Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    hoezo druk? :D

Ik ken dat, kom ook maar snel ff langs en dan weer weg...

2. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    @Ds,
    Joepieeee, wat een goed nieuws!
    Nu lekker gaan genieten meis!

3. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @mamanona hoi ik denk wel dat Fabian laat inenten. Ik ga hem zelf ook halen. Je weet toch niet waar je goed aan doet. Behalve dat als ze de mg wel krijgen ze veel zieker zullen zijn dan wanneer ze de prik hebben gehad. Beetje vreemd dat een baad er dan toch op staat dat je komt werken. Enne volgens mij heeft douchen na het werk echt geen effect op de mg.

@redone fijn joh dat het zo gezellig was. En alvast veel plezier vrijdag. Wat naar voor je opa hopelijk krijgen ze met dat kastje een beter beeld van hem.

@flientje hoiii ja hier is alles goed. en met jouw?

@emma ik dacht dat die tweede kiezen pas veel later kwamen? Nou niet dus.

@miekje jeetje wat een verhaal zeg. Vind je het zelf niet vervelend dat je niet bij de begravenis kunt zijn?

@ds oh wat leuk dat je ouders het gelijk door hadden. En al bijna 11 weken zwanger. Super man en de 23 ste al weer de tweede echo.

@sabbe ohh doen ze in belgie anders inenten dan in nederland dan?

Vanmorgen naar de tandarts geweest en ik ben weer goed gekeurd voor een half jaar.

Over de mg krijg je via de huisarts nu een oproep voor de injectie of hoe gaat dat?

4. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    @Lolly
    Krijg je hem dan niet via het werk?
    Ik heb een brief ontvangen waarbij ik mijn gegevens kon invoeren en die opsturen naar P&O en dan krijg ik een brief wanneer ik de prik kan halen.Ik ga hem dus ook ophalen want ik wil niet op mijn geweten hebben dat ik iemand er dusdanig mee kan besmetten dat het gevolgen zou hebben.

5. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    thanks meiden voor de felicitaties.
    Met mijn voet gaat het niet zo.Heb ook besloten om vandaag niet aan het werk te gaan.Heb een late dienst en die zijn zowieso al erg pijnlijk voor mij.Ben naar de huisarts geweest en ik moest naar mijn lichaam luisteren en als die zegt stop dan moet ik ophouden.Ik mag hem wel belasten want dat was wel goed maar het mag ook niet teveel worden.En dan zien we volgende week wel weer.Gaat het niet dan plak ik er nog meer ziektedagen aan vast.

6. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Ik krijg je mg injectie wel van het werk Maar Krijg ik voor Fabian dan een oproep?

7. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    DS, fijn dat alles goed was! En dat het geheimpje nog bewaard was gebleven zondag! Leuk dat het nu verteld is en meteen gesnapt hihi.

Redone, ook hier nog even gefeliciteerd, en beterschap met je voet.....

mg....weet het echt niet.....we zien wel...manlief zegt baat het niet dan schaad het niet.....dus die wil het wel laten doen.

Heb toch echt een vraagje...tijdje terug vroeg ik of er nog meer kindjes waren die altijd handje vast wilden houden...toen zeiden meiden dat ze het niet kenden en dat het wel was met stoepje op en af...maar nu valt mij op..zolang we op straat lopen is alles goed..maar veranderd de ondergrond dan raakt ze helemaal in paniek...verliest ook echt haar balans en valt gewoon...had met haar handje vast naar een speeltoestel gelopen op gras...en ik was terug gelopen omdat ze lief aan het spelen was....ineens valt het haar op..ik ben alleen!! En helemaal in paniek wijst ze naar de grond en begint toch te gillen!! Huilen tranen met tuiten...ik zeg komt dan?? En ga er weer wat dichter bij staan...rijk mijn handen naar haar toe...zodat ze echt maar 1 stapje hoeft te zetten..maar nee ze laat zich gewoon voorover vallen in mijn handen...ze verzet geen stap...ik moet haar direct optillen...want als ik haar dan terug durf te zetten..zelfs met handje vasthouden...weer gillen en huilen en wild schoppen..en slaan!! Herkende mijn eigen kind niet meer............

Wat zou dit kunnen zijn...is het dwingen om toch erbij te blijven...zat echt op nog geen 3 stappen van haar hoor..dus het was niet zo dat ze me niet gezien had.... het ging echt om de ondergrond waar ze opstond en dat ik haar alleen liet staan...

Als we wandelen en het pad gaat over in gras...hetzelfde ze huppelt vrolijk langs de wagen..zogauw het gras in zicht komt...wil ze direct in de wagen...of komt aan mijn broekspijp hangen......snap het gewoon niet meer....hoe kan ik haar hier overheen helpen...iemand tips??????

Tis niet alleen gras..ook zand...steentjes...bladeren op de stoep!! enz enz.....alles wat anders is als stoep....

