Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mili

    Mili VIP lid

    23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Haai meid!!!

    Jeetje wat een gedoe. Fijn dat het hartruisje waarschijnlijk niets is.

    Tsja ik weet hoe je je voelt. Hier dus ook alleen een huilende en krijsende aaron tussen de voedingen door. Morgen dus ook opname voor hem om 24 u te meten of het zuur is waar ie last van heeft.

    Wil eigenlijk liefst ook bij hem blijven slapen om te kunnen voeden enzo maar ja weet niet of dat kan. En of het handig is met Nora.
    Is inderdaad het beste een opname maar ja inderdaad het druist zooo tegen je gevoel in je ukkie daar alleen te laten...

    Heel veel sterkte en een dikke knufff!!!!
     
  2. Mili

    Mili VIP lid

    23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Yep, wij vieren het sowieso weer met het zwangerschapsgymclubje (zoooo mond vol). Op 27 feb in een leuk speelpark apekooi achtig iets. Had een van de meiden al geregeld.

    Verder zelf nog niet mee bezig geweest ivm drukte om Aaron....:)
    We hebben al wel cadeautjes in huis hadden we al eerder gekocht toen het in de aanboeding was.
     
  3. redone

    redone Fanatiek lid

    2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    Dat vind ik ook hoor.Een grote stap voor zowel Danielle als voor mij.Maar vond het een leuke/mooie school.
     
  4. Mili

    Mili VIP lid

    23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Oww haha oke. Haha nou blij dat ze weer thuis is!!! :D

    Hier helpt inbakeren niet echt, maar ja wie weet de opname wel.

    Oh hij is wakker, ik ga hem voeden en dan een poging doen om te slapen.....

    Knufff
     
  5. Wicjuh

    Wicjuh VIP lid

    14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Mogge!

    @ mili : te vroeg gejuicht hier ;) vanmorgen flink misselijk, en gister over de dag verdeeld ook al een aantal keer... ik ben bang voor de komende weken ...

    En bij jullie thuis ook al zo heftig, met Aaron ... zwaar hoor!
    Sterkte meis!
     
  6. Mili

    Mili VIP lid

    23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hahah najaa dan zal het helemaal wel goedkomen haha als je misselijk bent is meestal wel fijn aan de ene kant dan zijn er immers nog hormonen aan t werk :D;) Hopelijk valt het mee en ben je niet heel erg lang misselijk.

    Ja best wel zwaar hij ligt nu weer te krijsen in zn autostoeltje:(:(.

    Maar ik mag vannacht wel bij hem slapen in t ZH dus doe ik ook maar! Zorg dat ik thuis eet en Nora op bedje doe en dan ga ik weer naar het ZH. Onze slaapkamerdeur blijft dan dicht zodat als Nora wakker wordt (door verkoudheid en opgezette ogen etc) mn man met haar op zolder kan liggen (als het nodig is) zonder dat ze dan ziet dat Aaron en ik er niet zijn. Beetje stiekem maar ja dan heeft ze dr geen last van denk ik.

    S ochtends ben ik er dan ook niet maar dan zegt mn man wel dat ik met Aaron naar het ziekenhuis ben en dan gaan ze heen om ons te bezoeken... Pfff Nora kan al heel goed ziekenhuis zeggen das toch niet normaal ze moet twee worden en weet nu al wat een ziekenhuis is :( door dat ik en mn schoonmoeder er hebben gelegen en omdat we elke week wel met Aaron heen moeten voor echo, bloedprikken, artsbezoek etc;) echt zielig vind ik het...
     
  7. DaisySanches

    DaisySanches VIP lid

    20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Ik ben vast spuit 11, maar zag ineens op de maarthyves dat MaryJane zwanger is van de tweede.

    GEFELICITEERD!!!!!
     
  8. Wicjuh

    Wicjuh VIP lid

    14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Die heb ik gemist!
    Gefeliciteerd MJ!

    *hyveskijkengaat*
     
  9. Pooh69

    Pooh69 VIP lid

    31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Goeiemorgen dames,

    Nu is het echt veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te lang geleden dat ik hier geweest ben.
    Ik ga ook geen beloftes meer doen om vaker te komen ik zal moeten kijken hoe het telkens loopt!
    Ik ben wel erg benieuwd hoe het met jullie gaat!

    Wicjuh en daisy heb ik inmiddels gezien op facebook met het spelletje farmville...jaja ook dat is een reden dat ik overal veel minder was/ben...zooooooooooooo verslavend!

    Verder is alles goed hier..druk druk maar nog steeds super genieten! Bob is alweer 7 maandjes en sam 12 februari 2 jaar:$ Spannend hoor!

