hey meiden rustig hier ik ben er ook ff niet ben niet zo lekker .. ben ook thuis van mijn werk ! ben al zoooo lang aan het rondlopen met hoofdpijn nu trek ik het ff niet meer hopelijk alles goed met iedereen ??
Mogge, Meiden thnx voor de felicitaties..!! Hier gaat t wel. Megamoe vandaag.. Julen is lekker aan t spoken snachts, dus vermoeiend, ook al doet Miekjeman t meest. Die is vandaag weer aan t werk gegaan, zijn collega's komen terug uit Dld, dus kan hij ze opvangen en verder leiden als ze aankomen. Gisteren best drukke dag gehad, maar wel leuk. Vandaag maar ffies minder druk.. Emma: Meis, denk idd aan jezelf.. Die hoofdpijn is niet leuk en goed van je dat je thuis bent gebleven!! Hoop dat het inmiddels wat gezakt is! Mgwc: Nou die rotpil is mooi de deur weer uit. Nu hopen dat de clomid wat goeds doet!! Duim,duim.. Wat fijn dat de kleine meid al iets beter reageert op andere ondergronden. Idd als mama dan maar doorloopt wordt t kiezen voor d'r... (of achterblijven of mee met mama incl lopen over het 'enge'..) @ Eekje; een nieuwe keuken, leuk!! Wel foto's he..... @ Lolly: ahh ook al zo druk... rustig aan hoor, enne slaapt t bedje lekker?? Hoest met de kleine man?? @ DS: nog een paar nachtjes slapen en dan de echo!! @ Wic: Is Faylinn alweer opgeknapt? Ben je alweer terug in t 'werk-ritme'??? @ Boja: Hey wijffie, hoest met je? Fijn dat alles zo goed als af is.. Goed gevoel geeft dat he?! @ Divi: he meis, hoest bij jou? En met knappe Demi?? Hoest op je werk? Is de sfeer al beter?? @ de rest die ik nu vergeet.. sorry!
nou hier is het dubbel bagger tim is helaas ook ziek en flnk ook ! vannacht eerst een uur moeten troosten omdat hij zo lag te huilen hij is zo verkouden hij krijgt geen adem heeft verhoging en was nat van het zweet .. toen we dachten het gaat weer legde ik hem in bed en kotste hij alles onder .. dus weer van voor af aan begonnen ... en toen ik weer in mijn bed lag durfde ik niet te slapen omdat ik bang was dat hij weer zou overgeven dus ik kom niet echt tot rust zeg maar .. tim zou naar mijn ouders gaan maar mijn nichtje is daar ook en we willen haar niet besmeten dus zijn we samen ziek thuis.. ik duik ook snel mijn bed in hij slaapt nu net miekje wat goed dat M weer is begonnen met werken .. knap hoor en ook wat afleiding ! en hey doe jij eens rustig aan .. denk aan je bloeddruk he meis .. hopelijk slaapt julen vannacht ook weer wat beter
Hey meiden! Hier een wat hectische middag en avond. Faylinn rond vijf uur opgehaald van het KDV en in de auto naar huis heeft ze alles ondergespuugd. Verder niet ziek, dus thuis in bad en alles gepoetst, gegeten. En dat ging er ook allemaal weer uit. Ze is verder heel niet ziek, dus waar dit van kan zijn? Voor de ervaringsdeskundigen : ze is woensdag op het KDV flink gevallen op dr achterhoofd. Ze hebben dit gekoeld, ze heeft er verder geen last van gehad. Vanmorgen zagen we dat ze iets gespuugd had in bed vannacht; hebben we beiden niet gehoord. En nu, na een hele dag spelen en uitbundig doen alles eruit, 2x. Zou het iets met die val te maken kunnen hebben? Ondanks het feit dat er zo lang tussen zat, val en eerste keer spugen? @ miekje : Faylinn was naast neusverkouden en nog wat slijm, helemaal opgeknapt Lief dat je het vraagt. En nu ga ik (weer) bankhangen. Ben t megazat.
