welkom aan de nieuwelingen en mooi meisje beppie ik kom ook nog even het knapste en vrolijkste manneke op aarde showen
ik vind het ongelooflijk wat hij nu op een paar dagen meer kan, hij zuigt nu op z'n handjes, grijpt naar z'n mobieltje en houdt z'n knuffeltje vast om het in zijn mondje te steken en wat ik al eerder zei, hij schaterlacht! Helemaal super!
hey meiden.... hier maarzo ff wat over Nona Ft. Mirena..... ik laat hem toch niet plaatsen had het er zondagavond hier nog over met een vriendin van me en daarna met mn schatje..... ik ga gewoon komende tijd (halfjaar ofso) niet aan de pil/spiraal,maar gewoon even met cdtjes klooien ik vind het TE onnozel om voor zo'n korte tijd een spiraal te laten plaatsen..... wat jullie?! de wasmachine is klaar,mn handen jeuken om het op te gaan hangen..... ik doe t lekker niet..... nouja nu ff niet..... dadelijk denk ik wel
ik zou dat ook niet doen ze nona. Is mijn idee he. Ik ben ook nooit aan de pil geweest de laatste 4,5 jaar. Omdat we er snel drie wilden. Laat staan spiraal. Zefs nu doe ik het niet. Ik neem dus de pil. Komt het probleem. Ik ben vergeten wanneer ik de eerste van de eerste strip innam, een dinsdag of woensdag. Dus moet ik nu opnieuw de dinsdag of woensdag beginnen? Is dat zo? Ik weet er helemaal niets meer van.
zo iets waar ze tussen liggen geloof ik. Ik heb zo iets in de kast liggen. Met een kussentje en twee rolletjes zodat ze niet kunnen verleggen. Maar heb het nooit gebruikt voor de laatste twee.
Leuke foto's Sabbe! En wat leuk dat 'ie dat allemaal doet! Dat is echt genieten he. Nona: was je sowieso van plan om 'm een half jaartje te laten zitten? Ik weet niet hoe lang hij kan blijven zitten, maar ik denk niet dat ik het zou doen voor een half jaartje.
Wat een lieve muppies allemaal Mijn wasmachine staat! 2 stoere mannen hebben hem helemaal naar zolder getild en aangesloten en... ze hebben de oude weer meegenomen: ideaal! Heb net de heel veel pagina's tellende gebruiksaanwijzing doorgespit en nu ga ik wassen! Ik heb nog heeeel veeeel liggen, dus ik heb wat te doen vanmiddag!
@MamaNona: wij hebben het wel gedaan, is maximaal voor een jaar (half jaar als het van mijn man afhangt). Is wel een koper spiraaltje, dus geen hormonen meer. De pil zag ik niet meer zitten (heb daar jaren hoofdpijn van gehad terwijl dokters absoluut overtuigd waren dat het daar niet van was ) En die cdtje, nou ja dat werkt hier gewoon echt niet @Sabbe: je moet idd elke keer op dezelfde dag beginnen. Zit je nu in je pauze-week? Weet je nog wanneer je de laatste pil genomen hebt dan? Als dat maandag was, moet je de week erop op dinsdag weer beginnen.
de Mirena spiraal kan 5 jaar blijven zitten Beppie we hadden wel een "ghesprekje" gehad over nog een kindje,maar niet na hoeveel tijd en aangezien ik ook een moeilijk zwanger worden en miskramen verleden heb hebben we het id om over ongeveer een half jaar ofzo te gaan oefenen voor (mijn) nummer 3 ( zijn 5e ) en Sabbe ik heb ook al jaren geen pil meer gebruikt,volgens mij was het als je de laatste op bijv. dinsdag had gehad dat je dan op woensdag weer moest beginnen kan t ook fout hebben hoor hahahaha ik weet t niet cker!
Condooms werken hier ook voor geen meter. Vreselijke rotdingen vind ik het. Voor hoe lang ik het spiraaltje laat zitten,weten wij nog niet. Daar hebben we nog niet eens over nagedacht. Het mag maximaal 5 jaar. Zo lang wou ik denk ik niet wachten, hoor.
@Mary Jane: Geen ervaring met Mirena, maar het plaatsen van het koper spiraaltje was bij mij pijnloos. Had er ook schrik van, maar uiteindelijk nauwelijks wat van gevoeld. @Tinusje: veel plezier met wassen. Laat die nieuwe machine maar eens goed werken...
haha nona leuk gezinnetje toch, hier ook drie voor mij, vijf voor hem. Enneuh. Aangezien ik ver drie weken hevige bloedingen gehad heb door m'n pil heb ik t helemaal niet bijgehouden. Ik denk dat ik m'n eerste strip begonnen ben op 'n woensdag en dus gestopt op 'n dinsdag (maar kan ook een dag eerder). ma goed dus woensdag terug beginnen. En zou dat op ene dag steken? Want m'n vent wordt gek als er nu nog ene zou bij komen.
Hier ook! Was me echt even een voorstelling aant maken in mn hoofd @ Beppie & Froukje : welkom hier! Niet te geloven, het was zo rustig hier de afgelopen dagen dat ik dacht wel een half dagje te kunnen skippe...worden er ineens weer 4 pagina's volgekalkt! Mafkezen! Sinds gisteravond heb ik pien in mn buuk. Irri zeg, geen idee waar het van komt. Enne... ik dacht dat het droog zou blijven vandaag. :x