Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    @ Boja: idd, als die klossen toch nog nodig zijn, staan ze er zo onder. Was hier ook zo geregeld.
    Hoe was de babyshower van je vriendin??

@ Emma: Hoest met jullie???? Is er verbetering? Of zijn jullie beide schatten nog ziek..?

@ Redone: Haiii, hoest bij jou?? en met de kiddies???

@ de rest: Joehoe...????

@ Lolly, nog druk aan t werk toch?? (dit weekend??)

2. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Ik ga deze week voor Samantha herhalingsrecept regelen. Tis bijna op nu, en ik denk dat ze zo weer terug bij af is, als ik nu zou stoppen. Ze krijgt nu elke dag een half zakje en heeft dan ca. 1x in de 2 dagen ontlasting. Ze roept er nog wel bij hoor... Afgelopen woensdag bij mijn schoonvader gepoept in haar luier. Maar wel in de huiskamer met schoonpaps, zwager, schoonzus en wij. Ik denk dat ze zich tien schaamde, want het was niet veel, en ze had meteen buikpijn. De rest kwamen gisteren en vandaag, en nu klaagt ze niet meer.

Vandaag liet ze merken dat ze een grote meid is. Ze wilde absoluut geen hand vasthouden bij het traplopen, en warempel, ze liep
    zo de trap op. En trots dat ze daarna keek :D.

Verder was ze baldadig. En kan al niet zoveel hebben door fie hormonsters, arm kind. Zelfs DSman's geduld raakte op. Peuterpuberteit is echt begonnen hier!

Vandaag kreeg ze een soort van duplotafel met krukje. Helemaal blij :). Nu wil ik ook nog zo'n leuke Ikea stoeltje haken voor haar. Is ze helemaal gek op...

Angelsounds kwam vandaag. Dus ben wezen hartenjagen. En gevonden :). Oh, en we zijn nu een PS3 rijker. Dus als iemand nog een XBox 360 wil met twee spellen. Pb me maar hoor :p.

3. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Mieke: wat ga je hard!

Boja: foto gemist. Of staat hij in je album? ( ben nu mobiel online)

Wic: fijn dat het al wat beter gaat.

Rest: vergeten.......

4. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
  5. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
  6. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
  7. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
  8. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    hoi hoi dames

@divi
    ja inderdaad dat was bryan die toen is gevallen en toen heb ik er boter op gedaan en een paar uur later was de ei weg.Het helpt echt.
    Hoe gaat het met jouw?En wat fijn dat je lekker mocht shoppen van Diviman,lief hoor

@emma
    jeetje zeg das niet fijn dat jij en Tim ziek zijn.Beterschap voor jullie beidden.

@DS
    wat leuk dat je het hartje hebt gehoord.Geniet er lekker van en de angelsounds heb je binnen dus kan je lekker luisteren.Heerlijk vond ik dat altijd.

@miekje
    nou nou al 37,4 dagen dat gaat snel.
    hoe gaat het verder met jouw meis en met M?Kunnen jullie de draad een beetje oppakken.

@mona,zuurtje,sabbe,eekje,lolly en de rest
    hoe gaat het bij jullie?

hier een gezellige dag/avond gehad.
    vanmiddag verjaardag van mijn mams en toen naar huis gewacht op de oppas en toen zijn manlief en ik lekker uit eten geweest en toen naar een feestje van iemand die 50 is geworden vandaag en toen naar de kroeg waar de prijsuitreiking was van de wagenbouw die we in september klaar hadden gemaakt.Toen hadden we de 1e en ereprijs al te pakken en nu ook de publikesprijs dus was dubbel feest vanavond.Maar kon het niet lang volhouden met mijn voet dus we zijn naar huis gegaan.
    morgenavond weer naar het werk toe.Als het zo door gaat met de voet dan blijf ik thuis en kunnen ze de pot op hahaha.
    Woensdag de mri ben erg benieuwd.
    Met bryan gaat het goed.Gisteren naar het cb geweest voor een groepsbijeenkomst en daarna heb ik hem nog even gewogen en meneer is 13 kilo schoon aan de haak.Begint al met 2 woord zinnen zoals papa hier,mama bal,mama zit.Kent zowat alle dierengeluiden alleen dat hoor je dus de hele dag.Hij heeft een boekje met dieren en dan elke keer het geluid nma doen van het dier.Wel erg leuk maar niet voor de hele dag en hij wil perse dat boekje hahahah.
    sorry een heel verhaal geworden zie ik.Slaap lekker en wie weet tot morgen

9. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Leuk Redone.
    Hier soms ook al twee woorden.
    Eten koken, papa eten. Weet nu ff geen andere voorbeelden.... Tis al laat...

10. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    goedemorgen

naat mooie foto's van piet justin

redone hier gaat het eigenlijk goed
    ben nog druk met het dekentje te breien, zit nu ongeveer halverwege
    nog even te gaan dus

en ik was al lang thuis gebleven met die pijn aan de voet hoor, ze konden al heel lang de hoogste boom in op het werk
    gezondheid gaat voor

miekje en boja heel veel sterkte met die allerlaatste loodjes
    jullie zijn er gewoon al bijna

en hier nog steeds niets, wordt nu wel eens tijd, begin een beetje ongeduldig te worden geloof ik

ds leuk hé die angelsound, had ik bij ynse ook al

rest ben ik kwijt

knuf voor iedereen

11. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hey lieve meiden

bedankt voor jullie beterschapswensen met tim gaat het al een stuk beter gelukkig maar want morgen moeten we ook voor die stomme prik ! hij is nog wel snot en snot verkouden en wat hangerig maar dat komt wel goed
    ik blijf echter maar last houden en helaas moet ik dit echt zelf uitzieken .. AB krijg ik er niet meer voor dat werkt gewoon niet maar rust wel en dat lukt niet zo met een klein ziek jongetje in huis
    buiten dat baal ik als een stekker ... had vandaag met dinnetje afgesproken en dat is dus ook niet door gegaan (!&_@$#&^!

12. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Haai meiden,

Ff berichtje van mij.

Bedankt voor de felicitaties!!!!!

Hier gaat alles goed. Aaron doet het prima en is al over zn geboortegewicht heen, haha nu al 3670 gram, bij geboorte 3590 ik heb wederom slagroom in mn tieten denk ik haha.
    Nora is stapelgek op haar broertje en zegt niets anders dan: Baby kijken en wil hem steeds kussen. Zoo lief!!!

De bevalling was zwaar, duurde lang voor de ontsluiting vorderde en had op het eind een snelle finish laatste 6 cm in 5 kwartier ofzo... En nu maar 10 minuten persen en toen was hij er. Pijnmedicatie voor mn bekken kwam te laat net als bij Nora had al bijna VO dus mocht geen ruggenprik meer. Pethidine gehad voor mn bekken 10 min voor de broote haha en dat spul werkt met 20 minuten tot een half uur hihi was dus high na de bevalling en het hechten hihi.

K zal proberen een foto in mn album te zetten...

Knuffff,
    Mili

@ Miekje: Jeetje meid lees nu net van het overlijden van je dierbaren..gecondoleerd....Knuff mij

13. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Goedenavond ladies,

Hier ben ik weer. Ik ben de laatste 2 weken erg druk geweest vandaar dat ik hier wat minder was. Ik heb nu lekker vakantie tot volgende week dinsdag dus zal ik hier weer wat meer te vinden zijn. Vanaf nu zal ik weer reageren op iedereen.

Morgen met Fabian de mg prik halen. Ik heb hem zelf vorige week woensdag gehad en heb er totaal geen last van gehad. Dus ik hoop dat Fabian er ook geen last van zal hebben.

Tot morgen

14. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Zo wat is het hier rustig zeg.
    Fabian heeft vanmorgen de mg prik gehad. Hij heeft bijna niet gehuild knap he!

Hoe is het verder met iedereen hier?

15. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    @milli
    he meis wat leuk dat je even een berichtje achter laat.Ben benieuwd naar Aaron.

@lolly
    het is idd weer rustig hier.
    Wat goed van Fabian dat hij bijna niet gehuild heeft.Bryan kan hem om kwart over 4 halen.

@nathalie
    leuke foto's van pietje justin.Hoe gaat het nu met hem en heeft hij nog veel last gehad dat de tandjes getrokken waren?

@boja en miekje
    hoe gaat het met de laatste loodjes meiden?

@emma
    hoe gaat het nu met jouw en Tim?
    Balen zeg dat je afspraak niet door kon gaan.

@all
    ik moet om half 4 bij de bedrijfsarts zijn en bryan krijgt de prik en om 5 uur hebben we een oudergesprek van sven op school.
    verder een drukke week,morgen ook 2 oudergesprekken woensdag de mri scan en donderdag is danielle jarig en vrijdag weer werken.Zaterdag komt sinterklaas in ons dorp waar ik al druk mee bezig ben hoe we die gaan inhalen.Ik zit in het bestuur dus we verzinnen altijd iets leuks.En zondag de meiden weer sporten dus druk druk druk.

16. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @redone jeetje ja dan heb je een druk programma deze week. Hoe gaat het nu met je voet?

17. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    niet zo goed,tegenwoordig best wel veel pijn

18. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Hier Alyssa ook al niet! Die heeft hem vanmorgen ook gehad en heeft geen kik gegeven....was echt ff trots toen ik het hoorde! (de papa was ermee gegaan omdat ik sollicitatiegesprek had)

19. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    toppie hoor van alyssa.Hoe ging je sollicitatiegesprek?Goed gevoel erover?

20. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    @Boja
    Hoe ging het bij jouw in de Rai met je mannetje?
    Ik zag foto's maar jeetje daar was ook een drukte zeg.

Deel Deze Pagina