Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    @mamavanjordy, ik gebruik sinds gister ook de swaddle me en omdat mijn jochie ook steeds zo aan het maaien is met zijn armen. 's Nachts was het ook steeds huilen geblazen en nu merk ik ook al veel verschil! Hij slaapt nu steeds zo'n 3 uur in zijn wiegje, heerlijk! Ook totaal een ander kind. Afgelopen nacht is hij alleen voor zijn voedingen wakker geweest en is zonder huilen weer in slaap gevallen. Deze mama heeft tot vanochtend 10 uur uit kunnen slapen! :) (tussendoor wel voedingen gegeven natuurlijk)
    Hopelijk gaat het vannacht weer zo super!

2. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    thanks meiden voor al jullie antwoorden en knuffels
    Tim is sinds 8 uur nu stil
    het hoort er bij maar het was echt krijssen/janken
    jengelen kan ik wel hebben daar heb ik geen problemen mee en het is gelukkig maar af en toe dat hij zo erg tekeer gaat
    maar voel de hormonen ook echt door mijn lijf gaan misschien zelf ook iets te veel gedaan vandaag dus morgen idd weer de 3 xR voor mama en Tim !

ik ga hopelijk lekker slapen
    tot morgen meiden en nogmaals Thanks !

3. MamaSon

MamaSon Niet meer actief

@mamavanjordy, ziet er goed uit die swaddle me. Ik ken het niet, dus heb even gegoogled. Kan me voorstellen dat het meer rust geeft voor baby's!

4. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Bedankt allemala voor het stemmen! Sam is baby van de maand geworden! :D

Ik zag 3 maartmama's bij de nieuwe verkiezing. Spannend! Maar moeilijk wie te kiezen! Zal strakjes stemmen! ;)

Hier heeft Sam van 11 tot 1.30 gehuild en echt gekrijst. Ik heb hem veel vast gehad, maar kon hem maar amper troosten. Zijn ontlasting zit dan zooooo dwars. Hij is dan ook allemaal aan het persen. Ik zal straks de apotheek eens bellen of er niks voor is om hem te helpen. Zooo zielig! ;)

Zo ik kruip er nog maar even terug in! ;)

5. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Heee, Sam heeft gewonnen zie ik! Gefeliciteerd :)

Faylinn heeft afgelopen nacht de krampjes verplaatst van de ochtend of middag naar de nacht :(
    Niks aan te doen, maar niet grappig ... ik hoop dat ze dat vandaag weer anders gaat doen ;)

Iemand hier baat bij Cinababy (of hoe dat ook geschreven wordt, ken het verder niet)?
    Denk op zich dat we niet mogen klagen, het is niet zo dat ze halve dagen ligt te huilen van de kramp.

6. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Zo'n inbakerdoek, swaddle .. is dat iets dat je gewoon kan gebruiken of gaat dat op advies/uitleg van iemand die er verstand van heeft?
    Ik heb een tijdje terug ergens gelezen dat je niet zonder meer mag gaan inbakeren ofzo?

Mogge all trouwens! :)

Trouwens ... vol trots gister gemeld dat we naar buiten mogen ... durf ik niet goed ... :oops: stom he?

Als het weer vandaag meewerkt, kijken of het me vandaag wel lukt ;)

7. Lilya

Lilya Fanatiek lid

13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    Goeiemorgen!

Nog geen mama maar kom me hier toch even melden. Als ik nu in april beval, wat duidelijk zal gebeuren, mag ik hier dan toch meekletsen?

8. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    ik heb de inbakerswaddle en je kan het gewoon zelf we hebben gezien hoe t moet in de winkel maar staat ook op verpakking

9. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk

Tuurlijk!

10. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Na 3 weken gebroken nachten,schrok ik vanmorgen met hele erge lekkende borsten die op knappen stonden wakker :confused:

Justin sliep nog :confused:
    Van half 1 tot half 8 heeft hij geslapen.

Snel naar beneden gerend om de kolf te pakken,poeeeeeeeeeeeh 300 CC lichter,daarna Justin wakker gemaakt en die kon nog zijn maag voldrinken uit de borst.
    En nu ligt hij weer voldaan verder te slapen.

Oh wat doet dat een mens goed,een nacht doorslapen,heerlijk!

11. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Pooh gefeliciteerd met Sam dat hij gewonnen heeft met baby van de maand :p

Justin staat er deze maand tussen ;)

12. buddy

buddy Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.004
    12
    38
    Noord-Brabant
    Goedemorgen.

Wie weet wanneer je een slaapzakje mag gebruiken?
    De vk heeft het wel gezegd maar ben het vergeten...

13. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    @pooh gefeliciteeeeerd! :D

@lilya natuuuuurlijk! hopelijk komt je baby snel!

