Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dalillah

Dalillah Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.210
    0
    0
    Ik ben hier zelf al wel begonnen met het regelmaat erin proberen te krijgen, dus als ze wakker wordt, drinken, boeren, ff spelen (voor zover ze dat nu kan, haha) en bij de eerste tekenen van vermoeidheid meteen op bed leggen. Dat zou jij ook kunnen proberen, dus als hij na die voeding begint te gapen of in z'n oogjes begint te wrijven of een ander teken van vermoeidheid begint te vertonen gewoon wakker in bed leggen.

2. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Hier viel ze om 22:30 in slaap, en toen om 23:20 weer. En dat zonder speen. :D. Kennelijk was ze het daar niet mee eens, en werd ze krijsend wakker om 0:30. Na alles geprobeerd te hebben, bleek ze dus gewoon een speen te willen :rolleyes:. (Ik had haar hiervoor twee nachten met speen in slaap laten vallen.)

Om 3:45 kwam ze al weer...
    Ik hoop dat ze vannacht weer doorslaapt.

3. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ja idd, misschien maar eens een weekje proberen, kijken of hij het oppikt.
    vervelend is dat hij nog steeds op verzoek eet, dus de avond voeding valt soms om 6 uur, soms om 7 of om 8..

4. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Idd maar proberen denk ik.
    Had ik eerder ook al gedaan maar dan was hij om 9 uur al weer klaar wakker hahahah

5. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Natasja sam slaapt na elke voeding! Hij redt het niet om de hele tijd tussen de voeding wakker te zijn!. Dus wakker worden en dan 1 a 1,5 uur wakker en daarna 1,5 a 2 uurtjes slapen. Savonds is hij wel iets wakkerder. ;)

6. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hahaha Nou Deantje is soms dus wel wakker tussen de voedingen. :confused:
    Maar goed, ik ga het wel proberen. Heb hem net ook in bed gelegd (nadat hij ging piepen zeg maar), maar hij kreunt en doet elke keer huiltjes..

7. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hij was ruim 2 uur wakker.

8. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Natasja ik doe hetzelfde als dallilah. Bij de eerste tekenen van moeheid, dus gapen ofzo in bedje en dan huilt sam soms niet en soms 5 en max 10 minuutjes en dan slaapt hij ;)

@ Dallilah fijn he de osteopaat! Sam had er ook echt baat bij! Hij is daarnja zo rustig geworden en vrolijk!

@ Wicjuh Sam heeft precies hetzelfde qua spugen en ook na een urrtje met brokjes en soms waterig. In het begin was ik erg bezorgd. maar toen ik merkte dat sam veel aankwam en hij er geen last van had heb ik het naast me neer kunnen leggen. Als ze goed aan komen, goede plasluiers hebben en tevreden zijn zou ik me geen zorgen maken. Het is meer vervelend voor onszelf. Want in principe kan sam dus altijd spugen en dat gebeurd ook vaak en dat betekent dus overal en altijd hydrofieldoeken onder en op en vaak verschonen. ;) Ik zal wel blij zijn als het spugen straks wel eens over zal gaan! Al moet ik zeggen dat het al 50% beter is geworden. Volgens mij vergroeien ze het.

9. Dalillah

Dalillah Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.210
    0
    0
    Keziah huilt zich soms ook in slaap, duurt maar paar minuutjes en dan valt ze vanzelf in slaap.

10. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    GEFELICITEERD!!!

Maandag al? Was je verlof al om?

11. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Thanks ladies!
    Moeilijk he? tis allemaal zo nieuw.

12. Dalillah

Dalillah Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.210
    0
    0
    Ga Keziah trouwens maar eens uit bed halen, zitten nu 4 uren tussen de voedingen! Hoe lang laten jullie er max tussen zitten overdag?

Oh ik hoor haar al haha, ze heeft het goed getimed dit keer!

13. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    @ pooh : oke, ik maak me wat minder bezorgd. (wat een k-woord. bezorgt, bezorgd, ik ben bezorgd. nah ja, wat de f*ck, je snapt me wel :rolleyes: )

Zou het nuttig zijn om die nutriton te proberen? Ik geef de bv toch altijd met de fles...

14. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Ja ik vind dat vaak ook moeilijk hoor. ;) Je weet nooiit of je het echt goed doet ;) Dan maar ons gevoel volgen...

15. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    4 uurtjes vind ik wel de max. Hij doet dat sinds een paar dagen ook!
    Soms nog 3 uurtjes en soms wil hij sneller een slokje.

16. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Je zou het kunnen doen. De reden dat ik het niet doe is dat bij borstvoeding gooien beebjes vaak ook de voeding er uit die ze teveel hebben gekregen. Sam krijgt veel teveel binnen en dit gooit hij er uit. (dit weet ik doordat hij zoveel aankomt) Met nutriton kan dit niet en dat zou overgewicht stimuleren. Ik heb er op dit forum iets over gelezen. Er wordt geadviseerd nutriton altijd te gebruiken in overleg met een arts. je zou het eens kunnen overleggen! ;)

17. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk

Ze meldt zich wel als ze honger heeft. Ik maak dr niet wakker. Maar ik moet ook zeggen dat ze veel wakker is, dus als ze dan slaapt is het wel zo fijn om dr even te laten slapen.

18. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Ah, oke. Goeie!

19. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Overigens heb ik niet het idee dat ze echt teveel binnenkrijgt. Na de voeding direct komt er niet veel uit, als er al wat uitkomt. Maar overleg is idd wel een goeie.

20. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Stoer :thumup:

Deel Deze Pagina