Hey! Beetje late reactie, maar kwam gister (of was het eergister??) niet meer op zsp en daarna niet meer online geweest. Weet het ook niet meer wat er precies in netwerk gezegd is, maar de voors wogen toch wel zwaarder dan de tegens zeg maar. Heb zelf de prik gehaald, dacht slim te zijn om hem in mn linker arm te zetten, maar dacht er niet bij na dat ik vaak op links slaap en dat doet dus wel pijn. Verder ook geen last, alleen een dikke rode plek, voelt beetje beurs zeg maar. Nino moet a.s. dinsdag in de rai, echt onhandig dat ze het daar doen
haha, inderdaad! en hij zei vandaag nog bij de vk dat hij de klossen wel zou halen en dan kunnen we ze er altijd op het laatste moment nog onder zetten als het wel nodig is. is toch binnen 5 minuten gepiept
ik snap het, maar volgens mij verschilt het ook per persoon en hoe je geprikt bent. mn moeder had bijvoorbeeld een veel grotere rode plek, maar geen verdikking wat ik weer wel had. mn vader had helemaal nergens last van en mn oma had ook een plek, maar geen pijn. ach ja... als ik niet op die arm lig en er niet op druk dan ik heb ik ook nergens last van
@wicjuh en emma, wat een ellende bij jullie heel veel beterschap! wicjuh, ik zou niet weten of het door die val zou komen. bij een hersenschudding moet je wel spugen, maar meestal niet zo laat daarna. @ de rest, dikke knuf voor iedereen, hoop dat we het allemaal snel wat minder druk hebben en wat vaker hier kunnen zijn
ik ben weer weg, morgenmiddag babyshower van een dinnetje die tweeling verwacht. leuk! misschien tot morgen!
Alles is goed. Hartje gehoord!!! Nu nog echo maandag. Angelsounds nog niet aangekomen , maar goed, heb hartje gehoord .
Goedemiddag meiden, @Wicjuh, Hoe hebben jullie het gehad op Centerparcs? Was het leuk? Zijn jullie er al uit of je Faylinn laat enten voor de MG? Hoe is het met Faylinn? Als je twijfeld voor wel of geen hersenschudding, zou ik ff de hap bellen. @Boja, Hoe is het met jou? Kan je het nog een beetje volhouden? En het kamertje voor Kleine Boja is helemaal klaar he? Ik ben benieuwd naar de foto's. Gaat met Nino ook alles goed? @Miekje, Hoe gaat het met jullie? Gaat het een beetje? EN hoe is het met Julen? En met kleine Miekje? Kan jij het nog een beetje volhouden? De auto die ik zag rijden was wit met blauw en de naam van jullie bedrijf stond zeg maar boven het voorraam. Er zat een trailer achter van Tanke. Volgens mij was het echt jullie bedrijf haha haha... maar ik weet niet of ik de naam hier mag vermelden. Nogmaals gefeliciteerd meid met het goede nieuws van je werk! Leuk zeg! @Eekje, Hoe is het met jullie? Staat de keuken? @Ds, HOe is het met jullie? En samantha? Slaapt ze al wat beter? Kijk, dat is nog eens leuk nieuws, dat je het hartje hebt horen kloppen..... Nu a.s. maandag de echo, succes meis! @Mgwc, Hoe was de echo gister? heeft de Clomid geholpen? @Emma, Nogmaals van harte beterschap voor jou en voor Tim! Een hele dikke knuf! ------------------------------------------------------------- Hier ook de brieven binnen gehad voor de Mexicaanse Griepprik. Wij laten Demi toch wel inenten. Ik zou het niet over mijn hart kunnen verkrijgen als ze het straks ineens toch krijgt en ze komt bijvoorbeeld in het ziekenhuis terecht..... Of nog erger.. maar daar wil ik helemaal niet aan denken. Dus we doen het toch maar. Vrijdag de 27e (overigens mijn verjaardag) mogen we komen tussen 16.30u - 17.00u in een grote sporthal even 25 minuten verderop...... Waar dat op slaat mag joost weten. Maar dan kon ik net zo goed bij mijn ouders in de woonplaats gaan. Wie laten de kindjes wel of niet enten? Gister is Demi kei en keihard gevallen. Zo met haar hoofdje op de plavuizen pfff..... Ze heeft 10 minuten bij me gelegen en binnen no-time zat er een verschrikkelijke grote bult op haar voorhoofd. Het leek wel een ei... O o o dat kind.... Ik had van, volgens mij was het Redone, in mijn achterhoofd onthouden dat als kindjes een bult hebben er boter op smeren. Bryan was toch ook zo hard gevallen toen een keer meis? Vanmorgen kwam ze uit bed en er was geen bult meer te zien, maar meer een rode/blauwe plek. Gister nog even naar de ikea geweest en heb toch een leuk tafeltje en 2 stoeltjes voor Demi gekocht. Helemaal geweldig. Vind het zelf ook helemaal leuk haha haha. A.s. vrijdag ben ik jarig en Diviman wist echt niet wat hij moest geven. Vanmorgen zegt ie, ga je mee shoppen Divi? HUH? jij shoppen? Ja voor jou, voor je verjaardag..... haha nou dat laat ik me geen 2e keer zeggen. Dus ben geslaagd voor super leuke kleren. En als klap op de vuurpijl... Diviman, Divi, en Demi en Divimama en Divipapa gingen even met z'n 5en lunchen. Ging Diviman ineens weg met Demi. Ik had in de winkel waar ik was geslaagd voor kleding een super gave jas gezien in cognac, maar hij was veel te duur en vond het veel te gek. Komt Diviman terug, met die JAS.......... Pffff echt gek is hij haha haha..... Maar wel hartstikke lief. Dus ik heb van Diviman en Demi mijn verjaardags cadeautje al gehad. Sinterklaas en de (modieuze) zwarte Pieten liepen ook nog in Dorp dus Demi was weer helemaal tevreden... Maar meiden, die zwarte pieten hadden echt gave pakken en jurkjes aan. Met allemaal felle kleurtjes. De haren van die pieten waren helemaal gaaf gedaan haha. De ene had 100 vlechten in haar haar, de andere had een kuif met vlechten, de andere had weer weet ik hoeveel speldjes erin zitten. Divi vond het zelf harstikke leuk. Voor de rest eigenlijk weinig nieuws uit huize Divi. Het is hier by the way erg rustig de laatste dagen?
