nee mee terug gaan...kinderspeelgoed mag niet stuk gaan...krijg je waarschijnlijk of een nieuwe of iets anders..... Ik zou het gewoon doen hoor! Hier ook met een draai en ballen pretpark met ballen...zaten bakjes aan die ronddraaiden...een trek van Alyssa en ze had ze in haar hand...was afgebroken....ik keek op de doos...was voor kindjes van 6 maanden tot 2,5 jaar...en ze was toen net 1 jaar geweest! Ben terug gegaan en waren meer klachten over gekomen....mocht dus iets anders uitzoeken...zelfs toen ik de bon niet had (was kadotje) Wel zielig dat ze er nu bang van is.....
laat het ons hopen miran ben er kapot van vooral omdat ik alweer 3 posi testen had maar blijkbaar mag ik alleen de digitale en bloedtest vertrouwen iedereen heeft altijd hcg in zijn bloed maar op de 1 of andere manier heb ikdoor mijn overgewicht meer in mijn bloed die de testen posi doen uitslaan geen streepjestesten dus meer voor mij z&al een dure grap worden
ach hoe vervelend zuurtje. Laten we hopen dat 2010 een heel vruchtbaar jaar wordt hè Amaai, jullie kindjes allemaal zo flink voor de prik. Dat zou ik met Jesse niet moeten proberen ze, die heeft al schrik van de weegschaal. En als ik met Laissje bij de dokter moet, is het Jesse die heel de buurt bijeen krijst...
@Emma Hoe is het gegaan bij de tandarts?Heb je een mooi muziekje opgezet?Hoop dat het je mee is gevallen. Hier een erg verkouden mannetje.Vannacht heeft hij tot half 3 gehoest en vanmorgen ging hij vrolijk verder.De hele dag hoest hij door.En al een heleboel snottebellen weggehaald.
Hey hier ook ff snel een berichtje van mij.. Tessa ook hele hoge koorts tís zelfs 40.5 geweest.. Vandaag gaat het iets beter maar vanaf zaterdag hoge koorts.. Zondagmorgen de dokter ook gebeld ze zat helemaal onder de grote rode vlekken met witte bulten erop net of ze in de brandnetels had gestaan zo zielig.. Waarschijnlijk netelroos en de assistente zei ook het kan zo weer weg gaan en zo weer op komen nou dat gebeurde ook was het op haar voet weg zaten haar benen er weer onder ook haar gezichtje en handjes.. Gelukkig was alles na een dag weg.. Maar gistermorgen haalde ik haar uit bed en had ze al 39.4.. En dan moet de dag nog beginnen dus ben gistermorgen naar de dokter geweest.. Een beginnende oorontsteking.. Nu neusdruppels meegekregen en moet paracetamol geven.. Hopelijk knapt ze snel op.. Maar vandaag gaat het tot nu toe een stukje beter..
Ze komt net uit bed.. Temp 40.1 en ik dacht nog wel dat het beter ging.. Ik had haar wel een zetpil gegeven maar kort daarna had ze gepoept dus die heeft zijn werk niet kunnen doen denk ik..
Ik vind het ook niets hoor en koorts vind ik altijd zo eng.. Ik hou haar goed in de gaten en anders bel ik zo weer hoor..
Je hebt gelijk hoor.Op zich vind ik koorts wel meevallen maar als het boven de 40 komt dan vind ik dat wel extreem.
hey meiden !! bedankt voor jullie meeleven .. ik ben zooo bang van de tandarts maar was erg dapper haha heb gelijk 2 kiezen laten trekken zo hoef ik hierna nog maar een keer he ! het was zo voorbij en ik had echt hele rechte wortels dus ze lagen er zo uit ik bloed nog wel en mijn halve mond is nog gevoelloos maar dat komt wel weer goed hoop dat ik niet te veel pijn krijg zuurtje meis shit zeg voor je ! bah bah en dat met posi testen DS dat is niet goed hoor gewoon terug gaan waar je het gekocht hebt krijg je zo een nieuwe ! miekje en redone heb idd mp3 aangezet maar binnen 30 sec lagen ze er alle twee uit haha hij stond nog maar net aan all knuf sorry als ik iemand ben vergeten maar ga weer bankhangen
emma ik wacht nog steeds op mijn antwoord of heb je mijn vraag niet gezien daarom nog maar eens sjaal:welke kleur, hoelang en hoe breed
He meiden, Vlieg ook weer eens langs. Morgen de mex. prik halen weer. Alleen zal Yannick hem niet krijgen denk ik want die had net 40,5 graad koorts. Met Evi moeten we dadelijk even naar de huisartsenpost. De arts vond het toch beter dat we even kwamen. Ze heeft ook bijna koorts, 37,8 drinken gaat wat minder, al sinds vrijdag ontroostbaar huilen en ze heeft een schimmeltje op haar billen waar ik zalf voor gekregen had. Maar het lijkt juist erger te worden en ze zijn nu kapot de plekjes.
jeetje das niet zo mooi. Laat je nog even weten wat de huisartsenpost heeft gezegd? Beterschap met Evi en Yannick
Lieve meiden, Even laten weten dat ik wel aan jullie denk! Mijn goede voornemen voor het nieuwe jaar is wat meer tijd voor jullie vrij maken... Hier gaat alles goed met de mannetjes. Echt super genieten! Hele dikke knuffel Pooh Voor jullie allemaal:
Ja idd dat vind ik ook hoor.. Ik ben vanmiddag toch nog bij de h.a. geweest ik had gebeld en mocht gelijk komen.. Ik moet het toch morgen en donderdag even aanzien.. Of het moet morgen weer zo hoog zijn dan mag ik bellen en dan kan ik antibiotica ophalen..