Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    nou meiden idd alle drie een mooie posi zwangerschapstest onder de boom zou TE GEK zijn !!

en soms lijkt het me zalig om niet te hoeven werken en soms ben ik blij dat ik een dag het huis uit ben en dat papa het lekker eens mag doen ...

2. Arendskelk

Arendskelk Niet meer actief

Spannend zeg, ik duim mee, gewoon alledrie een positest! Ik zou ook wel graag nog een baby'tje willen hoor. Moet alleen nog een poosje geduld hebben, maar komt vast wel goed

3. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hoi dames,

Hier sinds vrijdag al weeen en harde buiken en sinds zondag een verweekte baarmoedermond en 1cm ontsluiting. Helaas zet het tot op heden niet echt door en ben ik moe van de harde buiken en t gerommel. Donderdag naar de vK en ga dan vragen of ze gaan strippen. De bevalling van ons meissie liet ook op zich wachten omdat de weeen niet krachtig genoeg waren...

Heb de vaccinatie tegen MG grioep trouwens niet genomen in overleg met GGD en HA omdat het al zo aan het rommelen is en ik al ontsluiting had. Wij gaan dus mee in de ronde voor ouders van een zuigeling als de kleine er is. Ons meissie krijgt hem denk ik eerder dan wij omdat ze kindertjes ook gaan inenten vanaf 23 november... ben benieuwd.

K hoop in ieder geval dat het snel door zal zetten hier, maar zal er ff weinig zijn.

Ik sms mn "buddys" zodra er nieuws is.

Knufff,
    Mili

4. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @emma gelukkig dat je vriendin voor je kon betalen anders sta daar mooi te kijken bij de kassa.

@boja heee goed nieuws man. En een echo na de geboorte kan geen kwijt kunnen ze het mooi in de gaten houden.

@flientje waarom moet je nog wachten op een tweede beeb? Of ben ik nu heel nieuwsgierig?

@emma zuurtje en mgwc ik hoop voor jullie op heel mooi kerstkado onder de kerstboom. Ik zal voor jullied duimen.

Ben vandaag even bij de action geweest. Wat een leuke spulletjes weer. Wij zetten dit jaar geen grote kerstboom in de kamer. Maar nu zag ik bij de action boompjes van ong. 50cm. Zo leuk ik heb er gelijk maar twee meegenomen voor op het dressior. ook gelijk maar verlichting meegenomen, kerstballen, siervlinders voor in de boom en nog meer prulspul voor de kerst. Ik wordt altijd zo hebberig van dat soort dingen jullie niet?

5. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    spannend mili ik hoop dat je jullie kindje snel in je armen mag houden.

6. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hey lolly !!
    ik denk dat wij een halve boom gaan zetten .. we hebben een mega nep boom en vorig jaar hebben we gewoon de bovenste helft op een tafel gezet en zag er prima uit !
    en jaaaaaaaaa ik wordt zeker hebberig van de action haha lekker goedkoop en leuk spul

hey mili wat spannend en moet je morgen naar de VK dan ?
    owwwwww ik hoop dat het maar snel mag gebeuren hoor !!
    duim duim

hey flientje waarom moet je nog wachten dan ?
    wil je nog even wachten ... of is het geen keuze dan ?

zo en ik ga bankhangen
    die tim heeft vanmiddag niet geslapen hij ligt allemaal tegen zijn behang te kletsen pfffff
    daar staan poppetjes op met een bal en beetjes en dat vindt hij wel zo geweldig pffff
    dus ik heb een super druk dagje gehad ik zit nog maar net en nu voetjes op de tafel

7. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    ik twijfelde ook heel erg, maar ga het toch maar doen en probeer en niet meer te veel over na te denken,anders ga ik weer twijfelen ;)

8. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    Ik hoop ook voor jullie, dus ook zuurtje en mgcw, dat jullie een heeeeel mooi kerstcadeautje krijgen! En ik hoop voor mezelf dat mijn cadeautje zich meldt voor de kerstdagen, heb geen zin om weer 9 dagen over tijd te lopen ;)

Ja inderdaad verlof en ineens heel druk. Dat komt omdat 'uitstellen' mijn middle name is geloof ik. Moet dus nog van alles gebeuren, maar er zit schot in de zaak! Eindelijk wat babykleertjes gewassen (wat heeft ze schandalig veel kleertjes!!!) en de babykamer moet nog 1 muur geschilderd worden en het plafond en gordijn ophangen en dat is het klaar! Jippie!
    Nino slaapt helaas niet langer/beter sinds hij (nu zo'n 3 weken) in zn 'grote jongens' kamer ligt. Vannacht om 3u lag ie alweer tussen ons in... Soms slaapt ie tot 6 - 7u in zn eigen bed en soms krijg je hem echt niet meer in slaap. Omdat ik dan zelf heel graag wil slapen neem ik hem op een gegeven moment maar in bed. Ik weet dat veel zullen zeggen dat ik daarmee zelf verpest, maar als ik midden in de nacht een uur bezig ben/wakker ben door dat joch en dat meerdere keren, dan staat het janken me nader dan het lachen en los ik het uit eigen belang op deze manier op...

Ben inderdaad heeel opgelucht dat de nierbekken kleiner is geworden! Enne... de naam Emma zal ik in gedachten houden ;)

9. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    helemaal mee eens. soms is het een verademing om het huis uit te kunnen zonder dat mijn mini schaduw om me heen hangt haha, maar aan de andere kant, als ik voor het geld niet hoefde te werken, zou ik het ook echt niet doen. of eigenlijk wel, maar dan veel minder uren en een andere baan ;)

10. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    waarom moet je poosje geduld hebben als ik vragen mag?

11. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    jeetje meis wat spannend! kan me voorstellen dat je er al moe van bent. hoop voor je dat ze willen strippen en dat het helpt. wist niet dat ze dat al zo vroeg deden trouwens. nora kwam ook eerder dan 40 weken toch?

12. Mona79

Mona79 Fanatiek lid

2 sep 2007
    1.437
    0
    0
    Ik kom ff hoi zeggen!! :D

13. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    Vind ik ook hoor, heb liever dat ze te veel controleren dan te weinig!

Ik denk dat ik het huis dit jaar weer eens helemaal niet versier voor kerst (vorig jaar ook al niet). Volgend jaar maar nieuwe poging doen, maar nu even niet.

14. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam

hoi mona! geloof dat het hier heel rustig is. alleen maar boja berichten ;)

15. Mona79

Mona79 Fanatiek lid

2 sep 2007
    1.437
    0
    0
    Bijna een boja pagina hahha He maar ik las dat Nino wel eens tussen jullie in ligt.. Is het geen periode dat ze mss angstig zijn ofzo? Tessa heeft het namelijk ook.. Vannacht ging het goed maar regelmatig wordt ze tegen 4 uur wakker soms eerder en huilt ze mama uit.. Als ik haar dan naast ons neerleg slaapt ze gelijk.. Verder slaapt ze nog 2 uurtjes overdag en dat gaat ook goed..Ja en dan kun je zeggen je moet doorzetten en laten huilen maar ik heb het idee dat het bij haar niet helpt..En vannacht ging het dus goed en heeft ze gewoon tot half 8 in haar eigen bedje geslapen..

16. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    Ja dat idee heb ik ook, dat hij dan bang is ofzo. Dus Tessa heeft dat ook? Hij gaat wel goed slapen in zn bed 's avonds, maar wordt om een of andere reden toch vaak meerdere keren per nacht wakker. Laatst wilde ik echt proberen om hem in zn eigen bed te houden terwijl hij steeds wakker was en ben ik er wel naast blijven zitten, zodat hij in ieder geval bleef liggen en hij draaide zich ook gewoon met zn rug naar me toe, maar steeds als ie leek te slapen, schrok hij weer wakker en draaide direct dat hoofdje naar achter. Dan zag hij dat ik er nog was en ging hij weer verder slapen. Maar elke paar minuten deed hij dat weer. Telkens als ik terug in bed lag, begon hij weer te huilen. Dit heb ik zo een uur volgehouden en toen heb ik het opgegeven. Bij ons in bed heb ik hem niet meer gehoord. Heb niet het idee dat hij 'vervelend' wil doen, maar dat ie het gewoon niet trok ofzo. Heel raar. Als hij tussendoor niet wakker zou worden is er niets aan de hand. Waar worden ze dan toch steeds wakker van? Misschien toch al een angst in hun slaap ofzo..

17. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    @boja
    ik herken het van mijn oudste en sven dat ze 's nachts wakker werden en op een gegeven moment ook het naar bed gaan een drama werd.We hebben heel wat beleeft met hun.En maar huilen maar wij hebben ze er nooit uit gehaald maar soms bleven we er net zolang bij totdat ze weer sliepen.Duurde vaak wel anderhalf uur.Maar ja ik weet ook niet wat goed/slecht is.Gewoon je gevoel volgen wat jij denkt wat het beste is.

Top dat de echo goed was.(weet niet of ik dat al gezegd heb)
    En een mooie naam komen jullie vast wel uit.

@mona
    hopelijk gaat het vannacht weer goed met slapen in haar bedje
    enne hoi

@emma
    balen meis maar op naar de volgende ronde.

@sabbe en zuurtje
    hoe is het bij jullie?Dan is het inenten tegen de mexicaanse griep dus anders in belgie dan in nederland

18. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Of nachtmerries... Samantha had van de week een nachtmerrie waarbij ze sprak in haar slaap. Riep ze om hulp omdat ze gevallen was... terwijl ze gewoon sliep, en helemaal niet gevallen was. Ze huilde er zelfs bij.

19. Mona79

Mona79 Fanatiek lid

2 sep 2007
    1.437
    0
    0
    Ja hoor Tessa heeft het ook.. En gaat ook gewoon slapen als ik haar in bed leg er is dan niets aan de hand.. Denk ook dat ze dan wakker worden van iets of een droom en dan ineens bang zijn.. Bij Tessa op haar kamer is het dan ook pikdonker want ze heeft rolluiken dus ik laat de babyfoon op haar kamer aan want die geeft wat licht dan ziet ze in ieder geval iets als ze wakker wordt.. Misschien is dat de reden dat het vannacht goed ging.. Maar ja je weet het toch niet.. Daar hoeft het niet aan te liggen maar je gaat toch altijd nadenken wat het zou kunnen zijn he! Nou we gaan gewoon duimen dat ze lekker slapen ;) Al moet ik zeggen ik heb er zeker geen hekel aan als ze bij me ligt..

20. Mona79

Mona79 Fanatiek lid

2 sep 2007
    1.437
    0
    0
    aaa wat zielig zeg dat ze zo huilde.. Maar nu moet je na gaan wat ze allemaal dromen..

Deel Deze Pagina