hey meiden !! miekje hoe is het met je prachtige kids ?? gaat het goed met de pukkie's ! en met jezelf .. he bah dat M misschien weer op cursus moet .. die weet ook niet echt snel of hij echt vrij is of niet he ! en hij moet er nog wel ff voor jou en de kids zijn he kan je ff bijkomen ! knuffel redone hoe gaat het nu ? gaat het met de gips zuurtje super dat het weer beter gaat met ybe .. en hoe is het met je zelf ? en met het breien DS meis waar ben je ? alles goed met jou en je beeb ? en met Samantha ?? MCGW wat heb ik zitten duimen en nog ! hoe staat het nog geen ongi ! ow ow ik hoop het zo voor je en voor all een dikke knuf ik ben net thuis van mijn werk en ben moe want het was super druk ! maar wel gezellig en volgensmij is net een stukje verstandskies afgebroken .. doet geen pijn maar is wel scherp .. aaaaaaaaah ben zo bang voor de tandarts pff hoop dat ik er geen last van krijg ! en nu lekker bankhangen met de verwarming en kerstboom lekker aan
he jakkes ook al zo slecht slapen ! hoe is de nacht nu gegaan .. en wouw super zeg hij zal wel blij zijn met zijn auto !
goedemiddag meiden !! wat een drukte .. ai ai ik heb al 3 uur bij zitten lezen !! haha grappie maar heb al wel mijn huisje zalig schoon en de was gedaan en opgeruimd en bedden verschoond en tim naar oma gebracht die gaat logeren wij hebben een feestje vanavond !! en morgen naar een verjaardag dus druk druk iedereen een prettig weekeind
@emma Donderdagavond was het gelijk al weer mis. Huilen tranen met tuiten. Zoooo zielig. We hebben maar een lichthe aangedaan en toen wilde hij wel slapen. Gisteren geen last gehad. Net bij het naar bed huilde hij wel eventje maar dat was zo over. Fijn dat je huis weer schoon is. Hoe gaat het met Tim? Is hij druk met zijn garage bezig? @zuurtje middag alles goed? @mgwc en en en...... heb je al getest? @mona hoe gaat het bij jullie? Met Tessa alles goed? @sabbe bij jullie ook alles goed? Net een was gedraaid en het bed verschoond en straks werken tot 23.00. doeii
goedeavond @Lolly Balen zeg dat Fabian opeens zo doet met slapen.Hoop dat het komende nacht weer goed gaat. @Emma He hallo meis.Wat een mooie boom hebben jullie.Toppie van Per hoor dat hij dat gedaan heeft. @Mgwc Hoe gaat het bij jouw?En EN en? @Sabbe Hoe gaat het bij jullie? @Zuurtje Hoe is het met Ybe?Is hij weer zo goed als opgeknapt? @Divi,Mamanona,Flientje,MamavanJordy,Wicjuh,DS,Mona,Eekje en degene die ik vergeet Waar zijn jullie en hoe gaat het met jullie? @Miekje En is er al duidelijkheid ivm M en zijn cursus? Hoe gaat het met je zoon en dochter?Lekker genieten natuurlijk. @All Hier alles oke.Bryan is nu wel flink aan het uitdagen hahaha. Ik heb sinds vandaag geen pijn meer aan mijn voet.Hoop dat dat zo door gaat. Moet wel op het werk verschijnen.Gisteren een gesprek gehad met teamleider want moet volgende week 5 dagen heen,nou dat trek ik niet en nu mag ik dinsdag en zaterdag thuisblijven.Werk van half 11 tot een uur of 3.Voornamelijk bij de mensen zitten en buro werk.
en hoe is het nu met fabian ?? gaat het goed ? misschien toch beetje bang van het donker .. arm manneke en jaja hij heeft het maar druk met zijn speelgoed ! zo leuk dat zpelen
hey wat super dat je geen pijn hebt !! toch mooi niet voor niks dat gips ! en goed dat je niet full time gaat werken dat is toch geen doen en je man blijft ook rijden zo .. en ow ow is bryan aan het boeven ? toch wel op een lieve manier hoop ik
nou morgen weer op de 2e prik ... balen hoor en hoop dat hij er weer geen last van gaat krijgen ! tim ligt al op bed die heeft niet geslapen vanmiddag we hadden een verjaardag en in de auto terug wou hij lekker gezellig rondkijken .. hij viel om van de slaap hihi !
