Mooie foto's zag ik voorbijkomen!!! Wat de PSZ betreft, heb Nora wel aangemeld. Is hier 3 halve dagen...ben wel benieuwd. Was een wachtlijst maar k hoop dus wel dat ze heen kan als ze 2 is....ze is er wel aan toe denk ik. Voor mij zal het wennen zijn maar ook wel lekker denk ik hoor ff rust hihi. Al si het wel veel, want ze heeft natuurlijk ook twee dagen gastouder, maar wellicht vallen een aantal PSZ dagen op gastouderdagen dus dan geeft het niet. Knuf voor jullie allen!!!
Hier is het dus 4 dagdelen. En dat vind ik te veel, maar ja.. ze zeggen dat je niet ervan af mag wijken. Tis een verplichte voorschool programma. Die ze niet eens nodig heeft. Het is hier ook pas vanaf 2,5 jaar. Maar ik denk dat ik haar later laat gaan. Kan ze ook lekker ff aan de baby wennen, voor ze aan andere nieuwe dingen moet wennen.
Haha Nora lijkt groot maar dat valt mee hoor, ze was de laatste keer 77 cm dus zal nu ook iets van 80 zijn denk ik. We moeten in mei pas weer naar CB. Ze heeft nog maat 80 van broek en maat 86 van truitjes, dus valt genoeg mee.
Yanncik zit van bovenkleding in maat 86 en van broeken eigenlijk in 80 Maar dat had zijn grote broer ook. Wij hebben korte beentjes haha. Bij Evi merk ik het ook. Maat 56 van boven zit eigenlijk goed en hoef ik niet om te slaan en maat 56 van broeken moet ik vaak nog 1x omslaan.
@sabbe wat een leuke foto's van jullie kids. @zuurtje lekker joh vakantie plannen maken. Is vossemeren een mooi park? @eekje fijn dat alles goed was bij de gyn. @emma hoe gaat het met jou en Tim? Alles goed? @mili wat een leuke foto van aaron. Zooo lief! En natuurlijk mag je bankhangen. Even chillen. Hier ook broek maat 80 en truitjes maat 86. Ondergoed heeft hij wel een grotere maat in ong. maat 92 dan zijn de hempjes net wat langer We zijn maandag met Fabian naar de ha geweest. Hij hoest nog steeds en is al zo'n 2 a 2,5 maand verkouden. Hij heeft nu een kuurtje gekregen voor een week. Maar eens kijken wat hij daar op doet. Ik merk tot nu toe nog geen verschil.
vossemeren is een heel mooi park weet natuurlijk niet hoe de andere parken zijn maar deze is super ik heb ook hetzelfde huisje weer gevraagd als vorig jaar
Lees iets over de psz......Justin nog niet op gegeven,wacht er ook nog even mee.......teveel ellende gehad de afgelopen tijd,heeft een enorme verlatingsangst,slaapt bij mij en hij gaat mee als ik naar de wc moet
Nog een klein stukkie terug Ziet een oude bekende Wenneke! Jeetje Wenneke wat wort Niels al groot zeg! En een lief meisje erbij! Leuk zeg!!
morgen ongi=weg (voorlopig?) heelraar deze keer hoor als ze wegblijven ga ik volgende week een test doen (temp was nog hoog deze morgen)