Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    Ja ik snap het, maar ik ben nu gewoon te moe om dat 1,5u vol te houden. Helemaal vorige week toen ik ook nog moest werken (op een of andere manier gebeurde dit juist op de nachten dat ik daarna moest werken) maar nu ook trek ik het niet hoor. Ben gebroken omdat dit al zo lang zo gaat. Maar ja, als ie bij ons in bed ligt slaap je zelf ook weer minder, maar toch net iets beter dan helemaal niet! Ik probeer het altijd even in ieder geval, want soms lukt het wel en slaapt ie wel keurig verder in zn eigen bed, maar soms heb je al door dat het niet gaat werken. En waarom de ene keer wel en de andere keer niet? geen idee...

2. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    Kan ook ja. Hij praat ook wel eens in zn slaap. Ik hoop maar dat ie snel hele nachten doorslaapt!

3. Mona79

Mona79 Fanatiek lid

2 sep 2007
    1.437
    0
    0
    He redone!!! Ja het gaat vast goed komen met slapen.. Het is iets van de laatste tijd.. Ik ken het helemaal niet van haar namelijk.. Maar goed ik maak er geen drama van dan slaapt ze maar verder bij ons.. Kun je zien vannacht ging wel goed.. Gaat vast weer over..

Hoe gaat ie verder met jou?

4. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    Bij Nino op de kamer is het niet zo donker, maar kan me ook voorstellen dat het best eng voor ze is als het pikdonker is. Nino heeft nu lamp Blimp van Ikea hangen en die brandt gewoon de hele nacht en die vindt hij prachtig en daardoor ligt ie ook niet zo donker. Zonder die lamp is het wel erg donker in zn kamer.

Ik heb er ook geen hekel aan als hij bij me ligt hoor ;) maar ik zou nu toch wel heel graag een paar nachten achter elkaar goed slapen.

laten we hopen dat Tessa en Nino het allebei hartstikke goed doen vannacht!

5. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    Nou meiden, ik ga maar eens afsluiten en straks mn bedje opzoeken (voor nino weer wakker wordt ;)).
    Fijne avond nog en slaap lekker alvast!

6. Mona79

Mona79 Fanatiek lid

2 sep 2007
    1.437
    0
    0
    Jij ook lekker slapen.. En Nino lekker slapen hoor in je bedje!

7. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Jullie ook.

8. Mona79

Mona79 Fanatiek lid

2 sep 2007
    1.437
    0
    0
    Ik ga ook lekker m'n bedje opzoeken! Trusten iedereen..

9. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    je hebt gelijk hoor,is ook een hele opgave.
    slaap lekker meis

10. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    mexicaanse griep: hier worden enkel de risicogroepen ingeënt
    zwangere vrouwen vanaf het 2 de trimester, zieken, ouderen en kinderen jonger dan 6 maanden
    we moeten naar een nummer bellen om de vaccinatie te reserveren en krijgen daarna te horen waar en wanneer we kunnen gaan

11. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    kan beter.Komt wel goed.Ik kan absoluut niet slapen als er een van de kids bij ons liggen.Ik breng zo zo weer naar boven.Mocht er een ziek zijn dan blijft hij/zij bij papa liggen en ik ga op hun bed liggen.Ik kan de slaap niet vatten en ik krijg om de haverklap een arm of been over me heen.
    Slaap lekker meis.

12. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    goedemorgen

13. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Ik kan prima slapen als Samantha bij ons in bedje kruipt. Wanneer ze dus 's nachts huilend wakker word. Beter dan dat ik elk half uur moet gaan troosten.

14. Arendskelk

Arendskelk Niet meer actief

@Lolly: de derde ;) We gaan binnenkort verhuizen, we hebben een paar maanden geleden een huis gekocht. Een bouwval waar enorm veel aan verspijkerd moet worden. Het wordt hartstikke mooi, maar zolang ikzelf ook bezig ben met verven, lijmen en pimpen kan het niet met al die gifstoffen enzo...

Gezellig hé, dat kerst er weer aankomt, heb er heel veel zin in. Ik weet nog niet precies wat ik aan decoratie ga doen, of het hier is of in het nieuwe huis...

Nou Dáág!!

15. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    goeiemorgen!!!

hier gisteren de prik gehad :) Voel me geruster nu, gezien m'n zwakke gezondheid...
    Ik heb alleen sinds een paar uurtjes erna pijn in m'n arm, maar als het daar bij blijft..

