuren?

14. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Ze heeft het ook als ze gewoon op schoot zit, als ik dr opgepakt heb (voorzichtig, want ik weet dat de mogelijkheid aanwezig is dat het gebeurt...en gebeurt vaak toch nog).
    Boeren doet ze idd heel moeilijk, maar ze heeft het ook nog wel als ze geboerd heeft.
    Het ruikt idd zuur dan, en ik weet of het het zure is of pijn, maar vaak moet ze wel even huilen als het gebeurt. :(
    Ik zou overigens ook huilen als ik zo'n vieze smaak in mn mond zou hebben ...

15. nessie

nessie Actief lid

4 jun 2007
    126
    0
    0
    Brugge
    Ben nog iemand vergeten!
    Mamanona: geproficiateerd met je nieuwe job! :) :thumup:

16. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Faylinn slaapt sinds kort niet meer echt s avonds (begin van de avond dan he). Daarvoor wel vanaf de voeding van een uur of 18,19 en dan was het ook de diepe slaap tot 3 uur. Nu rond 20.30 a 21 uur nog een voeding en daarna valt ze vaak in slaap.

17. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe te handelen.Ik dacht gisteren bij mezelf hij slaapt zo lekker ik laat hem liggen maar was dan bang dat hij midden in de nacht zou komen.Of ik maak hem wakker met het risico dat hij niet echt wil drinken omdat hij nog wil slapen.Ik vind het best lastig om dan het goede te doen.Nou werd Bryan zelf om 23 uur wakker maar ik heb echt een hele poos na zitten denken wat ik nou moest doen.Lastig is dat he?

18. Dalillah

Dalillah Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.210
    0
    0
    Ja hier heeft ze het ook als ze gewoon op schoot zit en het komt ook weleens omhoog tijdens een boertje en als ze niet goed geboert heeft en ik leg d'r plat neer dan heeft ze even later een hele natte plek naast d'r hoofdje.
    Het kan zijn dat het maagzuur is en dat het haar slokdarm brandt als het omhoog komt en dat ze daardoor huilt (reflux). Je zou het ff kunnen googlen om te kijken of ze de verdere symptomen ook heeft. Als dat niet zo is, zou je ook kunnen beginnen met het geven van Nutriton, dat zorgt ervoor dat het allemaal wat moeilijker omhoog kan komen.

19. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    Maar regelmaat is nooit verkeerd.Je kan idd proberen dat Dean in bad gaat en dan naar bed.Als je dit steeds doet dan raken ze daar heel gauw aan gewend en weten ze dat ze moeten gaan slapen.

20. Dalillah

Dalillah Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.210
    0
    0
    Vreselijk is dat hè, als ze zoveel ontroostbaar huilen en je niet weet waarom, dat was hier ook het geval. Hoop voor jou dat de osteopaat gaat helpen!

Verder zou je kunnen proberen om rust en regelmaat toe te passen, dat gaat hier ook heel goed, ze kan nu zelf makkelijker in slaap vallen, zelfs als ik haar wakker in bed leg. Soms huilt ze zichzelf in slaap, maar dat huilen is dan maar heel even en niet van dat ontroostbare gehuil, maar meer jengelen ;)

Deel Deze Pagina