Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @redone ja de nachtdiensten zitten er weer op. Fijn dat het weer goed gaat met bryan. Veel plezier vanmiddag met je diploma uitreiking.

@mgwc van harte gefeliciteerd met je verjaardag nog. Ik ga heel hard voor je duimen dat het deze ronde wel raak mag zijn.

@ds nee we zijn niet voor het eggie bezig hoor. Maar ik wist niet dat je dan 2 maanden niet zwanger mag worden. Ik het op het werk ook maar even melden dan weten die meiden het ook maar. Nogmaals veer plezier vanavond laat je even weten hoe het gegaan is?

@emma Ahhh gossie die Tim toch. Wat vervelend ook he al die tanden die er door moeten. Heeft Tim al wel kiezen of zijn dit de eerste?

2. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Ben op van de zenuwen, ik kan de klok wel vooruit kijken. En om het leuk te houden droomde ik dat ik helemaal niet zwanger was, en dat ik me vergist had...

3. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    iemand een rol behang voor me om mannetje erachter te plakken tot hij van mening veranderd
    hier in de winkel staat een mini laptop voor 229€ en ik mag hem niet halen (is de voorganger van die die ik eigenlijk wilde -> hp)

4. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    @ Lolly: Van de RIVM website:

5. Arendskelk

Arendskelk Niet meer actief

Hey! Dat dit topic nog bestaat had ik niet verwacht! Ik ben hier al een jaar niet meer geweest, maar hoe gaat het hier?

Flientje

6. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    hey meiden

ik heb even een beetje bijgelezen,maar er kon niet meer veel bij op "mn harde schijf" om overal op te reageren... sorry!

wou even laten weten dat ik jullie allemaal wel mis hoor!

EMMA: Wijffie wat spannend,de wachtstoel!! Hoop het zo voor je!!! ik duim tussen alle bedrijven door nog even met je meehoor !!

MIEKJE: Gecondoleerd meis.. heel veel sterkte voor jullie allemaal!

FLIENTJE: Mens leef jij ook nog!!

verder is even nix blijven hangen.....

owja behang voor zuurtje.... sorry meis,heb ik nie.. had nog behang liggen,maar dat heb ik net bij iemand anders in het huisje op de muur geplakt....

Wat vinden jullie ervan dat al onze kids moeten prikken voor de Mexicaanse Griep?!

Liefs Nona en tot de volgende keer!!

7. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    hey wat leuk om jouw hier te zien.
    Hier gaat het super.Bryan gaat erg goed.Hoe gaat het bij jouw?

8. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    @Mamanona
    Hoi hoi.
    Ik denk dat ik Bryan wel ga inenten.Ik haal zelf ook een en denk dat ik Bryan meeneem.AL sta ik nog wel in twijfel hoor,ik vind het een lastige beslissing.Ik had eerst zoiets van het valt wel mee maar komt al dichterbij huis.

9. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    vanmiddag mijn dilpomering gehad.Heel erg officiel allemaal.We hebben als groep ook een toespraak gehouden haha was wel leuk.
    Daarna een hapje en een drankje.Vrijdagavond geef ik een feestje omdat ik geslaagd ben.
    Na afloop minder nieuws gekregen.Mijn opa heeft het aan zijn hart en moet morgen een kastje dragen om zijn hart in de gaten te houden en waarschijnlijk krijgt hij een pacemaker.

10. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    ik ga de meiden wel laten enten.... voorkomen is beter dan genezen en ik verwacht wel dat t goed gaat.....

collega van hun paps heeft zn dochtertje van net 1 ook heel ziek thuis met mexicaanse griep en hij (collega & vrouw) moesten thuis blijven totdat de incubatietijd voorbij was ( tot donderdag ),maar de baas stond erop dat hij wel aan t werk kwam.....

nu moeten dus alle werknemers op doktersadvies direct na t werk douchen e.d. om eventuele besmetting zoveel mogelijk te voorkomen....heel vaag allemaal,maarja....

GEFELCITEERD MET JE DIPLOMA!!!

11. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    shit bericht weg @#^$^!^W$!@

redone veel plezier ook vrijdag met je feestje ! en super dat het zo leuk was vanmiddag
    en wat vervelend van je opa !

nona hoe is het met jou ? alles goed daar ?
    en over het inenten ja ik doe het zeker .. per en ik werken alle twee waar zoooo veel mensen komen de hele dag gegarandeerd dat wij het ook krijgen en ik wil tim niet besmetten
    blijf het eng vinden

ds sterkte ! ik duim duim duim

flientje ! hoe is het met jou dan
    en tjeeee jij hebt nog wat bij te lezen hahaha

12. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    zuurtje ik heb nog wel wat hoor !! haha
    wat jammer dan nu ..en is erg goedkoop die laptop

lolly ik dacht dat tim ze allemaal al had zijn kiezen maar der komt er dus nog een aan
    hij heeft er ook voor het eerst last van
    gelukkig slaapt hij nu wel

13. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Lieve meiden,

Dank voor alle lieve reacties/berichten..

Deze week is erg hectisch ivm alles regelen. Zeker omdat mijn schoonpaps op 'Javaans/moslim' manier zal worden begraven en dat houdt ongeveer in dat er nu elke dag familie/kennissen/vrienden etc langskomen bij schoonmams om te condoleren, gezamelijk te bidden etc.
    Daarnaast zullen er 'rituele/spirituele' dingen plaatsvinden.

A.s donderdag neem ik (en alle naaste bestaanden) afscheid van schoonpaps, nadat hij 'gewassen en dus rein gemaakt is'.
    Vrijdag zal de daadwerkelijke begrafenis plaatsvinden, maar daar mag ik niet bij aanwezig zijn ivm de zwangerschap (religieuze dingen ivm ongeboren kind en geesten).

