Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jamaly

Jamaly Lid

24 jun 2008
    9
    0
    0
    Halo Allemaal!

Voor Iedereen Mega Fijne Kerstdagen & Een Heel Voorspoedig 2010!!!

Liefs Nona

NB: kon even vanaf een heel oud account van mezelf,kon op de een of andere manier niet inloggen via mamanona :(

2. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    jullie ook.
    Maar leuk dat je even komt spieken.Hoe gaat het bij jouw?Met de kids?

3. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    zo vandaag gewerkt nou ja aanwezig zijn op het werk.
    Vanmiddag hadden we maar 4 bewoners van de 10.We hebben de sjoelbak op tafel gelegd en ouderwets aan het sjoelen geweest.
    Vanavond ook met de kids gedaan en bryan vond het ook erg leuk.

Bryan loopt alleen mank.Wat hij opeens heeft weet ik niet.Is al een paar weken aan de gang maar nu is het wel overduidelijk.Hij loopt nu net als mij een beetje waggelen omdat het ene voet wat lager is dan mijn gipsvoet/been.Of hij doet mij na hahaha.

4. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
  5. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Jeetje dat hoop ik echt nooit mee te hoeven maken.
    Is het bij jou op de afdeling gebeurd?

6. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    Het is wel op de benedenverdieping waar wij ook zitten maar volgens mij zijn het geen bewoners van mij.Ik heb verschillende filmpjes gekeken van de brand maar bah.Er zijn 2 bewoners afgevoerd en 2 collega's.Waarschijnlijk heeft de bewoner vlam gevat door een sigaret.Straks maar even bellen.Gisteravond zijn we nog even langs gereden maar was nog een erge drukte.

7. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    He bah Redone wat een vreselijk naar bericht. Hopelijk komen je collega's en de bewoners er weer bovenop.

8. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Mogge,

Jeetje Redone das ook niet niks zeg, vreselijk!
    Hoop dat je collega's en de bewoners het goed maken.

Iedereen:
    Fijne 2e kerstdag!
    Enne, ik wil best 'Tante Miekje' worden vandaag:D;)

9. Mona79

Mona79 Fanatiek lid

2 sep 2007
    1.437
    0
    0
  10. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hey meiden

ik kwam ook ff spieken hoe het hier gaat en idd of we al weer tante zijn geworden

helaas zijn tim en ik echt bagger ziek !
    we hebben voedselvergifteging van een ei ..
    we zijn al 2 dagen aan het overgeven geen fijne kerst dus

11. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    Ja ik heb vanmorgen al op tijd gebeld naar het werk.Met de bewoner gaat het niet goed,meer dan de helft van zijn lichaam erg verbrand.Ligt op intensive care en word in slaap gehouden.De andere bewoonster is wel weer thuis gekomen vandaag.Een collega is ook weer thuis en mijn andere collega ligt nog in het ziekenhuis.Hij heeft erg veel rook binnengekregen doordat hij de man uit de kamer heeft gehaald en dus zelf ook in de kamer vol rook stond.
    Mijn naaste collega van de groep waar ik op werk heeft de bewoner natte doeken omwikkeld en kannen met water over hem heen gedaan.Ze is nog erg onder de indruk en een erge nare ervaring zegt ze.Ze beleeft het steeds opnieuw.Het moet erg stinken op de gang daar en de deur is helemaal vergrendeld met linten enzo.Net als in politieseries zeg maar.De sfeer is heel anders.Allemaal erg onder de indruk.

12. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    He bah jakkes.Beterschap voor jullie.Fijne kerst zeg.
    Kan emmaman mooi voor jullie zorgen.

13. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Haai meiden!

Hoe gaat ie? Hier bagger nachten. Aaron doet het nu wel beter hoor door de medicatie voor de reflux, maar Nora.....GRRRR achter het behang er mee al hebben we alleen structuurmuren haha!!!

We gaan nu maar weer om de 10 min heen..maar we zijn vanavond dus al sinds 5 uur bezig en ze slaapt nu nog niet!!!!
    Gisternacht ben ik van 7 uur savonds tot 1 uur s nachts bezig geweest..en ze blijft maar huilen en wil dat we bij haar zitten etc.... Toch maar volhouden maar wel vermoeiend zo hoor!!!

Zitten nu maar Lord of the Rings te kijken haha, dan komen we de tijd ten minste door. Morgen nog weer op visite maar ja als ze zo weinig slaap heeft is ze aan t einde van de dag niets waard. Dus dat zal gezellig worden want het is net om 3 uur...

S middags slaapt ze ook niet of maar een uurtje....ze is zooo wit en is echt moe!! Zo zielig...

Aaron doet het nu dus beter dankzij medicatie. Maar is noh best wel onrustig en slaapt s nachts in puckababy. Is ook geen speenkind terwijl ik denk dat ie daar wel rustiger van wordt....maar ja dwingen kan niet haha wordt ie boos!

Op het CB zeiden ze dat het een temperamentvol kereltje was en dat we daar wel wat mee konden beleven..pff haha dat weten we al zeiden we, net als zn zus!!!!

Najaa we komen hier ook wel weer door. Overdag is t genieten hoor twee ukkies maar s nachts niet altijd haha.

Knufffffff

Moeie Mili (knipoog)

14. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    @ Emma: Beterschap meid voor jou en Tim!!!

Hoe dat zo van een ei, was je uit eten geweest ofzo? Echt balen dat is zooo verrot als je zo moet spugen enzo.

15. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    @ Redone: Oh jee word er naar van als ik het zo hoor en lees van de brand!!!

16. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    tjeee redone wat een heftig verhaal !!
    gelukkig was je er niet bij ..

en mili arme jullie ! Wat een ellende met zo slecht slapende nora .. aiai
    ik hoop dat het snel beter mag gaan

hier de nacht goed doorgekomen maar nu is mannetje ziek .. gelukkig kan ik weer op mijn benen staan en lijkt het met mij en tim iets beter te gaan ..

17. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    boja ............. doe nou eens bevallen !!!

:D

18. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland

:D....Sluit ik me geheel bij aan....:D

19. Mona79

Mona79 Fanatiek lid

2 sep 2007
    1.437
    0
    0
    Wat verschrikkelijk zeg.. En ik kan me voorstellen dat je collega er van onder de indruk is.. Zal ook nog wel even blijven als je zo'n nare ervaring hebt dat je dat dan blijft beleven.. Sterkte voor jou je collega's en de bewoners..

20. Mona79

Mona79 Fanatiek lid

2 sep 2007
    1.437
    0
    0

Hey meis hoe gaat het nu met jullie?

Deel Deze Pagina