Het was trouwens echt rot weer vandaag zeg bah.. Nou ja lekker in huis aan de gang geweest en de boodschappen weer binnen ook lekker..
Gaat goed,hij slaapt Loopt ook een topic bij baby en dreumes over Justin zijn tandjes. Ik kan wel zeggen dat dit 1 van de ergste dingen was die ik als moeder moest doorstaan
Even een teken van leven hier....alles gelezen geen puf om te reageren! Morgen ben ik er meer! Iedereen beter hier! @ Nathalie wat ontzettend verschrikkelijk!! @ Emma goeie cijfers!! Wees maar trots!
Goedemorgen meiden, Hier even een bericht voor het laatst vanaf mn werk, jippieieieieie! Vraagje aan iedereen. Hoe lang slapen de kindjes op een dag? Ik heb het idee dat Nino echt te weinig slaapt de laatste tijd (emmy, die slaaptijden van Tim hoef ik echt niet meer te horen hoor, die vergeet ik nooit meer ) Nino gaat meestal rond 20u naar bed en tussen 6-7u is hij weer wakker. Overdag slaapt hij max 1,5u, soms maar 1u. Met veel moeite komt ie dus aan zo'n 12u slaap in totaal per dag. Volgens mij las ik hier vaak dat de meesten al 12u slaap op alleen de nacht pakken of heb ik dat verkeerd onthouden? Edit: nog even ter aanvulling: vaak wordt hij 's nachts ook meerdere keren wakker, hebben jullie kids dat ook of slapen die wel door in een keer?
Op deze leeftijd geloof ik dat het normaal is als ze tussen de 11 a 16 uur slapen op de dag en nacht. Alyssa gaat om 8.30 naar bed en word om tussen 8 en 9 weer wakker...verschilt maar meestal zo 8.30 weer. En tussen de middag vaak een slaapje van 1 tot 3...soms langer soms korter...maar ongeveer 2 uurtjes. Pin me er niet op vast hoor, maar geloof dat ik dit ergens gelezen heb...meer slapen zou niet goed zijn (waarom niet weet ik niet) en minder maakte niet zo heel veel uit. Zolang een kindje er maar niet vermoeid uitzag en ook geen vermoeidheidssignalen afgaf gedurende de dag.... Sommige volwassenen hebben ook gewoon minder slaap nodig dan anderen... Groetjes, Miranda
morgend hier gaat Jesse rond 19.30-20.00 uur slapen. maar hij ligt dan meestal nog een uurtje te zingen of praten in bed. Hij wordt wakker rond 7.00 (schoolweek) - 8.00 (vakantie). Overdag slaapt hij gemiddeld 2-3 uur, da's na zijn middagmaaltje rond 13 uur in bed en dan ten laatste 16 uur er weer uit. Hij slaapt dus op een etmaal 13 - 14 uren Grts
Hier slaapt sam snachts van 19.30 tot 6.30 of 7. Dus ongeveer 11 uur en overdag van 1 tot 3 en soms 4 uur. Dus hij slaapt ongeveer 13 a 14 uur
bryan gaat rond 7 uur naar bed tot ca half 7/7 uur.Overdag vaak van 2 uurtjes tot 2,5 uur.Hij slaapt dus gemiddeld 14 uur op een dag.
Middag all, Fabian slaapt van 20.00 tot 08.00 en 's middags slaapt hij heel wisselend maar meestal zo'n 2,5 a 3 uur. Dus hij slaapt op een dag ongeveer 14 a 15 uur.
goedemiddag ynse gaat tegen 19.30-20u slapen en staat 's morgens rond 7.15-7.30u op overdag verschild het enorm hoeveel ze slaapt soms enkele uren en soms ook niets
Hier gaat Yannick om 19.00 uur naar bed (in het weekend meestal iets later) en is rond de klok van 7.00 uur meestal weer wakker. Maar soms is het ook 7.30 of 8.00 uur. S'middags verschilt het hoe lang hij slaapt. Ligt er ook aan of hij gepoept heeft van tevoren. Want heeft hij dit niet gedaan en doet hij dit in zijn bed dan slaapt hij dus 9 van de 10 x niet. Thuis kan hij dan wel van 13.00 uur tot 16.00 uur of zo slapen. Bij de oppas is het meestal 1,5 a 2 uur omdat die kindjes van school moet halen. Evi en ik hebben helaas spruw. Heb Nystatine van de huisarts gekregen.