Verder gaat t met mij redelijk. Probeer er zoveel mogelijk te zijn voor Miekjeman die echt kapot is.
    Julen merkt gelukkig (nog) niet veel van alles en doet lekker zijn ding.
    Miekjebeeb en Miekje zijn vandaag weer goedgekeurt bij de VK.

Liefs, en nogmaals dank!

14. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Sterkte Miek:(

Inenten?
    Ja absoluut!
    Alleen vind ik het balen dat ik,Max en Justin wél een prik krijgen en Michelle en Jamie niet

15. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Goedeavond meiden,

@Zuurtje,
    Wij hebben een acer. Ben ik helemaal tevreden mee. Heb hiervoor een Packard Bell gehad, maar dat vond ik 10x niets.
    Succes met je keuze!

Ik heb hier nog een aantal behangrollen staan! Balen dat hij van mening is veranderd!

@Redone,
    Met Demi gaat alles goed. En haar wang lijkt het ook goed te gaan. Ze heeft een grote schaafwond op haar wang.
    En hoe is het met jouw kids?

Nogmaals gefeliciteerd met je diploma meis!

@Miekje,
    Nogmaals gecondoleerd meis! Jeetje zeg....
    Het is ineens hard gegaan zeg met je schoonvader.
    Ik wil jullie heel veel sterkte wensen nu en voor de komende tijd.
    Hele dikke knuffels!

@Wicjuh,
    Je bent nu een lekker weekje weg. Maar de Eemhof is een hartstikke mooi park vonden wij. Het enige nadeel is dat er geen overdekte plaza is. Maar daarentegen kan je bij de Action Factory wel binnen zitten en lekker een drankje nuttigen. Daar worden ook showtjes gegeven.
    Heel veel plezier en lekker genieten!

@Emma,
    hihi natuurlijk mag je met de tuut meerijden! Gaan we ff naar de Grote Gele M of zo haha haha. Of shoppen, kan genoeg in de kofferbak haha.
    Ja met Demi gaat het weer. Het is een grote schaafwond op haar wang o o o.
    Hoe is het met Tim? Heeft hij nog veel last gehad vandaag van zijn tandjes/kiesjes?

Ow meis wat spannend! Misschien is je lichaam nu aan het ontpillen dat je cyclus nu langer is? Offfffffffffffffffffff je bent zwanger? Duimen duimen duimen duimen.....

@DS,
    ow meis, spannend, als het goed is ben je nu bij de vk/echobureau! Ik ben voor je aan het duimen hoor.
    Laat zo gauw mogelijk iets weten. Ben erg nieuwsgierig.

@Lolly,
    Jeetje Fabian ook al een grote schram op zijn wang?
    haha haha ja inderdaad, Demi en Fabian kunnen inderdaad samen een act opvoeren haha.
    Stelletje circusartiesten haha

@Mgwc,
    Kijk dat is nog eens een leuk cadeautje!
    Ik ga heel hard voor je duimen meis!

Hier weinig nieuws eigenlijk.
    Morgen lekker vrij, even boodschappen doen, en ff opruimen en zo. Morgenmiddag komt mijn vriendin met de kleine een bakkie doen en dan is de vrije dag weer om. En dan weer 2 dagen werken, bah.....

Over de Mexicaanse Griepprik.....
    Ik weet het niet... Ik zit zo in dubio.

16. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Sorry voor het late reageren/thuis komen.
    Maar de echo is dus goed :D. Kloppend hartje, en alles er op wat erop hoort.

EN, ik ben verder dan ik dacht. Anderhalve week verder ;).

17. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    Super dat de echo goed was.En hoe reageerden de ouders?

18. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Kwartje viel sneller dan we dachten. Ik had Samantha een ander t-shirt over haar shirt aangedaan. En die trok ik bij hen dus uit. Dus oma begon meteen te lezen. "Wat staat er op je shirt? Binnenkort niet meer in mijn... Oh wat leuk, een eendje, NEE echt?!! Wat leuk!!!!! Gefeliciteerd!"
    Wij lagen meteen dubbel, en mijn vader kreeg de vertaling "Kijk, Samantha krijgt een broertje of zusje." Hij zat nl niet op te letten toen ze het shirt hard op las. Beiden zijn erg blij :D.

Deze week gaan we kijken of schoonpaps en vriendin in Amsterdam zijn (lat-relatie). Want vorige keer hoorde zij het telefonisch van hem. Misschien leuker als ze erbij is dit keer. En over twee weken na tweede echo maken we het wereldkundig.
    Ik heb voor het werk al een t-shirt hier tweedehands gekocht. Uitgerekend in juni! Lekker simpel, en dan ga ik mijn unifor
    openlaten in de koffiekamer :D.

19. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    goeiemorgen

DS dikke proficiat met je goede echo!!! Lekker genieten nu ;)

Zuurtje, ik heb hier nog een rol goei dik behang, mag je hebben ;)

Hoi Nona.

Hier worden alleen mannetje en ik geprikt omwille van Laiss. Erg onlogisch toch, aangezien Jarne & Laura naar school gaan en dus de grootste verspreiders zijn.

Grts

20. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Goeiemorgen allemaal!!

Even een teken van leven hier!! Denk aan jullie en probeer mee te lezen, maar even te druk om te reageren!

@ Flientje welkom terug!

@ Miekje heel veel sterkte en gecondoleerd!!

@ Emma tot zaterdag!!:)

@ Daisy gefeliciteerd met de goede echo....

@ Nona we;lkom terug!

@ Redone nogmaals gefeliciteerd met je diploma!!

Deel Deze Pagina