hihi emma, hier ligt alysse er ook al in...ze was vanmorgen laat wakker doordat het gisteren laat was geworden...en ze wou geen slaapje meer doen...zelfs niet om 3 uur....tsjah en daarna vond ik het te laat worden want dan wil ze weer niet bedtijd naar bed....maar ze viel gewoon om nu...was sjaggie en aan het mopperen dus maar naar bed gedaan... Oh en testje...gisteren gedaan was kei negatief....ben vandaag ook wat bruin aan het verliezen en de krampen in mijn buik zijn wat verplaatst...ze zitten lager...ben ook sjaggie erbij en de dag begon met hoofdpijn...dus denk zelf einde oefening....en wachten op de zondvloed.... Ach nieuwe ronde nieuwe kansen.....al wil ik wel dat het nu eindelijk komt hoor die ongi!!
Hier ook de 2e prik morgen.Ik moet zelf morgenvroeg en Bryan morgenmiddag. Hier gaat bryan net op bed,vanmiddag waren we weg en hij wou ook liever ronddkijken in de auto dan slapen.Maar hij was nog niet echt moe moet ik zeggen en ze gaan nu met zijn vieren naar bed.
Oke das jammer maar inderdaad nieuwe ronde nieuwe kansen.Hoop dat het toch wegblijft en anders dat je maar gauw ongi word dat je weer gauw verder kan. Dus alyssa ook druk aan het mopperen en sjaggie zijn.Niks aan.Maar dan maar mooi op bed dan zijn ze morgen weer te genieten
hai ja hoor hier is alles goed hoor vandaag nog 1x progesteron steken en morgen en dinsdag nog 2x en dan is het afwachten of het een rode of roze kerst word ik hoop op een roze uiteraard na 16 maanden we zullen zien miran jammer dat je ongi gaat worden maar nieuwe ronde nieuwe kansen ynse heeft de laatste dagen ook graag wat extra licht ipv volledig donkere kamer ga denk ik eens kijken voor een mooi lampje waar je de batterij van kan opladen en dat ze overal mee naartoe kan nemen ybe heeft van zijn meter enkele jaren terug zo een spookje van ikea gehad zag dat ze ze dit jaar weer hebben zijn er nog meer kids die geen slaapje meer doen overdag? bij ynse gebeurt het wel vaker (bijna iedere dag) dat ze niet meer slaapt overdag
Kom ook weer eens mijn snufferd laten zien Gaat niet echt lekker hier...... *Justin slaapt al weken niet meer,zowel 's nachts als 's middags niet meer *Slaapt dus al weken tussen ons in,in ons bed *Afgelopen Woensdag kreeg Justin buikgriep(overgeven en diarree) *Donderdag Max(idem) *Vrijdag Jamie en mama(idem) *Vrijdagnacht Michelle(idem) *Gisternacht opnieuw Justin,in mijn bed....dus papa en mama en Justin eruit en bed verschonen(allemaal kots tussen 2 matrassen in) Alleen papa nog niets Voor de rest ben ik moe,maar ja wat wil je als je je kind al een week of 4 tussen je in hebt slapen .............,maar ja......... Het mannetje is zo gek op Elmo,zijn Elmo knuffel gaat overal mee naar toe. Elmo is alles voor hem! Heb net via MP nieuwe Elmo schoenen gevonden. Geld overgemaakt en hopelijk word ik niet bedonderd en kan ik deze mooie Elmo schoenen met lichtjes aan de zijkant van de zool onder de kerstboom leggen voor hem. Mannetje heeft al zoveel ellende gehad en hij verdiend deze mooie schoenen! Volgens mij wil hij ze niet aan,maar er mee spelen Bekijk bijlage 35990
@mgwc balen hoor. Ik hoop dat het de volgende wel raak mag zijn. @emma het gaat nu beter met Fabian hij heeft nu nachtlampje en de laatste 2 nachten gaat het nu goed. Lekker joh dat Tim zo goed kan spelen. Heerlijk om naar te kijken he! Hier morgen ook de tweede prik halen. Ben benieuwd. @zuurtje Fabian slaapt nog steeds 's middags en volgens mij blijft hij dat ook nog wel een tijdje doen. Hij slaapt nu meestal nog zo'n 2,5 a 3 uur! @nathalie jeetje wat een ziekenboeg bij jullie thuis. En Justin wil niet meer in zijn eigen bedje slapen? Lijkt me erg vermoeiend voor jullie. Hopelijk is het een fase en is het snel weer over. Dan komen jullie zelf ook weer wat meer aan jullie rust toe. Wat een leuke schoenen echt geweldig hij vind ze vast erg leuk.
