Inderdaad even aankijken,mijn kids vonden het zo lekker de 1e keer dat ik dacht dat gaat er wel in Gaf een half potje......heb het geweten.....krampjes
Zit de hele tijd te kijken of er nog een mail is van Zp...maar neee..dus dacht nog ''wat is het er dan rustig '' Dacht laat ik toch maar eens kijken op de site en jaaa hoor heb 4 pagina's gemist. :d Maargoed daar ben ik weer! @ pooh: Sooo dat is snel... maargoed als jullie je er goed bij voelen, waarom zou je dan wachten ... en wat je zei over jullie leeftijd, dan kan ik me daar ook wel wat bij voorstellen. Leuk hoor... maar ook wel weer spannend he? @ nathalie: Mijn schoonmoeder vertelde ook dat ze mijn man vroeger ook al heel vroeg een fruithapje gaf. Snap ook niet dat het elke keer zo wisselend is. Bij mijn oudste zeiden ze tegen 3-4 maand en nu zeggen ze de eerste 6 maand niet! @nona: en hoe was het werken?
tja over fruithap ... mij hebben ze er goed bang mee gemaakt als je het voor de 4 mnd geeft en liever pas bij 6 ! iets met de darmen enzo .....
@ fruithap: Wij hebben aan beide kanten allergieen. Ik heb zelf allergieen voor bepaalde fruitsoorten (best veel fruit eigenlijk ), en in mijn familie zit voedselallergie, dus ik wacht hier gewoon de zes maanden af.
Wat gek dan he, 2,5 jaar geleden mocht ik het wel geven Dat is idd ook het beste ''je eigen gevoel'' jij kent je kindje het beste!
Hé meiden, daar ben ik ook weer even. Heb wel alles mee gelezen de afgelopen dagen, maar geen fut om te reageren. Ben zo moe! Is Keziah de enige die nog niet doorslaapt? Lees hier altijd van die héérlijke doorslaap verhalen. Moet hier nog maar ff geduld hebben! Vrijdag naar de osteopaat geweest, de spanningen in haar hoofdje zijn nog steeds aanwezig, maar wel iets minder. Ze heeft vooral last van haar hoofd achter haar oortje, als hij daarmee bezig was begon ze heel hard te huilen en bracht ze haar handje naar die plek, zo zielig! Hebben jullie kindjes hun handjes ook al ontdekt? Hier lag ze vandaag heel geconcentreerd haar handje te bestuderen. Ze hield 'm boven haar gezichtje en bleef er maar naar kijken, zo schattig! En als zij vindt dat ik te laat ben met haar speentje, stopt ze haar duim in d'r mond en begint daar heel hevig op te zuigen. Dat inie-minie duimpje! Ziet er zo schattig uit! Hahaha! mama1984, hier kregen we 2,5 jaar wel te horen dat bijvoeden pas met 6 maanden mag. Nou ja, eerder mag wel, maar het is beter om tot 6 maanden te wachten. Ik heb trouwens wel gemerkt dat de adviezen per cb verschillen! Merk dat heel erg doordat we verhuisd zijn. Erg vreemd. Je kan idd het beste op je eigen gevoel afgaan! Tinusje, welkom (terug) meid! Pooh & Emma, ook welkom terug, haha! Fijn dat je het leuk hebt gehad Pooh! En Emma, goed van je dat je het toch hebt weten te installeren, internetjunkie
Goedeavond meiden, Nee inderdaad meis, het zit me even niet mee. Ik heb een contract als administratief medewerkster. Mij is beloofd met mijn functioneringsgesprek, waar mijn mannetje bij was, dat mijn contract hetzelfde bleef. Ik zou als administratief medewerkster doorgaan maar dan all-round op kantoor zeg maar. Mijn contract bleef hetzelfde alleen het werd omgezet naar part-time. Nu geven ze mij dus een andere functie waar ik totaal niet hoor, zoals ik al schreef ben geen VENT! Ze houden zich dus niet aan hun afspraak! @MaryJane, Dank je wel meis! Alleen 1 voor 1. Dan komt alles goed. @mamaNona, Oh oh meis dat had jij weer dat je waslijn ff naar beneden viel. @Wicjuh, wat gaaf zo'n fietskar! @Wenneke, Gave tatoos! @Nathalie, Wat een lief filmpje zeg! @Tinusje, Welkom terug, gezellig! Meid wat een spetter zeg! @Emma, Heeyyy leuk dat je er weer bent! Hier zeggen ze altijd, vrouwen, je kunt beter kippen houden en met je bier trouwen hihi. @Pooh, Ik ben blij dat je het naar je zin hebt gehad! Ik wens jullie heel veel succes meid! Ik vind het ook nu als spannend voor je hihi.... Heel veel klusplezier. @Natasja, Meid