Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    kinder onder zes maand worden NIET ingeënt, wel hun ouders

2. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @sabbe dat dacht ik ook. Toch schrijft zuurtje wat anders.

3. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Je hoeft me niet meteen aan te vallen hoor!!!

Maar dat van dat resistente klopt niet bij een gemuteerd virus. Want dan is het een ander virus. Hopelijk muteert dit virus dus niet, want dan hebben veel mensen niks aan de prik gehad, en kunnen we elk jaar opdraven voor alweer een nieuwe 'gevaarlijke' mutatie. En ik zei ook nergens iets over dat jij het had over de rest van het leven!!!

Waarom dacht je anders dat tamiflu niet helpt bij de gemuteerde versie van de mex.griep; omdat het een geheel andere soort griep geworden is dan.

Verder is aangetoond dat als je de milde vorm van de mex.griep krijgt, je een grotere kans hebt dat het minder ernstig verloopt te zijn, bij een gemuteerde versie. Maar bij het vaccin is dat NIET aangetoond. Ze hopen het, maar het is nog te nieuw omdat te weten.

De periode dat een griepvaccin zijn werk hoort te doen is ca. een half jaar ofzo. Je krijgt nl de prik zo kort mogelijk op het griepseizoen omdat hij niet zo lang werkt. De normale griepprik krijg je in okt omdat het seizoen in dec/jan begint. En aangeizen de mex.griepprik dezelfde basis heeft als de normale griepprik, lijkt het me dat dit ook voor de mex.griepprik geldt, tenzij hij dus nooit muteerd.

4. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Er zijn trouwens al 39 stammen:

5. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    @ Flientje:

Misschien legt dit het beter aan je uit, wat ik bedoelde. Bron is: Grieppandemie.nl / Home / Veelgestelde vragen

Dus niet een of andere onbetrouwbare site.

6. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    oeps dubbel

7. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Zo he...ik dacht dat de sprongen gedaan waren met 1,5 jaar....

Maar man man...wat een ander kind heb ik zeg...is het ineens bang voor gras en steentje...terwijl dat eerst het allerlekkerste was wat ze ongezien in haar mond kon proppen....

Eten is niet meer om op te eten...maar om mee te smijten het liefst tegen de muur waar je het bijna niet meer af krijgt...

Lief doen dat kennen we niet meer...nee een klap recht in je smoel kan je krijgen....

Als ze haar zin niet krijgt gaat ze heeeerlijk op de grond liggen...en duwt zichzelf achteruit...handig hoor een dweil/veger die vanzelf de vloer doet :p

En nu weer iets nieuws....al vanaf zondag wil ze niet meer in bed slapen! Ze ligt er 1,5 uur in....ik zeg...niet slapen is wel rusten...maximaal 1,5 uur. Dus netjes gewoon naar bedje...maar liggen zingen...schoppen tegen het bed....tralies eruit proberen te slopen...(gelukkig geen behang hier) slaapzak uitgescheurd door erin te gaan staan en dan springen....mama een hartverzakking gegeven door bijna uit bed te vallen...heel hard te gillen en dan ergens halverwege blijven hangen (aan de slaapzak).......En dus niet slapen!! Al paar dagen niet...ja net tegen het einde van de 1,5 uur ineens in slaap vallen voor een uurtje......of half uurtje....maar vandaag dus helemaal niet.

Pfft en dat zijn nog maar een paar dingetjes...want ineens is het zelluf doen overal!

Wil ineens mijn spijkerbroek niet meer aan...want daar zit een knoopje aan! En die krijg ik niet los om zelf mijn broek uit te trekken.

Lekker in haar blote kont rondrennen met mama erachteraan...want wil geen pamper meer aan!

In bad niet blijven zitten...maar lekker gaan staan...ondanks waarschuwingen...en nu al 4 keer te zijn gevallen op haar bolletje...

en compleet geen oren meer hebben!!!

Hmmmmz........blijft dit lang???

