Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    @Redone,
    Jeetje meis wat balen zeg van je voetje. Je hebt gelijk hoor meis! Denk nu maar eens even aan jezelf.

@Mgwc,
    Ik denk dat het vanzelf over gaat bij Alyssa. Demi had ook even een periode dat ze even in paniek raakte toen ze van ondergrond verwisselde, maar dit is vanzelf overgegaan.
    Vooral was het zo als Demi verwisselde van tegel naar gras of van tegel naar blaadjes. Dit ging snel over bij haar.

@Zuurtje,
    Ben je toch geslaagd voor een nieuwe laptop? Vond je mannetje het ok?
    Welke heb je nu? de minilaptop?

Ow volgens mij zit ik nu een beetje in het warretje.
    Mijn ouders zijn afgelopen zondag bij mijn oom op visite geweest. Hun hebben ook een zoon die op de middelbare school zit. Gister kwam hij thuis met de Mexicaanse Griep verschijnselen.
    Zou hij dit nou voor het weekend hebben opgelopen of na het weekend?
    Ik bedoel mijn ouders zijn daar van het weekend geweest en gister heeft mijn moeder op Demi gepast.....

Zit ik nu voor niets in het warretje?
    Ik vind het maar niets die Mexicaanse Griep.......

2. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Oh wat eng Divi. Ik weet alleen maar dat 1 besmette persoon 1,6 anderen aansteekt. Hopelijk waait het over.

3. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    @Ds,
    Ja eng he?
    Ik vind het echt maar niets.

Want hoelang duurt het voordat iemand ziek wordt zeg maar, de incubatietijd, een paar dagen toch?
    Ik hoop toch zo dat het overwaait......

Wij hebben natuurlijk ook mijn moeder gezien afgelopen maandag.

Ik hoop dat ik me voor niets zorgen maak......

4. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    divi ja ik heb de mini laptop en mannetje zegt er niets over
    het is de hp compac 730 eb

5. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    over de mexicaanse griep kan ik je helaas niet helpen

6. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    @Zuurtje,
    Wat leuk joh.... Het is zeker wel wennen zo'n mini laptop?

Ik lees dit op de site van Rivm.nl oftewel Grieppandemie.nl

Wanneer ben je besmettelijk voor anderen?
    U kunt anderen besmetten vanaf het moment dat de eerste symptomen optreden van Nieuwe Influenza A. De meest voorkomende verschijnselen zijn: hoesten, koorts, koude rillingen, hoofdpijn, spierpijn, moeheid, droge hoest, soms diarree. U blijft besmettelijk tot ongeveer zes dagen na het begin van deze verschijnselen. Als de klachten al eerder zijn verdwenen ben u al eerder niet meer besmettelijk. Het is ook mogelijk dat u geïnfecteerd bent met het virus, maar hier niet ziek van bent. U kunt het virus dan ongemerkt overdragen.

Hoe lang duurt het voordat je nieuwe griep krijgt nadat je besmet bent (incubatietijd)?
    De zogenaamde incubatietijd is de periode tussen het moment waarop je een virus binnenkrijgt tot aan het moment waarop je de eerste ziekteverschijnselen krijgt. Bij nieuwe griep is dat één tot zeven dagen na het binnenkrijgen van het virus.

Laten we maar hopen dat het hier voorbij waait...........

Hij kwam gister dus thuis met de verschijnselen van de Mexicaanse griep en zondag zijn mijn ouders daar geweest.....

7. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Nu gaan we ff eten...

Vanavond lees ik ff bij

Eet smakelijk iedereen

8. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    smakelijk divi

is een beetje wennen vooral omdat hij zo klein is
    de toetsen zijn even groot ongeveer dus daar ligt het niet aan

9. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hey meiden ff snel ik ben zo moe na een lange dag werken

maar ondanks jullie duimen ben ik vanmiddag ongi geworden dus op naar ronde 2 ...

10. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    goeeeeeeeeedemorgen

op naar een vriendin op visite en wat boodschappen

11. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Jammer Emma, weer een ronde door.

Ik zit op het werk, maar ik wil naar huis...

12. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    goedemorgen

emma we zijn samen een ronde verder

13. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Mijn directe collega weet het nu ook. Ze had al een vermoeden, mijn winterjas gaat nog net dicht... :)

14. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    Hey meiden,
    Hier een beetje druk, maar even een weer een berichtje van mij.

Heb heel vlug alles doorgelezen.

DS, wat fijn dat de echo goed was!

