hierrrrrrrrr hahahha Nee sorry heb weinig tot niets van me laten horen Wel meegelezen zo af en toe.. Ik zal even proberen op iedereen te reageren..
Fijn dat het goed gaat met jullie ben erg benieuwd naar je bevallingsverslag! Nino dus nog steeds aan het spoken Ik ken het ook hoor het is wel wisselend hier de ene nacht goed doorslapen en de andere nacht huilend wakker worden nou dan maar bij ons in.. Voor jou is het wel meer vermoeiend omdat je Tijana natuurlijk ook hebt.. Hopelijk gaat het snel beter..
@ redone wat vervelend zeg hopelijk is het van het gips en gaat het langzaam weer beter met je voet.. @ Emma Hoe is het met jou en je kleine grote man?
@ Miekje hoe gaat het met jou? En natuurlijk je mooie kindjes? @ DS kan me voorstellen dat je de sneeuw zo een beetje zat bent.. Hoe gaat het verder met je zwangerschap?
Hier alles goed hoor. Verkoudheid is bijna helemaal over. Met de zwangerschap ook alles goed. Beweegelijke meid en alweer over de helft. Het gaat snel
Bedankt meiden, voor de felicitaties. Het was nogal een verrassing, maar ik begin t te geloven @ naat : ik denk dat ie wel naast iemand anders wil liggen met 18 jaar
hey meiden hier weer gewerkt maar mijn neus zit helemaal vol en vast verstopt ! ben net een hijgend hert en mijn goede voornemen was nog wel niet ziek worden in 2010 nou ik heb het 5 dagen vol gehouden ben wel aan het werk hoor .. was super druk vandaag ook nog hey wicjuh voel je jezelf goed ? en wat een super verassing redone hoe is het vandaag met je ? en met je pijn is het minder geworden boja kom maar op met je bevallingsverhaal !! miekje hoe is het met jaeda ? gaat het iets beter eekje wat gaat het toch weer snel dan he je zwangerschap !! mona hoe is het met jou ? en met boeffie tim gaat het goed hoor lekker aan het boeven en erg aan het ontwikkelen geloof ik all knuf !!
@Emma: Met zo'n neus ben ik het vorige jaar uit gegaan en dit jaar ingezet. Vervelend is dat hé. Hopelijk is het snel weer beter! Hier alvast wel.
Dag meiden, Ik kom een dezer dagen wel weer wat uitgebreider kletsen.. Het gaat allemaal een beetje langs mee heen op t moment. Jaeda haar medicatie is verhoogd van de week (geen idee of ik dit hier al had vermeld..), omdat t nog niet lekker ging. Vandaag naar t CB geweest. Kleine weegt nu 4334 gram en is 55,5 cm lang.. Maarrrr, er is dus ook nog een hartruis geconstateerd... Nu moeten we a.s donderdag voor een hartecho (denk ik) bij de hartruispoli in t ziekenhuis bij de kinderkliniek. Kortom, de zorgen zijn nog niet over, sterker.. het lijken er steeds meer te worden.. Jaeda lijkt iig geen rustige start te zijn gegund zo.. Sorry voor mijn ego bericht..
Och meis, het zit ook niet mee he? Maak je niet meteen te druk hoor! Het kan allemaal hartstikke meevallen. *knuff*
@ Wic: Nee meis, het zit hier idd niet echt mee... pfffff... Weet idd dat t niks hoeft te betekenen, mijn neefje had t ook, maar was niks ernstigs.. Maar goed, zeker weten doe je pas nadat t onderzocht is... Dus tot donderdag zitten we in de onzekerheid.. Dank voor je knuffel!!
hey miekje nogmaals wat een ellende allemaal bah zo is de roze wolk wel echt helemaal weg he ! knuf en het zal idd wel niks zijn maar niet tof dat je jezelf elke keer al zo'n zorgen moet maken wicjuh wat super dat je jezelf ook goed voelt ! en we duimen lekker met je mee hoor dat het allemaal goed mag gaan zuurtje wat een leuk nieuws ! en nu wij ook dit jaar he ! eekje ik ga mijn neus er vandaag afhalen heb ik besloten en dan schraap ik het ff leeg