@emma gaat wel redelijk met bryan.Hij wil niet echt eten maar drinkt wel genoeg.Hij heeft sinds vanmorgen geen poepluier weer gehad dus dat is wel goed.En vandaag ook nog niet overgegeven gelukkig. Hoe gaat het nu met je hoofdpijn,is het al wat afgezakt? @divi ja de spooktocht was geweldig.Waarschijnlijk organiseren we dit jaar nog wel weer 1.Was echt geweldig en we hebben leuke reacties gehad. Meis neem lekker de tijd om het een plekje te geven. En oh oh die Demi.Hoe gaat het nu met haar wang?
ik heb voor het eerst een laptop en ik heb een van packerd bell.Ik vind hem wel goed,andere weet ik niet
Lieve meiden, Ik zal er aankomende periode niet tot weinig zijn. Ik wilde jullie laten weten dat mijn schoonpaps vanmiddag is overleden.. Sinds een week ging t goed met hem, hij had hoop. Kreeg weer babbels en konden goed met elkaar praten. Dit kwam mede omdat na de bekendmaking dat schoonpaps een hersentumor had, hij wel bestraald werd. Hij putte hier goede hoop uit en dat maakte dat hij weer kon en wilde vechten. Vannacht/vroeg in de ochtend is t noodlot echter toegeslagen... Hij heeft een epileptisch insult gehad, en van daaruit wrs een hersenbloeding en is een diepe coma geraakt. Miekjeman en zijn broer zijn gebeld. Omdat wij dicht bij t ziekenhuis wonen was Miekjeman er al snel. Daar t bericht gekregen dat t niet goed ging. Toen alles geregeld, iedereen opgetrommeld en naar t ziekenhuis gegaan. Daar is vroeg deze middag mijn lieve schoonpaps overleden in t bijzijn van zijn vrouw, kinderen en hun man/vrouw. Tis werkelijk waar niet te bevatten dit.. Weet even niks te zeggen...
Grrrrrrrrrrrrrrrrrr heel verhaal getikt, is de sessie verlopen *pleite* dat heb ik dus vaker en dan laat ik het er maar bij, maar zal nu een nieuwe poging doen. @ Divi : we gaan naar de Eemhof. Zit hier om de hoek hahaha. Manlief heeft niet de hele week vrij, en zo kan ie de dagen dat ie moet werken, tussen park en werk pendelen. Verder nooit op dit park geweest, dus ben zeer benieuwd. En een tattoo : gaaf ! Foto! @ laptop : ervaring met compaq toen t nog niet bij hp hoorde, asus en hp. Compaq beviel het beste, als was dat destijds ook een kwalitatief hele goede en dure laptop. Momenteel een Asus, en bevalt ook wel aardig moet ik zeggen. Packard Hell () heb ik nix mee (slechte dingen gehoord en ervaren in het verdere verleden) en acer ook niet ... zus heeft een acer gehad en dat was geen goede ervaring. En verder... ben ik het weer kwijt Faylinn is sinds een dag weer verkouden (aan het worden). Snotterde al iets, vandaag ook hoesten erbij. Ik vind het maar nix, nog minder dan anders. Ze voelt niet warm, dus het zal wel loslopen met dr, maar hou dr supergoed in de gaten. Voor de enting ben ik eigenlijk nog steeds niet, maar misschien verandert dat nog Fijne avond!
miekje Gecondoleerd meis. Heel veel sterkte voor Miekjeman,jijzelf en Julen maar ook voor de rest van de familie.
hey miekje nogmaals meid gecondoleerd !! heel veel sterkte en wat oneerlijk dat nu na net wat hoop te hebben gekregen het zo snel is gegaan dikke knuffel voor jullie zuurtje wij hebben zelf een toshiba en zijn hier super tevreden over !! en wat zei je mannetje ?? hihi ik begrijp precies wat je daar mee bedoeld hey divi !! wouw gave bak heb je ... vroem vroem ! en ik wil er wel in mee rijden .. niet zelf rijden hihi nou demi kan al veel zelf hoor ! knap van haar ! en gaaaaaaaaaaf je tatoe ... stoer hoor ! en meis het gemis van je oma moet je ook een plekkie geven he ! dat duurt wel ff ... neem vooral de tijd en ahhhhhh is ze gevallen ... arm meissie gaat het weer ? redone wat geweldig dat het weer wat beter gaat met bryan ! hopelijk blijft het nu zo en gaat hij vannacht goed slapen hoofdpijn is ver gezakt .. vanavond lekker niks doen ! wicjuh hopelijk is je meissie snel weer beter .. en idd ik vindt het ook maar niks hoor als tim snotterd of hoest hopelijk is ze snel weer opgeknapt
Miekje: gecondoleerd. Weet niet wat te zeggen. Alleen dat het oneerlijk is. Heel veel sterkte allemaal.
Heb bijgelezen maar ben alles beetje kwijt. Ben op van de zenuwen voor morgen. Vandaag oude trui van DSman aangetrokken en naar mijn mams gegaan. Dus viel niet op (denken we....) Was in ieder geval gezellig. Pfff over 24 uur, en dan is ze nog niet eens gestart met echo.... Wat kan ik soms een zenuwpees zijn...
