Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    miekje een hele dikke knuf
    ik hoop dat je vlug alle zorgen kan vergeten en achter je laten
    hopelijk is er niets met je kleine meid

2. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Lieve Miekje,dat is even een behoorlijke domper zeg:(

Ik hoop en duim dat er niets met je meiske aan de hand is!
    *KNUF*

3. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Vandaag zei Justin iets nieuws:)

Ik was bij mijn moeder en mijn moeder zei tegen Justin zal ik de tv voor je aan doen?

Justin loopt naar de tv kast en pakt de afstandsbediening en loopt daarna mee naar mijn moeder(we dachten slim manneke)

Toen zei hij diening WHAAAAAAAA:$:D

Van de week zei hij al nadat een tv programma was afgelopen......

Affelope.

Zo leuk he als ze beginnen te kletsen

4. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @miekje jullie moeten al heel wat mee maken met jullie kleine meid zeg. Ik hoop dat het allemaal meevalt.

@nathalie leuk joh dat justin begint te praten. Lijkt mij ook helemaal geweldig.

Nou ik heb het noro virus mee genomen naar huis hoor. En het is echt letterlijk shit!!!!!!!! Vanacht de hele nacht op de wc door gebracht. Rond 3 uur begon ik duizelig te worden en ben ik flauwgevallen in de slaapkamer. Ik doe het dus maar even een paar dagen rustig aan.

5. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    hoi meiden

lang geleden

effe hier een update met niels gaat het goed alleen hy poept nog steeds moeilijk Bekijk bijlage 42251

ook hebben we inmiddels een dochter erbij lindy.
    zwangerschap was even kut als bij niels woonde bijna in het ziekenhuis en ze hebben het ingeleid met 38w en 2dagen maar een wolk van een baby ,huilt bijna niet poept goed en alles gaat goed ,ze heeft alleen reflux,en vocht achter d r oren en we horen dinsdag of het weg is of ze buisjes moet.

we genieten er nu echt van .

liefs

6. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
  7. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    wenneke van harte en wat zien je kids er goed uit .. blij dat je er nu van kan genieten

lolly meis wat verschrikkelijk dat je zo ziek bent !!
    kijk maar uit met je flauwvallen ,. rustig aan doen he en beterschap

redone hoe is het nu met je pijn ? gaat het
    en met bryan zijn lopen ? gaat het weer goed

miekje hoe is het met jou heb je een beetje kunnen slapen vannacht na weer zo'n rot mededeling ! pff ik tel mee af naar donderdag
    en hoe gaat het verder ?

boja ik heb de foto's van Tijana op je hyves gezien wat een prachtige meid ! wow ik ben verliefd !!

zuurtje hoe is het daar bij jullie is het ook zo veel sneeuw ?
    wat een eng weeralarm geven zie hier brrr

nathalie wat super van Justin !!
    tim probeert nu ook van alles na te zeggen haha klinkt zo lekker grappig allemaal he !
    en hoe is het met je mooie honden ?

zo ik ga lekker ff niks doen ben al de hele ochtend aan het poetsen geweest en tim heeft gezellig geholpen !
    wat is dat toch leuk op deze leeftijd he
    maar ow ow ow wat komt er een ellende aan sneeuw aan
    mannetje heeft zelfs slaapspullen mee genomen zodat als hij niet meer naar huis kan hij bij zijn ouders blijft slapen die wonen vlak bij zijn werk

8. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    haai meiden

emma hier is et ook weeralarm hoor
    gelukkig is mannetje thuis dit weekend

ze geven een gevoelstemperatuur van -15 °c
    en hier valt al de hele tijd zo van dat fijn poedersneeuw
    we blijven dus lekker binnen met zijn allen

9. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    @Lolly: Oh nee, doe maar rustig aan dat je je snel weer beter voelt!
    @Zuurtje: hier ook voldoende sneeuw. Wij blijven ook lekker binnen.
    @Redone: Hoe is 't met je voet? Al wat minder pijn? En met Bryan?
    @Miekje: Das idd niet leuk om te horen, maar wel goed dat ze het verder onderzoeken. Ik duim voor je dat het niets ernstig is hoor zodat jullie eindelijk kunnen genieten. Is het al wat beter met de opgedreven medicatie?
    @Wenneke: proficiat met jullie dochtertje!
    @Nathalie: leuk hé als ze beginnen praten. Hier ook hoor. Soms is het echt verschieten welke woorden ze al kennen. Niet altijd even duidelijk maar toch...
    @Emma: Neus afhalen en uitkuisen... Als dat maar eens kon :) Is het al wat beter ondertussen?

10. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Goedemorgen

@wenneke gefeliciteerd met jullie dochter

@all hoe gaat het met jullie? Niemand in gesneeuwd hoop ik?
    Ik ben weer helemaal opgeknapt. pfff lang geleden dat ik zo ziek ben geweest zeg. Vandaag gaan we niet al te veel doen en dan mag ik dinsdag weer aan de bak.

Fijne zondag iedereen.

11. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    en zuurjte ben je nog lekker binnen gebleven ??
    wij ook hoor en vandaag ook nog het is echt bar en boos buiten .. brr die wint is niet normaal

eekje de neus gaat weer wat beter
    kan in ieder geval weer adem halen ..
    en hoe is het met jou ? en je mooie buik

nou hier zijn we beetje droevig we zouden super gezellige viste krijgen maar door het rotweer gaat het niet door ..
    ik moet de hele dag tim gaan troosten geloof ik

12. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Haaa meiden!!

Ff snel een berichtje van mij. Het gaat wat beter met onze kleine man in de nachten. helaas was ons meiske nu aan het spoken vannacht en heeft ze dus weer van half 3 tot 5 staan huilen in dr bedje... zucht!

haha kon ik slapen omdat onze kleinste prima sliep na de voedingen, hield zij me wakker hihi. Nou ja de wraak komt wel als ze op stap is geweest en uit wil slapen.... hihi nee hoor grapje!

Het BV gaat goed, al heeft hij weer spruw en hebben we de zoveelste kuur! Mn tepels zijn er mega rood van en ik heb nu geen beginnende borstonsteking aan de rechter kant maar aan de linkerkant...zo makkelijk als het bij Nora ging zo moeilijk en met hindernissen gaat het met Aaron. Maar we zetten door!! Ik zal hem zo lang mogelijk zelf voeden, liefst weer een jaar of langer!

Groetjes en knufffffff,
    Mili

13. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    Ola Ladieszz!!

Hier even een teken van leven vanuit een ingesneeuwd Raalte :D

De meiden doen t prima! J gaat met plezier naar school iedere dag,nu helemaal nu we iedere dag op de slee gaan!

A vind de sneeuw ook helemaal te "wauwa" ,zoals ze zelf zegt... Kind lult je de oren van de kop en nog duidelijk ook! Ik weet niet eens meer welke woorden precies ze allemaal zegt,t zijn er iig veel :D Maakt t allemaal wel een stuk makkelijker dan dat Arabisch voor beginners :p

Geniet allemaal nog lekker van de kindjes in de sneeuw! Wij doen dat ook,we leven bijna buiten!!

Bekijk bijlage 42524

14. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    goeiemorgen!!!

heb alleen ff deze pagina gezien sorry.

Wenneke wat een leuke foto's

Hey NONa

Hier gaat alles prima!!!

Jesse kletst er op los; 't Is echt een super slim kereltje en leert dagelijks massa's woorden bij. Super is dat. Vooral die onverwachte woordjes, zo noemde hij mij onlangs poepescheetje
    Blijft een lieve grote knuffelbeer en de drifitge buien zijn zo goed als verdwenen

De andere kids doen 't ook geweldig. Laura wordt alweer bijna vijf... gaat snel...

Laissje doet 't ook prima, blijft wel een nachtvoeding vragen, en vaste voeding lukt maar niet, maar is verder rustig en gezond dus

Hopelijk gaat 't bij jullie ook allemaal goed. (op de koude na dan ;))

Fijne dag all!!!

Grts

15. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    morgen

wic ik zal je helaas niet volgen, ben weer ongi geworden

emma hoe is het bij jou

16. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    laiss alweer een half jaar...so he!

Zuurtje, knuffel meis!! He het word onderhand wel tijd voor je hoor......hoe gaat het nu met de MMM?

17. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    de mmm
    ik weet niet wat ik ervan moet denken
    ik moet progesteron nemen omdat mijn lf anders te kort is maar nu ben ik ongi geworden terwijl ik nog enkele dagen progesteron moest nemen
    al met al loopt het niet zo goed
    misschien met een beetje geluk wordt het een mooie valentijn

en hoe verloopt het bij jou

18. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
  19. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
  20. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    sabbe wat lijken ze op elkaar hihi. Mooie meiden hoor!

Zuurtje, naja...dan is de progesteron niet nodig....want dan werkt ie niet zoals het hoort als je toch vroeger ongi word....vreemd hoor. Valentijn brengt beter nieuws voor je hoor!

@ hier....tsjah..heb pijnlijke borsten en buikpijnen en sjaggie en rugpijn vooral! Dus einde oefening....nog een week wachten en dan zal het wel komen zeker.... Is het er de 19e nog niet dan ga ik testen denk ik...

Deel Deze Pagina