@ Divi : CP was leuk! En gaat altijd zo snel he, zo'n vakantie Met Faylinn gaat het gewoon goed, net als gister eigenlijk. Ze heeft vandaag niet meer (of nog niet?) gespuugd. Maar goed, gister ging het ook gewoon goed met dr en spuugde ze wel. Ik twijfel over hersenschudding door die val, maar eigenlijk klopt het niet helemaal. Erg late reactie, ze is vrolijk en druk en goedlachs en eigenwijs en donderstenerig ... ik kijk het aan, hou dr gewoon goed in de gaten. Als het wel een hersenschudding was/is, kunnen ze er verder toch niks aan doen?
Schrikken joh, dat ze zo hard gevallen is! Had je er nou boter op gesmeerd? Hoe is ze verder, wel in goede doen?
Hey meis! Ja ze doen het overal in een grote hallen enzo. Ik moet helemaal naar de rai en dan verzoeken ze je ook nog met het openbaar vervoer te komen en het openbaar vervoer verzoekt iedereen zonder kinderwagens te komen.... ja ja, lekker handig weer. Maar we gaan maar braaf. Hoe is het nu met Demi? En wat fijn, 'mogen' shoppen voor je verjaardag, Diviman snapt waar vrouwen blij van worden En ik zie dat je tafeltje en stoeltje hebt gescoord bij ikea. Dezelfde als ik of toch andere?
Hey wijffie, Ja klopt helemaal hoor van de auto en de trailer!! Is idd bedrijf van mijn ouders! Zal vast een chauffeur geweest zijn, gok ik zo.. Paps zat in Spanje toen, en volgens mij niet met een Tanke trailer. Maar goed, dat verandert soms per week dus ja zeker weten wie er reed doe ik niet, hihi.. Met Miekje gaat t wel, al is t lastig om echt te begrijpen wat er allemaal gebeurt is in een week tijd. Dat heeft echt tijd nodig, om t allemaal te begrijpen en daarna nog een plekje te geven. Met Miekjeman gaat t redelijk, heeft goede en slechte dagen.. Julen is aan t spoken snachts op t moment, dus dat vreet aan ons beide energie.. Verder lijkt hij weer wat meer in een ritme te komen, Hij heeft natuurlijk ook drukke, rare weken meegemaakt die totaal niet lijken op een 'normale' week.. Met Miekjebeeb alles goed, is vaak nog flink beweegelijk.. Hele buik beweegt dan.... Verder probeer ik t rustig aan te doen, merk echt dat ik hoogzwanger ben qua energie etc..hihi.. Ben morgen dan alweer 37.4 weken zwanger.. Hey wat een leuke kado's heeft Divi gehad zeg! Heerlijk verwend! en Diviman weet idd wat Divivrouw leuk vindt!! Super dat je die jas gekregen hebt! En o o o, Demi een bult op d'r hoofdje. Wat fijn dat de boter heeft geholpen! Nu hopen dat t blauwe snel verdwijnt! Ze lijkt wel een beetje op tante Miekje, die had vroeger ook altijd van dat soort acties.. Dus hier ook zat foto's van mij met blauwe bulten op mijn hoofd....
@ DS: wat fijn dat je t hartje gevonden en gehoord hebt!! Nog 2 nachtjes slapen en dan mag je weer spieken naar je beeb!! Hoe slaan de medicijnen aan bij S, voor haar ontlasting?? @ Wic: Ja das wel een beetje vreemd?? Misschien heeft ze last van vlagen van hoofdpijn, waardoor ze alles eruit gooit op dat moment?? Geen idee verder hoor, maar een 'echte hersenschudding' , daar lijkt t idd niet echt op ivm de tijd die er tussen zit.. Aan de andere kant heeft ze wel een flinke klapper gemaakt.. Dus misschien met bepaalde druk/houdingen evt hoofdpijn waar ze misselijk van wordt?? @ Inenting: Julen moet idd naar een topsportcentrum in Almere Poort, waar dus HEEL Almere naartoe moet.. Hij moet maandag tussen 11-14uur. Gelukkig kon ik zijn KDV dag omzetten... Hoop dat hij er niet al te veel last van heeft..