@emma ja ja ik heb weer gesport.Was echt wel lekker haha na een maand of 4 denk ik want fitness heb ik nog even volgehouden.Vandaag weer fysio gehad en ze deed me nu echt pijn.Ze zat echt te drukken op weefsel en en bot en ik denk dat ze wel gelijk heeft met de zenuwbeschadiging.Hoop dat het gauw beter word en zoals het nu lijkt ga ik niet weer in het gips als het zo prima te doen is met fysio dan heb ik dat 100x liever.Morgen ga ik weer voor 50% aan het werk.Kijken hoe dat gaat met lopen en staan. Jij werkse morgen en dan lekker weekend?Ik moet het weekend helaas ook werken.Tussendoor even bij schoonmoeder op bezoek die is vorige week geopereerd en zaterdag even coachen bij sven en daarna werken en zondag de hele dag werken.Zal blij zijn als het zondagavond is kan ik weer bijtanken hahaha
nou redonen jij hebt een lekker druk weekeind ! doe wel een beetje rustig aan he .. en auw auw die fysio ! dat doet ook altijd pijn he ... maar hoop dat het mag helpen meis ... werk ze weer morgen en kijk uit voor je voet he !! miekje meis mijn mama hartje breekt al als ik het zo lees .. meis je ukkie is nog zo klein en dan al achter moeten laten .. pff het moest niet mogen he ! maar gebruik je tijd idd maar om even bij te komen .. en hopelijk is het idd zo dat ze er nu doorheen is ! en toch goed dat ze pas over 3 mnd terug hoeft te komen voor haar hartruisje ! dat is een goed teken want bij paniek of ernstig vermoeden hadden ze gelijk wel iets gedaan ! dikke mega knuf meis ! ik zou zo graag iets voor je willen betekenen .. ik vindt het zo shit voor jullie !
Zo gisteren gewerkt en vandaag en morgen moet ik ook werken.Sta het hele weekend nog over dus dat is wel lekker. Vanaf volgende week ga ik half therapeutisch half weer volledig werken.Kijken hoe dat gaat maar mag niet klagen nu het gaat best wel goed.Maar ja weet nog niet de reactie op lang staan en lang lopen.Het is erg druk bij ons momenteel op het werk en is het poot aan. @Miekje Hoe gaat het met je meissie?En met jullie natuurlijk ook? @Boja Hoe gaat het bij jouw?En met Nino en met je meissie? @Zuurtje Das balen zeg.Op naar de volgende ronde @Sabbe Hoe voel je je? @DS Hoe gaat het met jouw?En met S?
Ja wel goed.Moest om half 9 er zijn ipv half 11 omdat ik een familiegesprek had maar de familie had afgebeld.En ik ben wel gebleven tot 16 uur omdat ik nog dingen af wou hebben.Omdat ik gisteren langer ben gebleven ga ik morgen later naar het werk.
zo dat is al best een lange eerste dag ! gelukkig mag je morgen later beginnen .. vandaag lekker vrij he !
hey meiden zijn jullie ook al bezig met de 2e verjaardag !! ik heb net weer super leuke foto uitnodigingen besteld en de slingers en ballonnen met 2 zijn ook al in huis
hey ik heb ynse haar cadeautje al in huis en slingers en balonnen zijn er standaard in huis hier taart bestel ik pas week op voorhand en wie er komt weet ik nog niet denk grootouders en misschien peter en meter (maar kan zijn dat ik die op andere dag doe, heb geen zin meer in het hele huis vol hebben)
Vandaag net een verjaardag gehad van de dochter van een vriendin. Zij is 2 geworden. Maar ik vind het zo moeilijk om een kado te verzinnen. Hebben jullie nog ideeen?
Jaaaaa, Jaeda is weer thuis!!! Ze heeft alleen maar goed geslapen/gegeten in t ziekenhuis!! Wrs is de onderbreking van de negatieve spiraal waar we inzaten doorbroken met de opname. Dit zeiden de artsen, dat ze dit veel vaker tegenkomen met 'huilbaby's'.. al denk ik niet dat Jaeda een typische huilbaby is. Als ze nl huilt dan heeft ze wel degelijk ergens last van. Maar ze is nu ingebakerd en ik denk dat dat echt goed helpt bij haar! Nu doordat ze geen ruimte heeft als ze pijn heeft om flink te bewegen, lijkt de pijn veel minder aanwezig te zijn en kan ze deze beter verdragen.. Ik zie haar nl wel nog proberen te worstelen als ze krampjes/scheetjes heeft/laat, maar ze huilt er 9 van de 10 keer niet bij... Terwijl zonder die bakerdoek ze alles bij elkaar schreeuwt.. Dusssss... nu hopen we dat ze het thuis ook zo goed blijft doen! We zetten sowieso het inbakeren door natuurlijk! Zo, dit goede nieuws wilde ik natuurlijk met jullie delen!! Nogmaals dank voor alle lieve reacties!
jahoeeeeeeeeeeeeeeeeeee !!! wat een super nieuws marieke ! hopelijk kunnen jullie nu eindelijk lekker gaan genieten met zijn 4e dikke knuf ben zo blij voor jullie zuurtje mag ik vragen wat je gaat geven ?? moeilijk hoor ik wil geen speelgoed we hebben al te veel lolly was het gezellig vanmiddag ? en tja hier ook zo moeilijk ! ik wil wel wat geven maar ik kan al een speelgoedwinkel starten ..misschien iets voor op zijn nieuwe kamer of al een nieuw bed voor straks met spullen erbij
emma ynse krijgt dus wel een stukje speelgoed en misschien nog een dvd van samson ofzo (kijkt ze heel erg graag)) en dan dit als uitbreiding op keukentje winkelspullen BARTSMIT.COM - Games en speelgoed online bestellen van de sint
Miekje: wat een heerlijk nieuws dat jullie meisje weer thuis is. Hopelijk zijn jullie nu van alle elende af. Inbakeren hielp hier ook goed. Ik heb nog evt. een roze Swaddle Me te koop als je wilt. Cadeautjes 2de verjaardag: phoe ik weet het ook niet. Zo moeilijk. Speelgoed hebben ze hier ook al veel. Kleren gaan van de ene over naar de ander (af en toe krijgt Yannick wel iets nieuws hoor). Dus nog ideeen? Vandaag op verjaardag geweest bij een vriendin van mij. Haar dochtertje word 4 jaar. Mijn oudste mag ook nog op haar kinderfeestje komen. Ze gaan dan met alle kindjes zonder de ouders naar de dierentuin. Mama van haar en haar zus zijn er dan om te helpen.
miekje fijn dat je prinsesje weer thuis is hopelijk is alle ellende over en kunnen jullie gaan genieten
Goedemorgen @Miekje Fijn dat je meissie weer thuis is.En als inbakeren helpt waarom niet. Hoe is het gegaan vannacht?Hebben jullie een beetje kunnen slapen? @Lolly Hoe gaat het met Fabian?Word het hoesten al minder? Kadootje voor Bryan heb ik nog niet over nagedacht.Word vaak een paar dagen van te voren.Manon is 3 dagen erna jarig en we vieren het denk het weekend erna dus met pasen.Doen we alles in een keer dan hebben we maar 1x drukte.Maar nu ik er zo over denk dan denk ik dat we bryan een fiets met duwstang ofzo gaan aanschaffen.Kan hij gaan oefenen.