vraagje zijn er al kindjes die zich zelf proberen aan - en uit te kleden (en dan bedoel ik niet oudere broer of zus) ynse probeert dit namelijk al uitkleden gaat al heel goed en broeken aandoen lukt ook al heel goed
nee, wel proberen maar het lukt niet...broek word om de benen gevouwen...sokken komen net over de tenen..en schoenen half aan... shirt wil ze wel zelf de armen door de mouwen doen..maar ze zit vaak mis als ik niet meehelp...dan piept ze...want zit haar arm raar langs haar nekje... Netjes hoor dat Ynse dat wel al doet! misschien juist door oudere kindjes dat dat sneller gaat.... Oh en uitkleden lukt haar ook nog niet...wel als ik de broek naar beneden doe stapt ze zelf uit de pijpen...dus dat is wel makkelijker... sokken krijgt ze wel zelf uit..maja dat kon ze al met 3 maanden ofzo Shirt over haar hoofd heen trekken als de armen er al uit zijn lukt ook nog wel..maar de rest moet ik nog veel helpen.... Groetjes, Miranda
Haai dames!!! Hier ook steeds weer harde buiken, slijmverlies en weeen maar verder niets bijzonders. Gister bij de VK was alles oke, en we hebben afgesproken dat ze me sowieso niet overtijd gaan laten lopen dus dat is fijn. Kindje was al voor een deel ingedaald en zal groter zijn dan ons meisje. Vandaag spullen voor thuisbevalling gehaald..en zit nu weer met weeen op de bank...hopelijk komt onze uk het weekend ofzo haha dan ben ik 37 weken. groetjesss, Mili
spannend mili succes!! En idd ff wachten tot weekend dan...want anders moet je nog naar ziekenhuis....soms zijn ze daar heel streng in...
uitkleden doet jesse zelf. Aankleden probeert hij ook en dat is zoooo grappig want hij kan het nog niet Eindigt meestal in een boze bui Sokken en schoenen lukken vaak wel Grts
Slapen: Samantha slaapt incl. dutjes ca 14 tot 15 uur. Aan/uitkleden: Hier helpt ze al een hele tijd met aan- en uitkleden. Broek zelf omhoog lukt niet, omdat ze dat zittend doet. Schoenen en sokken gaan perfect. En haar handjes in de mouwen van haar jas gaat ook goed. Hierna klimt ze zelf in de buggy en gaat dan zitten wachten. Haha.
Ik denk dat we na de echo mijn ouders gaan inlichten. Kreeg het verwijt dat ik maar een keer heb geholpen met de verhuizing......
Justin slaapt van 19.00/19.30 uur tot 7.00('s nachts gemiddeld 2 tot 3 keer wakker)vannacht eindelijk sinds lange tijd doorgeslapen,hij heeft nu geen tandpijn meer En 's middags slaapt hij van 12.00 tot 13.00 uur Krap uurtje dus Gaat by the way heel goed met hem
hey divi meis waar ben je ? heb je het allemaal zo druk !! en hoe is het met je meissie ? hey nathalie wat super dat het goed gaat met justin !! en bojaaaaaa je hebt verlof !! ja eindelijk ! hoe voel je jezelf ?? opgelucht hihi nog lekker genieten met je mannen en miekje hoe was je vakantie ? ? ben je al weer thuis ? en is m ook thuis nu ? hey lolly zijn je schoonouders gister nog langs geweest of heb je ook lekker kunnen bankhangen redone meis hoe is het met jou ? en je been ? en hoe is het met de kids ? geen zieken hopelijk ? en was je vandaag lekker vrij na gister zo hard te hebben gewerkt ? hey mona hoe is het met jou ? en met je meissie ?? pooh hoe is het nu met sam ? nergens last meer van ? en hoe was je 2e werkdagje ?? mcgw jou meissie slaapt ook zo lekker veel ! en hoe is het met jou zelf ? hey sabbe hoe is het met jou en met de kids ? hoi hoi zuurtje hoe is het met jou ? al begonnen met je medicatie ? en njah tim kan wat uit trekken maar is meer uit baldadigheid geloof ik .. en bij aankleden rent hij weg.. hoi mamavanjory wat een prachtige banner heb je met een foto van evi erin !! en hopelijk is de spruw snel weer weg mili meid zet hem op !! jajaja laat je beeb maar lekker komen volgensmij ben je er zelf ook wel klaar voor he ! we gaan duimen voor je DS wat jammer dat je commentaar hebt gehad op de verhuizing ! idd na de echo maar vertellen dan snappen ze het vast wel en zijn ze zo blij dat ze dat wel vergeten .. knuffel voor jou is niet leuk voor je