wat een lieffie! @MamavanJordy. wat een leuke foto's zeg! Ik ben blij dat hij een paar hapjes lekker vond. Hihi ben zo benieuwd wat Demi van een fruithapje vind haha..... Vandaag weer een drukke dag gehad. Ben vanmorgen naar de tandarts geweest. Hij heeft me kies opgeknapt. Ik heb nu een beetje last van napijn maar dat zal toch ook wel weer over gaan? Vanmiddag met Demi naar het ziekenhuis geweest voor een echo van haar heupjes. Alles was GOED! Ook nog ff de huisarts opgebeld voor evt fysio en die ben ik vandaag vergeten te bellen. Dat moet ik morgen maar doen. Het gaat steeds minder met me rug. Voel me net Katrien Duck haha.... Kont naar achter en lopen maar. Mannetje zegt, je lijkt wel een pinguin. Wat betreft een tweede kindje? Ik vind het zo gaaf om moeder te zijn. Maar we hebben er heel veel voor moeten doen. 2 Mk, temperaturen, HSG onderzoek, Clomid slikken, ziekenhuis in, ziekenhuis uit etc etc. Bij mij kriebelt het wel hoor om weer zwanger te worden maar me mannetje moet er eerlijk gezegd nog even over nadenken. Van de week waren we in de Prenatal en zag daar een hoog-zwangere vrouw, ik was helemaal jaloers Ik zeg tegen mannetje, ik wil ook weer. Nou zegt ie wacht eerst maar dat die wond helemaal hersteld is en dan zien we wel weer verder haha.... En wat me werk betreft. Ze vroegen aan me mannetje of we in Juni meegaan met personeelsuitje. Nou dank je de Koekoek. Ze zoeken het maar lekker uit daar. Nou meiden ik ga nog ff de finale van Dames in de Dop afkijken. Ik kom zo nog even kijken. liefs Divi
jaaah was ik ook weer terug van een paar uurtjes weggeweest.... was om half 9 al thuis,maar mn lieverd zat op de bank met beide meiden..... jamilia wou niet slapen,die wou wachten tot ik terug was,want mama 's avonds weg om te werken... das raar! als ik had gezegt dat ik naar een vriendin was gegaan was t waarschijnlijk goed geweest Alysha had heel erg buikpijn en had vanaf half 7 gehuild.... zielige papa en alysha natuurlijk ik ff ermee getut en ze was stil...... na 5 minuten begon ze weer.... ik haar in de tummytub gedaan.... en toen kwam het los .... door het warme water poepen dat ze deed joh en wat een bubbelbad! Toen ze klaar was met bubbelen e.d. is paps gaan douchen en heb ik alysha maar ff bij hem eronder gedaan,was ze toch weer schoon nu ligt ze heerlijk hier in de woonkamer te lotsen aan dr speen..... heerlijk rustig Ik ga zo ook maar s douchen,word ik ook weer lekker schoon ja niet dat ik vies ben geworden van t werk,want daar word ik niet moe heb ik wel gemerkt vanavond hahaha heb trouwens een aantal leuke foto's voorbij zien komen sorry voor mn ego message
Volgens minister Rouvoet moeten we meer kindjes maken, maar met alle ontwikkelingen rondom de kinderopvang en de verhalen die ik hier lees over werkgevers die tegenwerken, wordt dit er niet makkelijker op Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik het geweldig getroffen heb met mijn baas. Ik ben al een paar keer voor langere periode uitgevallen door mijn MS, maar ik krijg van hem altijd alle ruimte om te herstellen. Ook nu mag ik voorlopig nog niet aan de slag van de Arbo en waarschijnlijk mag ik nooit meer volledig werken door de beperkingen die ik heb (moeilijk te accepteren als je 31 bent en 2 HBO diploma's hebt), maar gelukkig zorgt mijn kleine meid ervoor dat ik de boel redelijk kan relativeren: minder werken = meer tijd met mijn meisje en zo geef ik er dan maar een positieve draai aan! @Divi: een mondelinge overeenkomst is ook rechtsgeldig hoor. Als jij afspraken hebt gemaakt op je werk en je werkgever houdt zich daar niet aan zou ik er werk van maken. Jij hebt ook rechten!
goede avond meiden, ben helemaal niet meer bij! net terug van een heerlijk weekendje weg, nu total loss. morgen kom ik weer terug. slaap lekker voor straks. dikke kus
Hier sinds zaterdag de duim ontdekt. Ze zuigt er spontaan op wanneer ze moe wordt, en wil gaan slapen .