hey meis wat super balen !! ik hoop het zo voor je .. en ook voor zuurtje natuurlijk is je ongi er al ? en tim heeft super geslapen en is nu weer vrolijk ! alyssa ook ?
nou jullie ook weer succes met de prik !! ga je zelf ? met je voetje in de gips ? is de pijn nog weg ? en haha alle 4 tegelijk naar bed dat is lekker
goeiemorgen!!! Alles kits hier? Hier alles prima hoor Vaknatie komt eraan hè, zal er dus nog minder zijn als nu Mannetje is ook twee weken lekker thuis en heel z'n familie komt met kerstavond naar hier dus druk druk. Ik mag lekker koken voor 19 personen Wij gaan vanaf maart wss voor nog een kleintje Fijne dag all!! Grts
jaja zeker genieten en ach, we hebben nog plaats in ons hart en in ons huis en onze auto... En 't was m'n ventje die het voorstelde, dus ik zeg niet neen
ja zeg wel, 19 vind ik best veel. En er zijn hapjes, dan voorgerecht en dan hoofdgerecht. Dessert maak ik niet zelf, zo al werk genoeg
Zo, Onze kanjer was weer super tijdens het prikken.. Geen kik, niks, noppes, dus ik is weer super trots op m!! Sabbe: Wat leuk, jullie gaan voor een 5e!! Enne sterkte, koken voor 19 man!! Zuurtje: zo je bent er maar druk mee zeg! Maar wel leuk dat t zo goed gaat met breien! En ook voor jou hopen we dat het een roze kerst wordt en niet een rode... Emma/Redone en alle andere kindjes die geprikt zijn vandaag: Hoest gegaan??? Zo ga nu Jaeda eten geven...
@Miekje Bryan heeft 1 krimp gegeven toen de prik in de arm kwam maar even later was hij stil.Manlief is meegeweest want ik zat op dat moment bij de bedrijfsarts.Tot nu toe heeft hij geen last. Toppie van Julen.Hoe gaat het met Jaeda?Lekker genieten zeker?
hier ook een stoere bink !! en als dank voor de dames nog een dikke kus ook haha vond wel dat het niet druk was .. en op tv zeiden ze dat ook wat een knappe super kids hebben we toch he !!
Ahhh kijk onze maart kindjes het eens goed doen met de prikken!! Wat stoer zijn ze toch!! Redone: en hoe was t bij de bedrijfsarts?? En die Bryan, stoere kerel! Emma: Hier werd iedereen gedag gezegd, hij zwaaide werkelijk naar iedereen.. hihi Qua drukte was t hier ong hetzelfde. Maar geen idee of t echt zo was, ik zie natuurlijk alleen t moment dat ik daar ben hoeveel mensen/kinderen er zijn. Enne, heb je mijn tip nog gelezen op je WWW op hyves?? Mgwc: Stoere meid heb je toch!! Vast net zo stoer als d'r mama. Jaeda heeft net gegeten en ligt nu wat te sputteren in bed.. (ga haar zo halen, en lekker met haar knuffelen..) Ze doet t prima! Ze drinkt nu 6 keer 90cc + 3 schepjes voeding. Ze laat gemiddeld 4 uur tussen de voedingen en slaapt best veel.. natuurlijk ook wel wat last van krampjes, maar vooralsnog lijkt t erop dat er zich (nog) geen KMA ontwikkelt... Dat zou erg fijn zijn, als haar dat bespaart blijft.. Nou ik ga d'r nu halen, kan ze fijn bij mama zijn!
@Miekje De bedrijfsarts gaf me groot gelijk dat ik in het gips zit.Ook vond hij het goed dat ik aan had gegeven dat ik deze week geen vijf dagen naar het werk kon.Hij zei dat ik als het gips eraf kwam wel een aantal dagen nodig had om weer goed te functioneren.Moet 11 januari weer heen en dan bekijken we weer hoe en wat. En ben je lekker aan het knuffelen?We hebben idd een goed stel kids die maart kids. Oh ja hier vanavond ruzie aan tafel tussen manon en sven zegt bryan opeens hou op.Haha ik vroeg wat zei je zegt hij hou op.Nou ik wist niet wat ik hoorde.
Goededag! Even een teken van leven . Ook vanuit mijn buik. Hihi. Gister een Elmopop voor S. gekocht. Net nieuw en binnen 1 minuut krabt ze per ongeluk zijn oog uit met haar tandjes! Wat nu? Met een edding lukt niet, materiaal plastic is te glad. Ze was zelf flink geschrokken en roept nu steeds dat Elmo au heeft. Ze wilde hem niet een meer vasthouden. Advies van dsman was weggooien .