wij zijn net gebeld door school,de kids zijn vrij morgen.Dus die hebben vanmorgen al vakantie gekregen hahah.
geef mee eens zijn hoofdomtrek en de kleuren van zijn sjaals heb nog nooit een muts gemaakt maar wil het wel eens proberen
ach, arme tim..hij was er echt niet blij mee....pfft ik kreeg die van mij echt niet meer mee naar binnen...ze was kei koud!! Maar gewoon doorgaan hihi
Ohhhh Mister T zo aan t huilen voor/van de sneeuw! Das echt niet leuk voor m... Enne, grote M heeft 3 weken vakantie.... yeah!!! De cursus is nog onbekend, maar aangezien grote M zelf moet 'intekenen' of zoiets (en dat kan alleen maar als ie aan t werk is en daar komt ie nu dus 3 weken niet...) Met Jaeda gaat t wederom toch niet lekker... Meisje is helemaal over de toeren, huilen van de pijn met tranen erbij.. Mams hier dus ook met tranen...(en dit is niet de eerste keer vandaag) Gelukkig is Miekjeman morgen dus ook vrij en gaan we samen naar t CB. Denken samen dat ze toch niet goed reageert op de melk, en dat ze last heeft van terugkomende melk.. Kortom, ik onzeker en weet gewoon even niet wat er nu aan de hand is, en of het dus normaal is.. Maar het voelt iig niet als normaal...
dan ga ik toch voor een lekkere warme tante zuurtje sjaal hihi maar echt alleen als je er tijd voor hebt he ! en een mooie bruine staat goed bij zijn jas en schoenen
hey meissie wat ontzettend vervelend voor Jaeda ... en wat super vervelend dat je jezelf zo onzeker voelt je bent juist zo'n kanjer van een moeder .. idd morgen eens na gaan vragen .. en tot die tijd veel met haar knuffelen gelukkig dat M ook vrij is de komende tijd ! kun je er even samen achteraan voor je meissie dikke knuf !
hier hebben we het getest en hij was echt niet zo onder de indruk. scheelt misschien wel dat het hier ook alweer grotendeels verdwenen was in de straat. is tessa nog buiten geweest?
dank! helaas liep het niet helemaal volgens plan en heeft ie dus alleen de sneeuw hier in de straat gezien. we zouden nog ergens anders heen gaan maar kregen een aanrijding. zit je lekker op te wachten met 40 weken zwanger! gelukkig viel de klap reuze mee omdat we de sukkel nog probeerden te ontwijken (wij reden gewoon rechtdoor en hij kwam van links en had ook nog eens haaientanden op zn weg, dus die zat echt gewoon niet op te letten)
Ojeetje, niet zo onzeker zijn hoor meis! (zeg ik nu hihi). Nino heeft ook onwijs last van krampjes gehad, dan zijn ze helemaal hysterisch en ontroostbaar en kan wel weken duren. Die darmpjes zijn gewoon nog niets gewend en moeten sowieso aan die koemelk wennen eerst. Hoop dat het dus 'normale' krampen zijn.
ah wat leuk dat ze de sneeuw zo geweldig vond! nino slaapt gelukkig wel nog overdag, ongeveer 1,5u. soms een uurtje. ik heb alleen wel het idee dat als hij s nachts beter zou slapen dat hij dat slaapje overdag ook over niet al te lange tijd gaat skippen. hoe slaapt ze verder?
Ach, die Mr T, bang voor de sneew. Arme pofke! Wat vervelend dat je nog niet helemaal opgeknapt bent zeg Ik had vanochtend wat getypt over Nino z'n nachten, maar had dat weer weggehaald uit bijgeloof dat het dan weer mis zou gaan haha (het gaat namelijk 'al' 2 nachten goed!). Maar elke keer als ik zeg dat het goed gaat, dan is het daarna meteen weer waardeloos haha. Nou goed, we gaan het meemaken vannacht. Als het nu weer waardeloos is, laat ik me er NOOIT meer over uit Yep, zn krullen zijn foetsie. Is meteen baby-af daardoor vind ik, heel raar. Het is echt een schooiertje/schoffie nu hihi.