Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekje1982

    miekje1982 Fanatiek lid

    6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    de eerste provocatie test..

    Jaeda heeft t super goed gedaan! Ze heeft niet gereageerd op de voeding die ze gisteren heeft gekregen.
    Nu is t afwachten wat ze volgende week doet. Ik hoop dat ze dan ook niet reageert, dan is de kans erg groot dat ze geen KMA heeft.
    Maar t kan natuurlijk ook zo zijn dat ze gisteren de Neocate heeft gehad, en dus geen koemelkeiwitten binnen heeft gekregen en dat dat de reden is dat ze niet reageert..
    Maar goed we zien dat volgende week wel.
    T eerste deel is dus positief verlopen..

    De test ging als volgt:
    - eerst gewicht meten, controle van haar huid, hart, en saturatie.
    - toen 1 ml testvoeding, daarna 20 min wachten
    -10 ml en weer 20 min wachten.
    - dit ging zo door met steeds meer voeding
    De laatste 90 heeft ze niet gekregen, ze wilde niet meer/zat vol.

    Daarna 2 uur wachten, en toen weer de hart/saturatie/huidcontrole. Gedurende de gehele testtijd werd ze geobserveerd door de verpleegkundigen en stonden er artsen standby mocht er bijv een shock ontstaan door een allergische reactie. Tevens voert de arts de controles uit en bepaalt of er gestart/gestopt mag worden met de testen.

    Daarna mochten we naar huis en vanmiddag werden we gebeld om te vragen hoe t ging met Jaeda. Of er nog klachten waren/huidveranderingen etc.


    Ga nu Jaeda eten geven, kom later terug!
     
  2. Emma29

    Emma29 VIP lid

    30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    wouw miekje wat super dat ze er zo goed op reageerd !!
    eh had jij mijn goede e-mail al .. is met ipv orange nu met casema op het eind !!
    en zo te lezen is je meissie dus ook al weer lekker thuis

    DS super dat alles zo goed was

    zuurtje meis wat een schrik met je neefje ! oh wat erg gelukkig gaat het weer goed ! knuf

    lolly hopelijk heeft fabian maar een dipje en gaat het straks weer beter hij is nu ziekjes genoeg gewees he !!
    beterschap

    eekje hoe is het met jou ? en met je meissie ?
     
  3. Eekje

    Eekje Fanatiek lid

    20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    @Miekje: Wat goed dat het eerste deel van de testen alvast goed verlopen is. We duimen op een goed resultaat voor deel 2 volgende week.
    @Lolly: Beterschap voor Fabian!
    @Emma:Hier alles goed hoor. De kleine baby schopt mijn hele buik rond, maar dat is natuurlijk ook wel positief en geruststellend :D.
    Met Jana ook alles goed. Ik kan de laatste weken zelfs koken 's avonds terwijl zij rustig toekijkt. Natuurlijk mag ze af en toe helpen en proeven en dat vindt ze super. Spelen terwijl ik aan het eten werk is echt uitgesloten. Jana heeft eigenlijk altijd wel zin in eten. Ze weegt niet voor niets 13,5 kg. Maar ze is ook wel groot, dus niet echt dik, gewoon mooi volgens de hoogste curves :p.
    Verder druk aan het werk in huis (mannetje dan). Vrijdag en zaterdag komen mijn ouders onze slaapkamer behangen en dan kunnen we eindelijk verhuizen en plaats maken voor de 2de kinderkamer. Daar moet nog een plafond/vloer in... Maar eerst nog toilet en douche boven... Een hoop werk (en ook rommel op dit moment) te doen...
     
  4. zuurtje

    zuurtje VIP lid

    11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    meiden even jullie aandacht


    De grote onderwerpen op Zwangerschapspagina zorgen, zeker als het druk is, voor enorme traagheid.
    We hebben daarom besloten dat alle onderwerpen waar meer dan 1.000 berichten in staan automatisch gesloten gaan worden.
    Je kunt gewoon een Deel 2,3,4 etc van je onderwerp aanmaken wat wellicht niet helemaal handig is maar je kunt dan wel lekker snel lezen en lekker snel berichten plaatsen.

    Zodra de grote onderwerpen gesloten zijn zullen ze verwijderd worden naar de prullenbak om te voorkomen dat ze in de toekomst voor problemen kunnen zorgen.

    Lotte
     
  5. Emma29

    Emma29 VIP lid

    30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    nou dat is lekker dan !!
    hebben we hier ons heel levensverhaal bij elkaar over al die jaren en gooien ze het zo maar weg ...

    echt stom dit hoor ik lees best nog eens terug
     
  6. redone

    redone Fanatiek lid

    2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    Goedemorgen

    @Pooh
    Wat een mooie foto's van de kids.En Sam met zijn krullen geweldig

    @Miekje
    Fijn dat de 1e uitslag gunstig uitvalt.Nu volgende week even afwachten.
    Hoe gaat het nu met haar?Helpt het inbakeren goed?En hoe gaat het met Julen?

    @Eekje
    Succes met het verbouwen.En moet eerst een drukte en lelijk zijn voordat het mooi word

    @DS
    Toppie hoor dat de echo goed was.En weten jullie wat het word of konden ze het niet zien?

    @Zuurtje
    Thanks dat je het even doorgeeft.Gelukkig is het goedaardig op de tong van je neefje maar is niet niks zeg.Gelukkig hebben jullie gezegd dat ze naar de ka moesten gaan met hem.
    Beterschap met je neefje.

    @Wicjuh
    Hoe gaat het nu?Nog steeds erg misselijk?

    @Lolly
    Vervelend dat Fabian weer ziek is.Is het hoesten over krijgt hij koorts.Hoe gaat het nu met hem?
    Beterschap met Fabian.

    @de rest
    Vergeten sorry maar hoe gaat het met jullie?
     

Deel Deze Pagina