@redone ja het bestek gaat hier ook over de tafel hoor. Maar meestal over de vloer. Beterschap voor Bryan hoe gaat het nu met hem? @boja hoi @zuurtje gelukkig was het eenmalig. Hoe gaat het verder met je? Heb je het je man al verteld dat je graag een mini laptop wilt. (misschien een hint geven dat je deze voor sint of kerst wilt) Wij hebben een laptop van acer. Bevalt erg goed. @emma ja je kunt je geld maar 1 keer uitgeven he En dan is het verschil wel heel erg groot. @nathalie Fijn dat Justin in ieder geval weer kan lachen. Al moet hij nog wel wachten op zijn nieuwe voortanden. @divi ons nieuwe bed slaapt erg goed. Ze hebben alleen en verkeerd matras geleverd. Nieuwe matrassen zijn besteld maar daar moeten we dus nog even op wachten. Ik zal binnen kort even een fotootje doen. Enne foto van de tattoo!!!!!!!!!!!!!!!!!!! @wichjuh Lekker hoor een weekje eruit. Geniet ervan. En beterschap voor Faylinn. @ds Goed man dat ze het niet gemerkt hebben. Veel plezier vandaag met de echo en met het vertellen. @mona Hey hoe gaat ie? @miekje gecondoleerd met dit verlies. Veel sterkte de komende tijd. @mg Ik denk dat ik de prik wel ga halen. Ik moet er niet aan denken dat ik Fabian er mee aansteek. Als Fabian een op roep zou krijgen zou ik echt weten wat ik zou moeten doen. Jullie dan? Fabian is ook weer zo bezig geweest dat hoofd van hem moet heel wat verduren hoor. Hij valt echt altijd op z'n hoofd of hij stoot z'n hoofd. Vrijdag avond over de armleuning van een stoel gevallen, Boven op z'n beker, heeft meneer een schram op zijn wang. Vanmiddag van de bank gevallen, op een deksel, heeft hij een streep van over zijn voorhoofd. En gisteravond tegen de tafel gestoten. volgens mij kan hij samen met Demi wel een circus act op gaan voeren.
goedemorgen meiden ja mannetje weet ondertussen dat ik een mini laptop wil ik ben er ook al uit welke ik ga straks even kijken wat hij hier kost maar zal vrees ik nog een beetje moeten sparen (en dan in januari met de solden kopen of misschien wel eerder als hij in promotie is) op inet verschillen de prijzen wel , gaat van 349 tot 485 (voor dezelfde mini laptop)
goedemorgen @lolly het gaat weer goed met bryan,hij is alleen verkouden en moet erg hoesten maar hij wil weer brood enzo eten. en de nachtdienst er weer op zitten? @mgwc nog gefelciteerd met je verjaardag gisteren? heb je een mooie,leuke dag gehad? @ds succes met de echo vanavond. @all vanmiddag is mijn dilpomering.Wel spannend maar heb er reuze zin in. Met bryan gaat het weer goed.moet alleen erg hoesten
Redone, dank je! Meiden, hoe is het verder hier? Zuurtje die een minilaptop gaat kopen....dat is wel wennen hoor... Maar leuk! Ik heb idd gisteren mijn verjaardag gevierd...was gezellig druk! En heb een extra kadootje gehad....ik mag met de laatste ronde clomid beginnen....woensdag starten. Ben ongesteld geworden hihi....Hopen jullie voor me mee dat deze ronde wel effect heeft...anders word het of spuiten of ene operatie....als die over afvallen begint...dan kan die de boom in...ben al 4 kilo kwijt in een half jaar.....dus dat schiet niet op...terwijl ik zooo oplet wat ik eet...gevarieerd...netjes optijd...geen frisdranken...geen snoep...zucht.. Groetjes, Miranda
@Lolly: Ik weet niet meer of je zwanger wilt worden, maar zie dat je je cyclus bijhoudt. Als je de mex. prik haalt mag je twee maanden niet zwanger worden. @Redone: Alvast veel plezier. @Mgwc: Gefeleciteerd nog. Duimen draaien. @Zuurtje: mini-laptop is leuk. Wij hadden de Asus eee, hebben nu de Samsung. Wil eigenlijk Mac-book... maar ja.... Die geldboom hè. Ik denk dat ik vandaag eens op jacht ga voor een angelsounds. Dan heb ik hem alvast liggen.
hey meiden goedemiddag !! hier al boodschapjes gedaan en thuis e.e.a. en nu slaapt tim hij is zichzelf niet .. gister nog twee spuitluiers en maar kauwen op zijn handen .. zullen de kiezen dus wel zijn we gaan straks lekker samen spelen en verder doen we niks vandaag redone meis heeeeeeeeeeeel veel plezier bij je diplomering gaan de kids mee ? je mag er SUPER trots op zijn en gelukkig gaat het beter met bryan .. nu je voet nog he ! lolly arma fabian haha moest ff lachen dat hij met demi in het circus kan gaan werken maar ow ow wat zijn ze ook wilt op deze leeftijd he .. tim kijkt ook nergens naar en maar ruw doen ! DS heeeeeeel veel succes vandaag met je echo !! wij zitten nu al te duimen voor je en daarna ga je het vertellen toch ? veel plezier er mee he !! leuk leuk nou zuurjte dat is wel veel verschil in prijs .. is dat via internet en via een winkel ofzo dan .. maar het is overal wel in tegenwoordig dus goed zoeken he ! MCGW nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag en wat heb je gekregen ? vast wel iets moois van je meissie ... en owwwwwwwwww wat gaan we voor je duimen !! wat een goed nieuws heb je gekregen !! duim duim duim ik zit hier maar te wachten en nu niet allemaal denken dat het kan want ik heb al een nega testen achter de rug .. ik zit dus op mijn ongi te wachten maar kan nog wel ff duren .. ik weet even niet hoe het zit het moet vanzelf komen .. denk niet dat het lang duurt want ben erg emo en mega boobs ..zit nu op dag 31 van de cyclus en normaal was dit altijd 24/26