Tja... Ik heb natuurlijk telkens een hoop te spammen Meiden... Ik blijf voor jullie duimen hoor!!! Hopelijk snel goed nieuws aan al wie dat graag zou hebben...
Mijn bedoeling was een laatste tegen dat Laissje naar school zou gaan. Dus nog ff wachten, maar mijn ventje heeft precies meer haast.
nee ik kon er idd niet tegen en heb er nooit tegen gekunnen. Voortdurend bloedingen, misselijk, buikpijn. Nu al een hele maand niets. Zalig is dat. Neen, we letten wel op, want het is niet de bedoeling dat er nog minder tijd tussen zit als tss Jesse & Laiss, da's echt wel zwaar geweest in 't begin
ja niet teveel leeftijdsverschil. En ook dan, als de jongste zelfstandig kan lopen wil hij terug wat meer doen hè, op reis en zo. Maar met zo een dubbele buggy en veel kleintjes is dat bijna onhaalbaar. Dus hij rekent dat het binnen een jaar of vijf terug moet kunnen. Pfff die kijkt echt wel veel vooruit al...
zit niet op FB heb al moeite om zsp, msn en hyves bij te houden wauw die kijkt idd al vooruit hij wil geloof ik graag nog eens op vakantie ik heb gisteren onze vakantie geboekt
we gaan weer een midweekje naar cp: vossemeren heb hetzelfde huisje gevraagd als vorig jaar (kindercottage, moeten we niet alles zelf meesleuren)
leuk ja zoiets zou mss wel één van de eerste dingen zijn dat we doen.. Als ze groter zijn meer actieve dingen met veel wandelen en natuur, bossen en zo
ik vind vossemeren ideaal om naartoe te gaan nu als ze groter zijn en we geen buggy meer nodig hebben en pampertjes dat we eens naar de zee gaan maar voorlopig houden we het op cp
ja idd, met kleintjes is dat toch telkens een hele verhuis en gedoe. Op strand met buggy is maar niks