tinusje: welkom (terug) hier Gezellig dat je mee komt kletsen..... hoe meer hoe beter kom je ook nog ff langs op de www.maartmamas008.hyves.nl : nath: lief filmpje.... enne IN DE SLOOT : hihihihi all: ik ga even eten en dan ffies beetje werken....
@ Natasja en mama....waar een weekendje weg al niet goed voor kan zijn he! We hebben het er goed over gehad en we zijn er over uit dat we voor een tweede willen gaan! Maar nu nog niet hele actief hoor! Want we hebben alleen sex gehad toen sam 6 weekjes oud was. maar we hebben wel besloten dat we geen anticonceptie gaan gebruiken als sex zullen hebben! Ben benieuwd! Door onze leeftijd ikke bijna 32 en Mijn mannetje in oktober 37 willen we er niet teveel tijd tusse4n laten zitten. Sam is nu 15 weekjes oud, dus 3 en een halve maand @ Emma meid jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa welkom terug!
nou pooh als jullie voor een 2e willen gaan dan wens ik jullie mega veel succes ! veel liefde en veel fijne uurtjes samen haha
shit zou ik bijna vergeten dat ik vanavond volk krijg en dus ff moet gaan eten want ik ben happy met internet ! ff alles lekker rond snuffelen zalig ! en jullie weer lekker lastig vallen ..... JOEHOE !
Goedemiddag mama's Ik heb de voorbije dagen geprobeert om alles bij te lezen, maar weet niets meer. Zaterdag met schoonfamilie uit eten geweest. De oudste broer van mannetje mocht bij een vriend in de keuken van het restaurant gaan helpen. Hij had dit met kerst als cadeautje gekregen, koken is zijn hobby. Afgelopen zaterdag was het dus zover en zijn we met zijn allen gaan eten en supporteren. Gisteren is ons meisje gedoopt. Het was prachtig, zelfs het weer. En dat terwijl ze regen en onweer voorspelt hadden, we hebben zon gekregen. Vanaf vandaag ben ik dus weer wat meer aanwezig. Tinusje welkom terug. Pooh ook welkom terug na een weekendje weggeweest. Emma toch nog zelf geprobeert en het is nog gelukt ook. Is toch niets hé zo zonder pc. Nona veel plezier op je eerste werkdag. Knuf van zuurtje
Pooh veel succes. Emma niet vergeten te eten hoor. Ons lastig vallen? Je doet maar hoor meid, dan is het hier tenminste niet zo stil als Nona werken is
Mmmm Beccaatje... nu snap ik waarom hij zo vaak van huis is: hij heeft 2 vrouwen! Anders kan het nooit dat we allebei de liefste hebben
Wij gaan er vanaf januari weer voor. Eerst zelf een half jaar proberen, maar volgens de gyn zal het waarschijnlijk weer mmm worden omdat het bij de andere 2 ook niet vanzelf gelukt is
@MJ: Ik zou er niet van uitgaan dat ze elke keer slechts 85 cc drinkt hoor. @ Wic: Misschien is Faylinn wel zo'n effectieve drinker dat ze in minder tijd er meer uit krijgt. Samantha krijgt in recordtempo mijn borsten leeg.
@MJ: Als je echt wilt weten hoeveel je kindje drinkt, is het advies om voor en na voeding te wegen. Het verschil is hoeveel er werd gedronken. Als je dat een paar keer doet, weet je tenminste zeker dat je kindje 85cc dronk, en niet dat-ze geen zin meer had in de fles.
POOH: poeh poeh lachen zeg! ik wens jullie heel veel succes! Zet m op Emma: WHOEHOEIIIIIII.... hoi nu ga ik ff plassen ( belangrijk detail ) en dan ben ik @ work doegie!
tja ik wil die van mij ook ff opgeven als liefste haha dankzij hem kan ik toch weer op internet en nadat hij gister gestofzuigd had en gedweild heeft hij toch geprobeerd om internet aan te sluiten ! haha die van mij is pas om 10 uur thuis maar krijgt een extra dikke klapzoen !
oh mama moet je zo gaan beginnen met je nieuwe werk ! nou veel succes he ! en niet te hard werken ! wordt je moe van !
oei...............hmmmmmm ff denken tweede kindje nee nu nog niet .............! maar in de toekomst denk ik wel !
Ha Emma, als die van jou ook al de liefste is dan ga ik er maar vanuit dat er meer mannen de liefste zijn. Mijn man kan veel, maar in drieen delen.. Whaa... ging net Fenne verschonen, kom ik erachter dat ik haar billendoekjes (uiteraard het laatste pak) bij een vriendin heb laten liggen. Nu heb ik maar snoetenpoetsers gebruikt. Haar billen ruiken heerlijk naar... appeltjes. (toch zometeen maar even nieuwe halen 8-[ ) Niemand aanwezig die mij even uit kan leggen hoe ik foto's invoeg? Ben echt een digibeet dus alle hulp is welkom.
snoetepoets-billen! appelbillen...humor! He, jou ga ik blij maken met kleren geloof ik he! goed man, heb nu al 3 tassen (hopelijk) verkocht, nog maar 2 tassen te gaan...