    Verder had ik vanaf de geboorte van Bob telkens zo'n compleet gevoel en geen kriebels voor een derde. We willen verstandelijk ook gene derde, maar mijn gevoel zij de laatste weken wel anders. Wss komt het er niet van, maar nog maar even wachten met alles spulletjes te verkopen.

    Verder zag ik dat Wicjuh en Maryjane weer zwanger zijn! Super gefeliciteerd meiden!!:)

    Emma voor jou blijf ik duimen!! We moeten snel weer eens daten!!:) En natuurlijk voor alle meiden die weer voor een volgend kindje aan het proberen zijn!!

    Zuurtje voor jou mag het nu onderhand wel eens raak zijn he!1 Hele dikke knuffel!!

    Hoe is het verder met iedereen?

    @ Miekje, Mili en Boja hoe bevalt het met 2 ukkies?

    Fijne dag allemaal!!

    Knuffel Pooh

    Nog een bobspam!
     
  10. Pooh69

    Pooh69 VIP lid

    31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
  11. zuurtje

    zuurtje VIP lid

    11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    MJ ook al zwanger van 2de
    zijn er veel die voor 2de of meerdere gaan

    MJ gefeliciflapstaart



    en nu niemand meer voorkruipen
    EERST IKKE


    sorry ben daar nu even heel erg ego in :)
     
  12. zuurtje

    zuurtje VIP lid

    11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    hey poohtje

    wat een mooi mannetjes
     
  13. lolly

    lolly Fanatiek lid

    20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @pooh wat een leuke foto's van Bob en Sam. Hoe gaat het met ze?

    @mili veel sterkte ik hoop dat alles goed mag gaan.

    Ik zag idd dat mj zwanger is van de tweede leuk man.

    Wij gaan vanaf ongeveer juli voor een tweede. Maar ehh zuurtje mag eerst!!!!!!!!!
     
  14. Antares

    Antares VIP lid

    17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Mag ik ook na zuurtje? Zelfde maand misschien? (verlegen lachende smile)
     
  15. Eekje

    Eekje Fanatiek lid

    20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    @Pooh: Leuk dat alles goed is met Bob en Sam. Sam wordt er al bijna 2. Hij is de eerste in de rij :). Gaat erg snel hé!

    @MJ: Gefeliciteerd.

    @Zuurtje en Mgwc: Van mij mogen jullie in de eerst komende maand hoor :p Ik duim voor jullie!

    @Mili: Jee meid, lastige beslissingen. Je kan niet overal zijn. Ik hoop dat ze snel iets vinden bij Aaron zodat jullie in alle rust kunnen gaan genieten.

    @Miekje: Succes met de testen. Ik hoop wel dat het rustig(er) blijft hoor!

    @Wicjuh: oh jee, misselijk. Das ook niet leuk. Hopelijk is het snel weer over en heb je voor de rest een prachtige zwangerschap!
     
  16. zuurtje

    zuurtje VIP lid

    11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    haai meiden even snel

    zus is naar ka geweest met neefje voor de uitslag van die plek op zijn tong die vrijdag operatief verwijderd is
    wat blijkt het nu te zijn: een goedaardig gezwel

    ben ik blij dat ik zus had aangeraden om naar onze ka te gaan en niet neefje eerst nog eens onder de scanner te laten (daar zie je dat toch niet op)
    mannetje en ik hadden dus gelijk dat we dachten dat ka een vermoeden had wat er gaande was omdat neefje dag na onderzoek al geopereerd werd

    over 6 weken moeten ze terug

    sorry voor ego maar het is nogal heftig als ze je dit vertellen over kindje van 2 jaar
     
  17. MamavanJordy

    MamavanJordy Fanatiek lid

    14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Jeetje Zuurtje dat is niet niks. "Gelukkig" dat het goedaardig is. Brrrrr, je zou er niet aan moeten denken. Knuffie.
     
  18. DaisySanches

    DaisySanches VIP lid

    20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Echo is helemaal goed :D
     
  19. Eekje

    Eekje Fanatiek lid

    20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    @DS: Super! Meer moet dat niet zijn :p

    @Zuurtje: Das inderdaad wel schrikken. Gelukkig wel goedaardig. Beterschap voor je neefje!
     
  20. lolly

    lolly Fanatiek lid

    20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @zuurtje jeetje zeg dat is schrikken. Beterschap voor je neefje.

    @ds super dat alles goed was met de echo. Kun je nu lekker gaan shoppen!!!

    Met Fabian gaat het sinds gistermiddag weer wat minder. Hij heeft koorts. Vanmorgen om 5 uur was het 39.9. Hij is ook niet zichzelf hoor. Hij ligt nu lekker in bed. Hopelijk slaapt hij nog wat.
     

Deel Deze Pagina