Groetjes,
    Miranda

8. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    bryan krijgt een oproep via het ggd.Dan word het waarschijnlijk op het consultatieburo gegeven of in een sporthal ofzo.Ik heb vanmorgen aan de huisarts gevraagd hoe en wat en zij zei dit dus.

9. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    @Mgwc
    Jee ik heb daar zo geen antwoord op.Ik herken het niet van bryan.Die loopt echt overal het maakt hem niks uit.Ik heb ook geen idee hoe je haar hier vanaf kan helpen.

10. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Hey Redone, bedankt voor je antwoord....snap dat je er geen tips voor kunt geven...zou het zelf ook niet kunnen...

zat vanmiddag echt ff met mijn handen in het haar....kind helemaal overstuur omdat ze door de bladeren en het gras moest lopen...ja ik ga ze toch echt niet de hele tijd dragen en had de wagen thuis gelaten....moet toch kunnen!! Ben na half blokje maar terug gegaan.......en de wagen opgehaald..... :(

Hoe lang loopt Bryan al alleen? Alyssa namelijk nog maar vanaf dat ze exact 18 maanden was.....misschien ligt het daar wel aan...we oefenen toch heel veel want stabiel loopt ze nog steeds niet echt. Thuis is alles goed...schoenen sokken blote voeten alles gaat goed...ze rent zelfs...op de stoep loopt ze...bang om te vallen dat wel..maar ze loopt best wel snel met je mee....maar andere ondergrond dus......zucht....

Groetjes,
    Miranda

11. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Fabian had van zomer wel dat hij gras heel raar vond en er ook niet vanaf kwam als wij hem erop zetten. Hij bleef gewoon stil zitten waar hij zat. Hij kon toen al goed lopen dus dat was het niet hij vond het gewoon eng. We hebben hem en paar keer bewust op het gras gezet en na een paar keer was het over.

12. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Ja dat is het vreemde...tijdens de zomer gewoon gaan spelen in grasvelden...en dat vond ze helemaal geweldig...toen kon ze dus nog wel niet los lopen....;) en toen was het niet eng....

13. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Ik wil graag zwanger worden of ben misschien zwanger. Mag ik wel een vaccin tegen Nieuwe Influenza A? Vrouwen die minder dan dertien weken zwanger zijn, mogelijk zwanger zijn of op korte termijn zwanger willen worden, kunnen niet gevaccineerd worden. Op basis van ervaringen met de vaccinatie tegen seizoensgriep zijn er geen aanwijzingen dat vaccinatie risico's oplevert voor het ongeboren kind. Echter, voor het nieuwe vaccin zijn hier nog onvoldoende onderzoeksgegevens over bekend. Heeft u zich laten inenten tegen Nieuwe Influenza A, dan wordt u geadviseerd een zwangerschap gedurende acht weken te voorkomen.

Ds heeft dit pas gepost. Lijkt me voor jou n=dus niet verstandig op de prik te gaan halen.

14. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    hier in België zijn ze nogal 'laks' hoor. Heb zelf moeten bellen om te reserveren en neen, de kids krijgen geen inenting...

Mgwc,

Jesse had dat in de zomer dus hè. Hij wou wel stappen op stoep, terras,... Maar niet gras, zand, bos,... Hij was toen ook heel erg overstuur. Maar op den duur deed ie het wel en nu loopt ie overal op...
    Jesse loopt trouwens van z'n 15 maandjes...

Grts

15. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    Bryan liep geloof ik met 15 maanden.Hahah weet het eigenlijk niet meer oh wat erg.Misschien is het even een fase van Alyssa.Hoop dat het gauw over is.

16. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    tijdens de zomer dan zal die net 2 a 3 maandjes hebben gelopen...komt ongeveer overeen...Alyssa loopt nu bijna 2 maanden zelf....vreemd...maar bij Jesse ging het dus over??

Hoop het wel hoor, vind het zo vreemd!! Mensen keken me al vreemd aan dat ze zo overstuur en aan het gillen was....om niets!! :$

17. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    ja het ging over.
    M'n ventje bleef hem gewoon op die plaatsen zetten tot het vanzelf over ging. terwijl ik hem er juist van wou weghouden ;)
    Mijn oudste zoontje heeft het trouwens ook gehad, die was al wat ouder, maar die liep dan ook pas met 18 maand.

18. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    hey meiden

ik heb dan toch een nieuwe laptp(je)
    is de voorganger van die ik eerst wilde maar die was hier nog niet binnen en scheelde 220 € in aankoopprijs

binnen 10 min zoontje maar eens van school gaan halen
    morgen heeft die een extra dagje vrijaf

mexicaanse griep: hier geen vaccinatie voor ons

19. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Mgwc: Samantha had het toen ze net los liep. Gras en aarde waren doodeng. En ineens was het over.

20. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    die gekke meid van me

heeft ze haar broek uitgedaan om vervolgens een korte zomerbroek aan te doen (ze kon bij de mand met strijk en de zomerbroeken en rokjes liggen er nog in wegens niet meer nodig, toch maar eens opbergen)

Deel Deze Pagina