Goedemorgen meiden! @ Wic: thnx! @ Redone: dank meis! @ Divi: He meis! Dank voor je lieve woorden! Miekjeman heeft idd fijne collega's. En ja, hij kan wel naar de kazerne gaan, maar als er bijna niemand is dan houdt t al snel op natuurlijk. Rust nemen moet vanaf deze week wel weer lukken, afgelopen week lukte het natuurlijk niet. Hou t gewoon in de gaten en als ik t niet vertrouw dan bellen we gewoon de VK even op. mmmm, het zou goed mijn vader geweest kunnen zijn.. Of t was een chauffeur van ons, dat kan ook. Was t de blauw/witte auto? En weet je nog wat voor een trailer erachter zat? Als t van de Greenery was, dan was t een chauffeur. @ Emma: sjeeesss meis, wat een drama zeg voor je paps.. Wat super fijn dat hij flink heeft kunnen knuffelen met Tim en dat m dat zo goed doet! Dat is fijn om te weten! Hoop dat hij een beetje heeft kunnen slapen.. Ohh jij vanmorgen lekker vrij, heerlijk! Lekker genieten van je mannetje! Mel is idd vrij deze week en thuis. Bloeddruk was gestegen (onderdruk) naar 85. Icm met vocht wat ik vsthoudt en wat dagen achter elkaar hoofdpijn hebben is t een signaal wat ik in de gaten moet houden. Kan natuurlijk vanuit vorige week komen, maar ook wederom richting pre-eclampsie gaan. @ Boja: Meis, jeetje wat enorm zwaar zeg dat Nino nog zo vaak wakker wordt snachts! Das ook geen doen, normaal al niet, maar nu zeker niet.. Hij maakt t wel een beetje bont op deze manier.. Dikke knuffel voor jou!! @ Mili, Miliman en Nora: Jaaaa daar is hij dan!! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje Aaron! Ik hoop dat alles goed gaat met jullie en dat je lekker kunt gaan genieten van je welverdiende kraamtijd (zonder al teveel BI klachten..) Zo, ga nu wat rommelen in huis. Sinds gisteren staat t bed op klossen. Was wel weer ff wennen met in en uitstappen (zo hoog..) XX
emma ja ik ben druk met breien (dekentje voor een heel klein, lief en sterk prematuurtje) ik wil het zo vlug mogelijk af hebben zodat ik het naar haar ouders kan opsturen
@ emma & divi: hier alles zn gangetje zeg maar.... nou nu snel verder lunchen en dan Jamilia weer naar school!
@ Mili gefeliciteerd met jullie zoon!! Nu lekker uitrusten! @ Miekje gecondoleerd met het overlijden van ook nog eens je tante!! @ Emma wat heftig! Sterkte voor je papa! Voor de rest ga ik proberen er weer snel wat meer te zijn, maar het is even ontzettend druk! Knuffel voor jullie!
@Divi: nee, geen rotzooi ivm met uitbreken van de keuken. Die bestaat momenteel namelijk enkel uit losstaande kasten. Moeten we dus maar gewoon leegmaken en verplaatsen. Vloer en plafond waren al in orde. @Mili: Van harte gefeliciteerd met jullie zoontje Aaron! @inenten: zelf laat ik me donderdag inenten (risico-groep). Jana en eekjeman worden niet ingeent wegens geen risicogroep. Worden in NL de kinderen wel ingeënt dan?
Her worden alle kinderen van 6 maand t/m 4 jaar geënt baby's tot 6 maanden worden niet geënt,daarvan worden de ouders en evt. broertjes/zusjes geënt Verder zwangeren vanaf 4 maand geloof ik en alle mensen die binnen de risicigroep vallen.... Volgens mij was het zo......
Hey hier alles goed thnx! Ben ff hier niet geweest wel meegelezen.. Soms heb je dat he! Hoe gaat ie met jou dan?
hey hoe is het met jou? Gaat nu snel he nog ff en dan lekker je kleine in je armen.. Miekje en jij lopen bijna gelijk toch? Mss een paar weekjes verschil.. Leuk hoor straks hebben jullie lekker je kleine meid!! En dan heerlijk genieten..
Wat verschrikkelijk zeg.. Hoe gaat het met je vader? Ik kan me voorstellen dat hij erg overstuur is.. Wat lief dat Tim hem lekker heeft geknuffeld..
Hey Divi ja gaat beter met slapen af en toe is ze s'nachts nog wakker om daarna bij ons verder te slapen.. Zo lang ze nog wil slapen vind ik het goed al is dat soms bij ons.. Vannacht wel weer een hele nacht in d'r eigen bed.. Sinterklaas komt bij ons aankomende vrijdagavond aan.. Is vorig jaar voor het eerst sávonds geweest en blijkbaar beviel dat goed en nu weer.. En Tessa vond het op tv volgensmij niet bijzonder ze zegt wel piet maar verder kijkt ze er niet naar.. Hoe gaat het verder met jou?
Hey Wicjuh fijn dat je een gezellige week op cp hebt gehad jammer dat Faylinn niet zo lekker was maar gelukkig dat ze nu weer wat op is geknapt..
Wat vervelend voor je dat Nino veel wakker is s'nachts.. En je hebt je slaap wel hard nodig.. Knuff voor jou.. En wat gaaaaaaaaaaf een roze babykamer!!