Mogge meiden, Hier een brakke nacht en een vroege ochtend... @ Lolly: wat fijn dat een nachtlampje de uitkomst is voor Fabian om weer lekker te gaan slapen! @ Emma: Jep, wij mogen ook vandaag voor prik nr 2.. Moet wel zeggen dat de ' ophef' over de M-griep nu ineens weer over is.. Geen idee hoe t griepseizoen verloopt hoor, maar vind t wel opvallend. Hoe is je weekend geweest?? @ Redone: kijk.. Nu je verplicht moet rusten lijkt t dan toch de goede kant op te gaan met je voetje/been.. Das mooi! En idd je werkgever mag best blij zijn, dat je zelfs nu nog kan komen werken.. @ Mgwc: Wat balen zeg!!!! Maar mijn duimen blijven gewoon voor je draaien... @ Zuurtje: Hoest met de nieuwe hobby? Is heel zuurtje-fam al voorzien van eigengemaakte sjaals/mutsen etc?? hihi.. @ Naat: wat naar zeg al die zieke kids.. Knuff. @ All: hier vandaag dus de 2e prik halen tussen 11 en 14 (fijn zo rond etens- en slaaptijd..) Helaas is nog niet duidelijk of Miekjeman de cursus toegewezen krijgt... Dus hij is nu aan t werk. Kans is dus aanwezig dat hij deze week moet werken en dan alsnog te horen krijgt dat de cursus (= 1ste week van januari) alsnog doorgaat, en hij dus niet de geplande 3 maar 2 weken vakantie heeft.. Maar goed, we wachten wel weer af.. Kraambezoek: we hebben best al wat bezoek gehad, maar wel gedosseerd gelukkig. Jaeda is flink verwend! Fijne dag allemaal!
hey miekje nee niet iedereen is voorzien ybe en ynse hebben beide een sjaal heb voor een popje van ybe een trui en een sjaal gebreid voor zelfde soort poje (maar dan van mijn 2 jarig neefje)heb ik voor zijn kerst 2 truitjes en 2 sjaaltjes gebreid voor een prematuurtje heb ik een dekentje gebreid en ik ben met 2 truien voor ybe en ynse bezig nu alleen valt die van ynse wat groot uit dus daar heeft ze binnen een jaar of 2 pas iets aan (er zit roze in anders had ik hem nog voor ybe kunnen verder maken) maar geen nood ik heb wol genoeg dus kan na deze 2 denk ik nog een trui of 8 breien denk ik
hey meiden pfff ik zweet en bibber wat af hier vrijdag is een stuk van mijn verstandskies afgebroken .. ik heb vanmorgen gebeld en moet morgen om 2.45 mijn kies laten trekken en ik ben zooooooooooo bang ik moet er van janken en slaap er niet van ! super dat ik er morgen tussen mag hierna gaan ze dicht voor vakantie en was het volgend jaar geworden .. en ik heb een kanjer van een tandarts maar de angst blijft pff nog een nacht en weg met het probleem ! al heb ik dan nog 3 van die stomme kiezen miekje wij moeten eigenlijk om 2 uur voor de prik maar ik ga om 3 uur tim eerst ff slapen anders is hij sjaggie de hele dag en was je nacht niet goed gegaan ? slaapt je prachtig meissie nog niet door ? en hmmm wat vervelend van M en zijn werk dat hij het allemaal niet zo goed weet elke keer .. ik hoop dat hij gewoon lekker bij jullie is hoor zuurtje ik wil wel een mooie sjaal hihi ! en idd iedereen lekker warm met dit koude weer .. brr ik ga zo maar de auto afkrabben voor de boodschappen lolly wat super dt hij met een lampje aan wel beter kan slapen ! dan maar een lampje toch ! en heb je nog veel gewerkt van het weekeind ? ben je nu zeker lekker vrij ! nathalie beterschap en leuke schoenen !!