@Miekje: zielig hé met de sonde. Maar nu ze weten wat het is en jullie kleine meid medicatie krijgt, gaat het vast de goede kant op. Troost je, wij hebben met Jana hetzelfde meegemaakt en het heeft veel te lang geduurd voor ze wouden luisteren. Super dat de KA bij jullie dit wel deed! @Lolly: Beterschap voor Fabian. @Boja: Nog even volhouden! Hier Jana nog steeds ziek. Het lijkt niet alsof de medicatie echt aanslaat. We wachten nog even af...
eekje beterschap !! miekje hoe is de nacht gegaan .. gaat het al wat beter met de nieuwe voeding ! arm meissie met al die slangen boja ik kwam kijken of jij al bezig was haha maar nog niet dus ! hoop dat het snel van het weekeind nog mag gebeuren hoor zuurtje al weer helemaal aangesterkt all knuf hier een rommeldag .. eindelijk kon ik weer gaan shoppen maar eerst 10x telefoon en mijn ouders kwam ik tegen bakkie gedaan we liepen naar buiten kwam ik een vriendin tegen die ff haar verhaal kwijt wilde dus maar een lunch en ik stap 1 voet binnen en mijn ander vriendin belt dat haar om is overleden of ik kan oppassen ja ! dat kan ik wel haha dus ben nu met twee kids bezig .. ze slapen nog even .. kan ik oefenen beetje erg druk dus hier maar morgen lekker vrij !
hey meiden emma nee heb nu buikgriepje te pakken en de bruine wol is binnen zodra ik kan maak in tim zijn sjaal
@ Miekje: jeetje meid hoe gaat het nu met je kleine meikjemeisje???!!! Sondes las is? @ Boja: Hopelijk mag jij je meissie ook snel vasthouden!!! @ all: Sorry heb niet alles gelezen, hier veel gedoe met Aaron. Erg veel onrust, overstrekken, spugen etc. Hij heeft nu medicatie tegen spugen, reflux, en we zijn aan de babymassage. Hopelijk helpt het want met name s nachts is ie erg onrustig. We slapen dus ook bijna niet, 2 uurtjes per nacht ofzo. Ook Nora is steeds wakker...zucht. Maar ja hoort er een beetje bij, maar heel lang houden we dat niet vol zo. Met name omdat we emotioneel al zo'n klap hebben gehad, en Nora vanaf mn opname in oktober helemaal van de leg is... Maar even positief, Aaron groeit ondanks alles goed, was nu 55 cm en 4550 gram. En hij is erg helder, kan zn koppie al goed optillen, begint voorzichtig met lachen en hij is temperamentvol haha dat zij de CB arts. Echt net zn zussie hahah! Hoe druk en hoe slecht de nachten ook, t is genieten 2 van die kids!!!! Knufff en kussie voor jullie allemaal!!!!
Dag lieverds! Thnx voor de reacties op de foto's... Ik zal proberen om op iedereen te reageren, maar Miekje is moe dus weet niet of ik t redt.. @ Emma: jeetje, welke &^*&)(O()*%$#^%$@#E&*)_ heeft jou uitgescholden..??!! Is hij/zij helemaal van de POT gerukt??!! Zo, dus een druk dagje vandaag! Hoe was t met 2 kiddies?? @ Boja: Ohh niet gestript dus! Volgens mij doen ze dat nu idd liever nog niet, ivm de kerst en evt te kort aan personeel in t ziekenhuis. Ach, maandag is ook prima! Al zou t mooi zijn als t dan net de 26ste of 27ste zelf start! Zou leuk zijn als ze de 27ste geboren wordt, dan schelen Bojabeeb en Miekjebeeb een maand! @ Zuurtje: wat leuk een sjaal voor Tim! Goed uitzieken hoor! @ Redone: Ohh jeetje dus Bryan is snachts aan t spoken.. das weer minder! Misschien heeft t idd met al de ontwikkelingen te maken qua praten! Veel plezier met t kerstontbijt morgen en daarna naar je werk! Hoe is t trouwens met je gipspootje??? @ Eekje: jeetje dat lijkt me echt heeel naar, als t zo lang duurt voordat er eindelijk eens begrip/actie en behandeling getoont/gestart wordt bij zo'n kleintje. Balen dat t zo was bij Jana! Ben idd erg blij dat we het hier al snel ontdekt hebben.. Wat naar dat de medicijnen niet aan lijken te slaan bij je meisje.. Hoop dat t alsnog gebeurt en anders morgen maar terug naar de HA toch?? Zo wil je neem ik aan ook de feestdagen niet in gaan? @ Lolly: mmm dus Fabian is toch nog niet helemaal in zijn hum, wel fijn dat hij er schijnbaar niet veel last van heeft. Dat is wel prettig, maar goed koorts betekent wel dat zijn afweer ergens mee bezig is.. @ Mili: Hey meis... Ja Jaeda heeft reflux, lees net dat Aaron dat ook heeft.. jeetje tis wel ' jackpot' bij ons zeg.. Jaeda heeft maandag op dinsdag 24 uur zo'n PH meting (zuurtemeting) gehad en daar kwam dit uit. Nu krijgt ze ook nog Neocate voeding voor evt KMA. Want