Verder gister naar de sint geweest en sintcadeautjes geshopt. Da's ook al weer klaar :)

Fijne dag allemaal!!

Grts

16. Arendskelk

Ik snap trouwens geen hout van zwangerschapspagina meer. Ik zie nu pas dat er 4 pagina's zijn volgeschreven na mijn latste post...

@Boja: Ik begin nu ook te twijfelen. Want als het virus zich muteert blijft het kind dat is ingeënt toch voor een deel resistent, dus minder ernstig ziek. Lastig, lastig...

17. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Dat is niet waar. Daarom is de normale griepprik ook ELK jaar.

18. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    He meiden,

Hier heb ik vandaag een oproep van mijn werk (ben kraamverzorgende voor diegene die het niet meer weten) gekregen om me met klem te laten enten tegen de mex. griep. Heb mijn bazin net nog aan de lijn gehad (die belde om te vragen hoe het ging en om een afspraak te maken om op kraambezoek te komen) en gevraagd of ik me ook moest laten enten omdat ik nu thuis ben met zwangerschapsverlof. Ze adviseerde dat wel te doen omdat ik nog jonge kids heb, ook voor Evi met name, en ik zelf pas bevallen ben dus ook minder weerstand heb. Dus volgende week de eerste inenting en in de week van 6 december de tweede.

Verder gaat alles hier best goed. Evi slaapt al 5 1/2 uur s'nachts door dus heerlijk. Bv is nog een beetje trubbelen zoals bij de andere 2 in het begin maar komt goed. Als ik een paar weken verder ben loopt het vaak beter haha. Sinds ze ingebakerd ligt in de Swaddle Me is ze ook een stuk rustiger en slaapt ze beter. Uitkomst dat ding. Heb nu nog een woombie besteld. Ook een soort inbakerzak. Verder zijn de jongens nog steeds gek met haar.

19. Arendskelk

:(Zie je ergens in mijn post staan dat dat voor de rest van het leven is van het kind dan? Nee hé... Ik heb het over immuniteit die wordt genoten in de periode dat het vaccin zijn werk behoort te doen.

20. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @emma hee lekker bankgehangen gisteravond? En wilde Tim nog een beetje slapen?

@boja nou ik kan me voorstellen hoor dat je nino bij je in bed neemt. Je moet zelf ook aan je rust toekomen. Trouwens goed bezig hoor met alle dingen die moeten gebeuren.
    Wij hebben vorig jaar ook niks versierd en wilde dat dit jaar ook eigenlijk niet doen. Maar jaa toen kwam ik bij de action en zag ik wel erg leuke boompjes staan dus toch maar mee genomen.

@mona hoi terug hoe gaat het met je?

@zuurtje kinderen onder de 6 maanden worden bij jullie gevaccineerd? Bij ons juist niet. Hier tussen de 6 maanden en 4 jaar.

@flientje sorry de derde. Ik wist het echt niet meer. Ik kan me voorstellen dat je met de verbouwing en alles nog even wilt wachten met een derde kindje.
    Als je je reactie plaats kun je daar onder kiezen voor directe e-mail notificatie dan krijg je direct mail als er een post is. Wel zo handig.

@mvj fijn dat het zo goed gaat met evi. Kom je zelf al iets meer aan je rust he.

@mg blijft lastig he wel of niet inenten? Wij zijn er over uit en doen het wel. Ik krijg hem volgende week op het werk en voor Fabian krijgen we neem ik aan een oproep. Ik ga er van uit dat als ze de prik hebben gehad minder ziek zijn dan wanneer de die niet hebben gehad en dan de mg krijgen. Maar ja dat weet je natuurlijk nooit met 100% zekerheid.

Zuurtje jij vroeg toch laatst om behang? Heb je toevallig nog donkerbruin gekregen van iemand? Fabian heeft namelijk behang getrokken op zijn kamer :D. Hij was vandaag zoooo vervelend. Overal op klimmen, dingen pakken die hij niet mag hebben, kasten uit pakken, in de vaatwasser klimmen. Ik was boven bezig en F wilde echt voor geen meter luisteren. Toen heb ik hem in zijn bedje gezet zovan daar kan hij niks doen. Na 5 minuten kom ik hem halen heeft meneer behang getrokken. :$

Deel Deze Pagina