ah, dit beantwoordt ook meteen mijn vraag of hij lang is haha. weet eigenlijk niet hoe lang nino nu is, we zijn met 1,5jr niet bij het CB geweest. zal eens proberen of het lukt het ventje zelf te meten.
@Sabbe: Gefeliciteerd! Ik ben binnen 6 daagjes ook aan de beurt. Maar er komt wel een 3 voor @Boja: Het is vast knusser binnen dan buiten. Maar ik duim voor je dat je niet meer te lang geduld moet hebben. Vandaag met Jana op de sneeuw gespeeld. Ze vond het erg leuk. Elke keer als eekjeman stopte met trekken, klonk het "NOG NOG". Helaas begint ze weer te hoesten, vooral nu ze in haar bedje ligt.
vannacht was helaas ook geen succes, maar hij wilde net ook niet slapen, sliep pas tegen half 10 dus misschien is ie nu zo moe dat ie doorslaapt.... vaak werkt het niet zo, maar goed, we proberen ons er maar niet meer zo druk om te maken he
emma hier gaat het al een beetje beter ossiloccocinum doet zijn werk goed ik kruip mijn bedje in slaap lekker iedereen
Ik vind Julen ook niet zo klein hoor, volgens mij is hij net zo lang als Nino? En terwijl ik dit typ besef ik dat Nino ook helemaal niet zo lang is haha, veel jongere kindjes op het kdv zijn net zo lang als hij. Heb wel het idee dat ie nu weer ineens een stuk langer is geworden. Anyway, ik zal morgen als ik er aan denk echt proberen hem te meten. Enne... ik hartstikke blij dat Julen wel goed slaapt hoor, hoef je je helemaal niet bezwaard over te voelen! Hoe was de bingo? Wat naar zeg dat de nacht met jaeda weer zo slecht was, hoop echt dat ze er snel vanaf is!
hey meis! ja kan me voorstellen dat ze geen zin in die kou heeft, maar ja, om nou tot het voorjaar te blijven zitten leuk dat Jana het zo naar haar zin had in de sneeuw. hoop dat het hoesten snel over is!
Hier is een knipbeurt ook geen overbodige luxe, alleen zullen hier de krullen niet verdwijnen..hihi. Enne bij Nino komen ze ook gewoon weer terug.. Idd, als er iets aan de hand is, dan is t fijn als we t weten, dan kunnen we (be)handelen zodat ze er weinig tot geen last van heeft..