Hahahahaha

Groetjes,
    Miranda

8. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    miran ik zou het niet weten, heb ik geen ervaring mee

mg: ik dacht uit een brief begrepen te hebben dat ouders met kids jonger dan 6 maanden gevaccineerd worden
    heb het dus verkeerd getypt (kindjes zelf krijgen deze spuit dus niet)

9. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    twas sarcastisch/ironisch of hoe je het ook benoemd bedoeld.....;)

10. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    @Mgwc
    Haha heel herkenbaar.Bryan is nog niet zo extreem maar hij kan er ook wat van hoor.Ik herken het wel van de beidde dames en die beginnen nu ook weer opnieuw.

11. Arendskelk

Arendskelk Niet meer actief

Mgwc: Ghehehe, 't is wat hé. Hoe moeilijk het misschien is, je kindje laten ervaren om te vallen, moe te worden, koude billetjes te krijgen en trek hebben omdat er eten wordt weggegooid door haarzelf is echt het beste. Hoe drukker jij je erom maakt, hoe meer lol zij heeft. Aandacht, jeuhh! Dat slapen herken ik heel erg, hier ook eentje die tegen het voeteneind ligt aan te beuken en zijn bedje compleet aftuigt. Ik laat hem maar zijn gang gaan, want hij staat me stralend aan te kijken als ik "boos" zijn kamer inloop. Succes ermee hoor!

Even een vraag: geven jullie je kindje hetzelfde toetje als dat je zelf neemt? Dus pudding, ijs, vla, etc?

12. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Ja hoor al heel lang eet Justin hetzelfde toetje als ons.
    Hebben wij een cornetto ijsje,krijgt hij dat ook gewoon

13. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    @flientje
    bryan krijgt ook hetzelfde als ons.Maakt niet uit wat het is alleen yoghurt lust hij niet.

14. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    flientje ynse eet ook gewoon mee met ons hoor, dus ook de desserts (als we die al eens hebben)

15. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Wij eten geen toetjes. Althans bijna nooit na het eten.

16. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hier krijgt tim een toetje en soms een kinderding en soms eet hij mee maar wel elke dag .. is toch zuivel en aangezien tim geen melk lust en het het laatste van de dag is mag hij happen zo veel als hij wil !!

en ik ben net thuis van mijn werk .. heb bijgelezen en ben het helemaal kwijt ! sorry ben zoooo moe
    straks komt de loodgieter nog de afvoer is verstopt !!
    en ik ga echt bankhangen

17. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Hmm, klink wel erg heilig zo.
    Eet wel eens toetjes, maar dan gewoon midden op de dag, en niet na het eten. Samantha vindt ze er meestal niet lekker uit zien, of maakt na een proefhapje dat ze wegkomt.
    De ene keer dat ik milkshake heb bij het eten krijgt ze wel slokjes. Is ze gek op.

18. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @flientje ja hoor het zelfde toetje alleen geen ijs want dat lust hij niet.

@mgwc komt me wel heeeel erg bekent voor. Fabian heeft vanavond alweer op de gang gestaan.

@emma Fabian lust geen melk maar fruitmelk is hij gek op. Dus krijgt hij dat bij het brood.

Zo ik ga m'n bedje op zoeken. Tot morgen ladies

19. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Goeiemorgen!!

Vanaf hier ga ik er weer instappen en reageren dames...sorry dat het even wat minder was.

We hebben een goed ritme te pakken sinds dat ik ben gaan werken. Gelukkig zijn het maar 2 dagen werken en een dag is mijn mannetje thuis en de andere dag gaan ze naar mijn schoonmoeder.

Verder nog steeds druk aan het sporten en sonjabakker en inmiddels 14 kg afgevallen van 77 naar 63:)

Met de ukkies gaat ook alles goed. Ik en mannetje en sam laten ons wel enten voor de griep en bob mag er nog geen (vandaar dat wij wel gaan)

Iedereen een fijne dag!

Knuffel Pooh

20. Arendskelk

Arendskelk Niet meer actief

Goede morgen!

Ah kijk aan. Ik had laatst een gesprekje met een vriendinnetje hierover en zij vond dus dat kinderen tot 3 jaar enkel op yoghurt, naturelkwark en af en toe danoontje moesten kunnen. Maar ja, hier eten allebei de kinderen toet mee met ons. Ik zou het ook sneu vinden: iedereen een toetje, en de dreumes een bakje yoghurt...

Ik ga werken! Laatste ochtendje en dan weekend!!

Deel Deze Pagina