@Redone: Jee wat een verhaal! Gelukkig was je er zelf niet bij, maar toch... @Emma: Gaat al wat beter met jou en Tim? Beterschap hoor! @Mili: Wat een nachten! Volhouden hoor. @Boja: Kom op kleine beeb. Wij zijn erg nieuwsgierig. Hier alles vrij goed. Zijn nu alle 3 verkouden, dus dat is wel minder. Jana's medicatie lijkt haar niet echt te helpen, helaas...
Hoi Hoi dames, Al een hele tijd niet meer geweest... Ik kon alle forums niet meer bijhouden , sorry .. Wilde jullie wel even laten weten dat ik afgelopen dinsdag 22-12-'09 ben bevallen van onze prachtige DOCHTER !!!! Ze is zoooo mooi !!!! Alles gaat prima met ons en we zijn lekker van haar aan het genieten Haar broers vinden het geweldig en zijn helemaal weg van haar,... willen elke keer bij haar zijn, haar vasthouden en kusjes geven. We zijn zo trots op onze 2 jongens en ons meisje
@ Zuurtje: ik zou je nog even laten weten na je pendel van vorig jaar of deze klopte .... zowel geslacht als de maand waarin ik zwanger zou raken klopte
Mama 1984: van harte gefeliciteerd met jullie dochter. Mogen we weten hoe ze heet en hoe zwaar ze was en zo? Geniet lekker van haar en jullie nieuwe gezinnetje. Wat geweldig dat haar broers zo goed met haar om gaan. Hier trouwens ook nu 2 jongens en een meid en we genieten ook enorm en de jongens zijn ook helemaal weg van hun zusje haha.
goedemorgen ben blij dat die drukke dagen over zijn kinderen zijn doodop en mannetje en ik ook dat wordt deze week bijslapen al goed dat we oud en nieuw gezellig onder ons 4 4ren thuis mama GEFELICITEERD ik wist al niet meer dat ik voor je gependeld had toch bedankt om het me te laten weten dat het juist was geniet van je meisje
oh wat leuk al die beebs !! meiden nog van harte hoor en nu onze boja ook nog he ! het is wel stilletjes .. zou het dan toch .. nog bedankt allen voor jullie beterschapswensen ! kanjers en hier lekker al een frisse neus gehaald maar ow ow ik voel me vandaag een klunsmama .. pff soms .. tim ligt nu lekker op bed dus ik handjes vrij en straks lekker saampies in bad en verder weining doen maar morgen weer een lange dag werken
Hoi Hoi, bedankt allemaal.. Ze woog 3510 gram en is 49 cm lang.. Alles is prima gegaan.. hele snelle bevalling geweest...met 1 perswee is onze kleine meid geboren... De naam mogen jullie best weten maar die stuur ik dan even pb door (voor de gene die dat wil).. er zitten te veel mensen op dit forum die ik ken en als ik het hier neer zet weten ze meteen dat ik het ben (naam komt namelijk niet veel voor ) en dat heb ik liever niet. Verder gaat het hier prima en we zijn zo ontzettend aan het genieten van haar... ik blijf maar naar haar kijken
Hoi hoi Van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje. Een mooi meisje,ik heb foto's op de hyves gezien.
middag allemaal!! ik kom ook nog ff piepen. heb echter niet bijgelezen sorry... Drukdrukdruk hè Hopelijk alles okee hier Bij ons gaat alles zijn drukke gangetje. Op en top toppie dus Fijne dag all!!! Grts
hey meiden @Boja Hoe gaat het meis?Ben je al bevallen?Of zit je meiske nog lekker warm?Ben erg benieuwd.
hebben jullie dit al gelezen?Ik krijg het er naar van http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/182024-19-weken-zwanger-beetje-bloed.html
@Mama1984: Gefeliciteerd met jullie dochtertje! Hier beterschap voor Jana. Helaas voor de mama niet Neus zit helemaal dicht en ik mag nauwelijks medicatie nemen. Lastig hoor, zo de hele tijd met zwaar verstopte neus, hoofd dat op springen staat... Hopelijk kan ik het jaar beter inzetten
sjeeeeeeee redone wat is dat voor vaag verhaal ! klopt echt niet wat ziek eekje beterschap meis en ik heb vandaag 12 uur gewerkt en nu weer lekker een week vrij !kan alleen niet veel zien zonder bril ...