Divi, leuk dat je nino's kamertje nog even noemde. hij is er zelf ook nog steeds erg blij mee en wonder boven wonder komt ie niet zelf zn bed uit!

@mex.griep. Ik heb net de HA gebeld en ga me toch maar laten inenten. Was eerst tegen, ook voor Nino, maar denk dat ik het toch maar doe. De creche is ook een broeinest voor dit soort dingen natuurlijk en straks met een 'verse' beeb erbij vind ik het helemaal eng. Vanaf volgende week woensdag t/m vrijdag gaat de HA inenten, dus dan zal ik maar gaan. Na de bevalling ben je ook best vatbaar, dus laat ik het maar doen.

Gisteren echo gehad ivm de nierbekken en goed nieuws: de verwijding is minder geworden! Ze gaan dus niets doen, we hoeven ook niet preventief AB te gaan geven, want daar is het ook te klein voor. Ik ben helemaal blij! Had me al ingesteld op AB geven, maar is dus niet nodig. Als de kleine meid 4 weken is willen ze voor de zekerheid een echo van haar nieren maken, maar dat vind ik alleen maar een prettig idee. Mocht er toch iets zijn, kunnen ze alsnog ingrijpen.

Verder zijn we nog steeds druk in huis en zijn we ook nog niet over de naam uit...

15. Arendskelk

Arendskelk Niet meer actief

Jaaa, ik leef nog! Leuk om hier weer eens in te loggen. En goed om te lezen dat alles goed gaat :) Hier ook trouwens, nog geen Tacohoest te bekennen hier (klop, klop)

Ik laat niemand vaccineren, ik las een open brief die aan alle mensen was geadresseerd via een een gezondheidsorganstatie en die suggereerden dat het vaccin onvoldoende is getest en de bijwerkingen op langere termijn niet bekend zijn. Zolang de griep blijft zoals 'ie nu is doe ik niks. Wordt 'ie echt gevaarlijk sta ik uiteraard als eerste om 08.30 bij de HA op de stoep. Wat ben ik toch een held hé!

16. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    he zuurtje wat shit voor je ...
    maar gaan we in iedergeval samen door ..
    hopelijk de volgende ook samen raak !!

flientje ik moet zeggen ik vind het nu al gevaarlijk genoeg worden eigenlijk.. om ons heen horen we het al erg veel .. blijft moeilijk allemaal he !
    en gezellig blijven komen zou ik zeggen

boja heb jij het zo druk ! en je hebt nog wel verlof hihi
    kun je er al een beetje van genieten
    en wat super knap van nino en dat hij zo in zijn bed blijft ! slaapt hij er ook misschien wat beter door ?
    en wat GEWELDIG dat het goed gaat met karatebeeb.. ze is nu al goed aan het luisteren !!
    maar toch mooi een zorg minder
    en wat vindt je van de naam EMMA :D

ds en wat zei je collega ?
    en ja is je mooie buik nu al zo groot geworden ??
    ai ai dat kan nog wat worden he

zo hier weer net thuis
    we gingen gezellig boodschappen doen sta ik aan de kassa zonder portemonee....... zweet zweet
    gelukkig kon zij even betalen !! :)
    en we hebben hier een glazenwassen in de wijk ! ik zag hem lopen en voor 3 euro doet hij buiten de voorkant .. en dat om de 8 weken .. nou hier nu door ook haha ! lekker makkelijk :D

17. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Zuurtje weer door naar volgende ronde...Emma ook..nu ik zit op dag 3...dus vandaag beginnen met clomid! Lopen we allemaal beetje gelijk op....wie weet!! December brengt kadootjes!!

18. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    laat het ons hopen miran
    dan hebben we allemaal een mooi extra cadeautje voor onze mannetjes

19. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    tsjah...als ik dan ook nog aangenomen zou worden bij die sollicitatie die ik de 23e heb...dan kan mijn kerst niet meer stuk..

ook al zou ik 1000000 keer liever thuisblijfmoeder zijn...saampjes met ons meisje....:( maja...qua financieen is het gewoon beter als ik weer ga werken...mijn verstand moet ff boven mijn hart komen nu...

20. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    ik ben nu ook even een thuisblijfmoeder en dat bevalt me prima
    denk dat ik ook pas weer ga werken als ynse naar school gaat
    dan wil ik weer onthaalmoeder zijn maar dan enkel van 9-15u zodat ik ybe en ynse naar school kan brengen en halen
    ook wil ik geen weekends meer doen, lekker veel tijd doorbrengen met mijn schatten

Deel Deze Pagina