ook daar verdenken we Jaeda van. Over een week of 4 gaan we dat testen (provoceren). Helaas loopt t bij jullie dus ook niet zo lekker met Nora. Jouw opname heeft veel te weeg gebracht bij haar lees ik. Tis ook niet niks om ineens je mama kwijt te zijn (ik gok dat zij dat zo heeft beleeft), je papa en mama een rotperiode hebben meegemaakt voor t overlijden van je schoonmoeder en dan daarna het daadwerkelijke overlijden en nu t verwerken ervan.. en dan ook nog een broertje krijgen.. Tis nogal wat he... @ DS: Ohh jeetje dus je had al bekkenklachten bij Samantha.. Gelukkig ben je er nu wel op tijd bij en hoop echt dat de fysio wat verlichting brengt. Wat super dat het met de beeb in buik goed gaat! Enne, ik sluit me aan bij Boja: weet je al werk merk je krijgt?? @ All: Dank voor t vragen naar hoe t gaat met de kleine meid. Afgelopen nacht is t redelijk gegaan, vanmorgen en vanmiddag redelijk goed, en laat middag/begin avond drama, en nu lijkt t goed te gaan. Tis gewoon nog erg wisselend, al heb ik wel t idee dat de medicijnen wat aan beginnen te slaan, ze lijkt minder pijn te hebben.. (fingers crossed) ZIjn vanmiddag nog ff de stad in geweest. Heb 2 spijkerbroeken voor mezelf gekocht.. Ik pas wel in mijn oude kleding, maar vindt t niet zo mooi zitten op t moment. dus heb mezelf maar even verwend met 2 nieuwe broeken van Esprit. Straks maar ffies een gluhwijntje maken voor mezelf en lekker bankhangen! Kusss
zuurtje wat vervelend van je buikgriep !! beterschap hey mili jullie kleintje ook al reflux ... ai ai de ukkie toch en watvervelend dat de nachten zo slecht gaan ik hoop dat het snel beter mag gaan allemaal boja .... doe nou es ff wat !! miekje geniet jij maar eens lekker van je gluhwijn mmmm lekker en top dat het al wat beter lijkt te gaan met je meissie kan je zelf ook meer tot rust komen en wat lekker om weer normale kleding te kopen ... top hoor nu al weer oh over dat uitschelden tja op het werk was stroomstoring mag er natuurlijk niemand binnen maar eigenwijs trok zo een elektrische deur open en daar zei ik wat van en toen was ik een #&(*@)_!&+(@ tja .. al mijn collega's stonden er bij hoor en ik had gewoon gelijk dus ... was er wel ff goed sjaggie van hoor we hebben trouwens 1,5 uur zonder stroom gezeten
Hey meiden. Kwam alleen even gedag zeggen, heb bijgelezen (was toch niet veel ha ha) maar ben ff niet in de quote-mood zeg maar Tot snel en slaap lekker iedereen! Knuf!
Merk: Hahaha. Nee, we hebben de 20weken echo pas in januari, en waarschijnlijk houden we het dan nog geheim. Met S. toen ook gedaan. De pendels die ik hier op het forum had zeiden allen jongen, en mijn collega die ook in de zwevende hoek zit zeg maar deed vandaag een soort van spiertest, en daar kwam ook een jongen uit.
DS dat zou super zijn een jongen !! boja heb je goed kunnen slapen ? heeft nino ook geslapen .. en en en al nieuws .. hier al een drukke ochtend gehad maar we zijn helemaal klaar voor de kerst ! alle boodschappen kado's zelfs een lekker bad en de kleding hangt gewassen klaar ! thuis ook gepoetst en de was en van alles .. eten staat ook nog ff klaar trouwens .. ga nu lekker een uurtje niks doen .. komen drukken dagen aan dus kan het wel gebruiken
Meiden, Wij gaan zo naar mijn ouders, geen idee of ik tussendoor tijd heb om nog ffies te spieken hier. Alvast fijne dagen! Liefs Miekje.. Oja, vannacht was een mindere nacht helaas.
Ik vlieg even snel voorbij. Ik ga zo de nachtdienst in voor 4 nachten dus overdag zal ik er niet veel zijn. Misschien dat ik 's nachts nog even kan reageren op alles hier. Ik wens iedereen hele fijne kerstdagen toe met veel gezelligheid lekker eten en omringd met heel veel liefde.
Hey meiden! Even een teken van leven van deze kant. Alles goed (al is Faylinn wel weer ziek op t moment ). Ik wilde jullie even hele fijne kerstdagen wensen!
hey lieve meiden ook vanuit hier de allerbeste en allerliefste kerstwensen !! dikke knuf van ons waar de openhaard lekker aan het branden is en we lekker aan een drankje zitten
hey meiden We wensen jullie fijne feestdagen.Geniet er lekker van. Ik moet morgen werken.Is wel gezellig,we gaan er een mooi gezellig dagje van maken met de bewoners die er nog zijn.Er gaan ook een paar naar familie toe.