erg leuk wat je gekocht heb..... ik heb ze niet noig,ik doe dadelijk de fles ..... en wat die bevallingsprogramma's betreft.... zefs ik heb er genoeg van hihihihihi nou ik ga ff verder met wachten ,ga ondertussen nog maar weer wat doen..... beetje afwassen enzo ( kapotte vaatwasser,kan dr ook wel bij ) beetje stofzuigen met harige hond en ja het gaat allemaal nog heeel soepel hoor ben om 4 uur wel klaar en kan dan eten gaan maken hebben jullie in ieder geval geen gezeur meer tot die tijd van een zwangere miep
@emma hier ookdurf mezelf bynaniet uit te kleden as me vriend erbij is door die blubber buik verder ga ikweer me ramen zemen was al op de helft hahahah ik ga weer voor de pil en condoom in begin ook he tot zeker weet da pil weer veilig ze werk doet @natasja me neef had er 5jaar over gedaan om kindje te krijgen ze dachten ook oh zal niet zo vaart lopen 1e kwam januari 2e november dus zou wel maatregel treffe as je nu nog geen 2e wilt haahah
ik zal je gezeur missen meid.... ik ben helemaal content met mijn bestelling...en nu maar wachten tot het arriveert....
@ Beccaatje wauw mooie lingerie! Ik zal strakjes dara ook eens gaan kijken! @ Emma hier ook een echte flubberbuik en die heupen ik kan ze gewoon echt vastpakken. Moet echt nog 18 van de 30 af, maar gelukkig heb ik er geen dipje van...vooral als ik naar ons mannetje kijk, maar wil er nu na bijna 2 maandjes wel aan gaan werken! Anticonceptie nog niks hier. Wel met condoom gaan we het doen, want als we voor een tweede willen gaan wil ik er niet teveel tijd tussen hebben zitten! Maar zijn er nog niet voor 100% uit Vanmorgen op consultatiebureau geweest! Alles goed en Sam was op 12 dagen tijd 520 gr gegroeid naar 4470 gr! We hebben ook gehoord dat Sam er wel aan toe is als hij wakker is na de voeding om even te leren alleen te zijn in de box en daar af en toe op buik of rug in te liggen/spelen. Ook als hij na de voeding erg wakker is mag hij er gerust uit blijven, tenzij hij gaat gapen. Doordat Sam te vroeg was was het eerst belangrijk dat hij zoveel mogelijk sliep. Maar nu maar weer even omschakelen! (natuurlijk is slapen nog erg belangrijk)
Als het kindje wakker is kun je 'm best even laten spelen...als je maar goed oplet op signalen dat ie moe wordt, anders krijg je een oververmoeid kind en da's niet leuk.
@nona: dan doe jij toch lekker de slip kopen? Ik ben benieuwd hoe laat de postbode hier langskomt, met mijn bandje....
hahaha ja wie weet ga ik dat doen..... ik hoop voor je dat ie snel komt! heb de afwas al klaar...... snel heh nu ff pauze,is echt zo nodig ! dan maar aan de stofstof & zuigzuig ale: doehoegggg
haha....bevallingsprogramma's wat zijn dat? Ik moet er echt niet aan denken! Helaas kwam bij mij de striae met 35 weken opzetten, en dan bedoel ik niet weinig..... Heb wel een beetje van, ach heb een wondermooi kindje en die heb ik wel gedragen! Het neemt allemaal na verloop van tijd best wel weer een beetje af en je buikje kwijtraken, dat kost gewoon tijd!
hihi ja is ook wel zo. Maar goed, denk niet dat het zaad ineens veel beter is geworden. Ik heb een ks gehad, dus mag voorlopig ook niet zwanger worden, dus we moeten maar voorzichtig doen. Condooms? brrrr hahahahah Pil wil ik niet meer.
ghehehe dat hebben veel mama's geloof ik als ik zo op het forum lees. mamanona, lekker blijven "zeuren" hoor! we kletsen je er wel doorheen!
nona, jij bevalt gewoon vandaaag van 10 tot 11. Niet eerder, kun je ook grey's anatomy bekijken zou het wat uitmaken, wie van de twee zich laat steriliseren?
eeeh weet ik niet. Volgens mij is het bij de man makkelijker weer te fixen mocht dat nodig zijn hhahaha
ik heb gegoogled! - het is makkelijker uit te voeren bij de man (poliklinisch) - bij de man minder risico op complicaties maar...bij herstel is de kans op succes weer groter bij de vrouw... we gaan het maar eens bespreken of zo.
mij hebben ze toen gezegt minimaal een half jaar niet proberen om zwanger te worden..... heb ik me toen netjes aan gehouden,was met 10 maanden alweer zwanger.. (voor mijn doen heel snel) helaas is dit misgegaan... zal er ook aan liggen hoe snel je geneest denk ik hoor.... nou ik ga nu maar ,na mn bitterlemon break , even stofzuigen....
middag allemaal hier zijn ze jesse komen wegen 3.800. de verpleegster vond hem weinig aangekomen, 120 gram op tien dagen, maar ik lees hier van kindjes die nog minder bijkomen, dus zal wel goed zitten. gehoortest was ook prima. buik hier valt wel mee. nog niet plat natuurlijk, maar bij m'n vorige twee duurde dat ook een maand of twee. benieuwd of het nu ook lukt? Ik moet alleszins nog vijf kilo kwijt en was er 18 bij. ben ook niet tevreden met m'n lijf nu hoor. heb voor t eerst ook enkele striemen gekregen bah. maar goed. trekt wel weer weg en je hebt er iets moois voor in de plaats toch. grts allemaal