@nathalie! ooow lekker zeg! ik werd vannacht ook wakker met borsten op knappen! die kleine man had vanaf 8 uur niet meer gegeten! ik ook vroeg in slaap gevallen, dus na 6 uurtjes auwie!

@wicjuh, hihi mutsie, gewoon lekker gaan. Vind je het eng voor jezelf of voor Faylinn?

14. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Mijn kraamverzorgster gaf aan voorkeur vanaf 3 maanden.

15. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Ik gebruik al vanaf de 1e week een slaapzakje.
    Ik heb een hele kleine maat 56/62 met kleine arm openingen,dus Justin kan onmogelijk zijn armpjes eruit krijgen.

Heb geen dikke slaapzak,maar een badstof achtig iets

16. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ik heb een combi sleeper.

17. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
    Pooh:

Sam is baby van de maand!

Nu staat Julian er ook op!
    Wil iedereen stemmen?

Trouwens Nathalie staat er ook in met Justin, dus ook op haar stemmen!

18. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    :oops: Hihi, stom he?
    Ik weet niet eens wat het is. Heb elke keer de smoes : ach, ze ligt zo lekker te slapen nu. Offe: straks zet ze een megakeel op in de wagen!

Grrrrr word gek van mezelf, wat ben ik onwetend! Zo irri :(

19. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    goedemorgen meiden

Tim heeft prima geslapen ! van 11.30 tot 4 en tot 9 dus geen klagen ik heb mijn man niet eens uit bed horen gaan om 4 uur om de voeding te geven dus lang geslapen !

Meiden ff vraagje kan je na 4 weken al weer ongi worden ?
    ik bloed vandaag meer dan voorgaande dagen en heb echt last van hormonen en buikpijn .....
    Nou heb ik de pil al gehaald en moet dan op dag 1 van de ongi weer beginnen dan is het veilig zeg maar maar ik heb geen idee of dit het al kan zijn ... anders moet ik nog 2 weken wachten en dan is het weer pas 2 weken na gebruik veilig !
    lekker handig allemaal he !
    zou wel lekker zijn om nu al weer wat regelmaat te kunnen vinden !

Pooh van harte met jullie overwinning ! lijkt me meer dan verdiend !
    en op wie nu te stemmen ... je mag maar 1x he !
    wie deed nu vorige maand ook mee met buik van de maand dat waren ook 2 mama's ?
    en dat had Tim dus gister ook dat echte krijssen en dan voel je jezelf zo machteloos he ! hoop dat ze er iets voor kunnen geven want pijn bij zo'n kleintje is echt helemaal niks
    dikke knuf voor Sam en ook voor jou want zo te zien aan de tijden heb je niet veel geslapen !

zo en nu ga ik Tim eens in bad doen en eten geven ! tot straks

ai slaapzak.... is hier niks over gezegd een vriendin van me doet het ook al vanaf week 6 ofzo en die stopt de onderkant onder het matras zeg maar... tim ligt nog onder zijn deken maar dan moet hij niet te veel blijven disco'en in zijn bedje dan is dat wel handig een slaapzakje !
    Natasja wat is zo'n combi sleeper ? :oops:

Nathalie oh wat lekker zeg ! daar was je wel ff aan toe een nachtje doorhalen ! kon je wel ff gebruiken ! maar idd de boobs staan dan wel vol whaha !

Lilya natuuuuuurlijk blijf je gewoon bij ons kletsen ! die paar dagen maakt geen verschil en we zijn al zo lang samen !

Wicjuh lekker naar buiten gaan hoor is goed voor mama en kind ! beetje frisse lucht doet wonderen ! al is het maar 10 min !

20. MamaSon

MamaSon Niet meer actief

@Pooh, gefeliciteerd! Leuk dat het gelukt is!

@Wicjuh, ik, gebruik Cinababy voor Kim als ze er erg veel last van heeft. Het werkt wel, maar meer omdat ze dan denkt: hé wat maake je me nou? ;) Dat gedruppel in haar mond leidt haar ineens af van de pijn, gaat ;) flink zitten sabbelen op haar lipjes en is dan weer even stil. Maa of het spul zelf echt wat doet....hihi.

@Lilya, tuurlijk welkom, veel succes alvast met je bevalling!

@Buddy, Kim ligt al lekker in een slaapzak sinds week 2. Ik heb die van de Hema met maat 50/56 (wit badstof). Dat is de enige zaak waar ik ze zo klein heb kunnen vinden. Kim kroop omhoog in haar bedje waardoor ze bloot/koud kwam te liggen, dus daar heeft ze nu geen last meer van. Je moet er alleen op letten dat de armsgaten e hoofdgat niet te groot zijn zodat ze in de slaapzak kan zakken zeg maar. Maar wat dan veel gedaan wordt is de gaten even met naald en draad tijdelijk kleiner naaien. Maar met die van de Hema hoeft dat niet, die is klein genoeg.

Deel Deze Pagina